Utstillingsguppy (side 3)

jeg gir opp de står ikke i ro til og f et bra bilde
Mendel
Mendels avelsprognose.

En grei rettesnor for avel av guppy.

Jørn

Det nederste bilde er fra: VF til F1.
Det er falt bort.
Oj, doublesworden på bilde to var flott. Ser ut som om det kan være litt Endlers i den?
Guppy/Molly
Hvordan er det å ha Guppy sammen med Seifinnmolly.Blir de avnappet?

Jørn
Spydhale.
Endelig svømmer det rundt noen småtroll av denne herlige fisken fra Flemming Stræde.(Som holder foredrag hos GAK 7/11.)

Jørn
-og jeg som hadde byttet bort/solgt alle guppyene mine...
Eller... Jeg TRODDE jeg hadde gjort det, men nei da, det var jo MASSE yngel igjen som jeg ikke hadde klart å fange med håven! Minst 10 stk!
Så om Galaxy rasbora-prosjektet mitt tryner IGJEN, så har jeg da guppyer som jeg kan fortsette med.
Fikk lyst på guppyer igjen etter å ha lest denne tråden!
Ikke bare er det pene og enkle fisker, de er så TRIVELIGE også! Kommer nærmest og spiser av hånda, dulter borti meg når jeg skal oppi med armen for å fikse noe, veldig tillitsfulle! Lite slossing dem imellom er det også.

Legger ved bilde av en hann som jeg byttet bort med palettciklider. Ikke like "koselige" fisker, kan man si... Men hver art sin sjarm!
[External Image]
Spydhale.
Mens jeg var i Peru har disse ynglet.Tar med til Storauksjon + halvsort rød triangel.Det er ikke stjernebilder men bedre en ingenting regner jeg med.

Jørn

Ikke noen utstillingsguppy dette her heller, men syns denne har flotte farger.
Spydhale er en ren utstillingsguppy.

Jørn
Prøvde å ta noen bilder av mine hanner, men de var ikke så villige til å stå model :p he heh :P:P Legger ut noen bilder tatt med mobilen min nå da, har ikke lagt inn de som ble tatt med bedre kamera enda )


Mine to hanner En som er svart og med rød hale og en som har mønster på kroppen og grønn prikket hale )
kanskje de ene bilde ble bedre når det ble klippet?! :p
Har lest hele tråden nå, og dette var jo interessant.

Kom over en hann i butikken for en studn siden som er prikk lik denne:



Syntes han var kjempeflott og bare venter til mine nåværende yngel blir store nok så skal han få lov til å bli far..de andre hunnene mine er gravide, og jeg har null kontroll på hvem som egentlig er faren. Vil være sikker på at han nydelige er faren, så her blir det å holde hunnene adskilt og slippe han sammen med de senere. Ihvertfall slik jeg tenker nå..
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl
Reklame for plussmedlemskap