Fotokonken mai 2007 (side 3)

Plussmedlem
135 har stemt, og utan å røpe noko er det UTRULEG jamnt i teten. Ingenting er avgjort! Stem, stem!
Utrolig kjipt å ikke få stemme pga ny bruker.
Føler meg veldig tilsidesatt! Men
Plussmedlem
Det er dessverre pga at enkelte uærlege sjelar tidlegare har registrert fake-brukarar for å stemme på sitt eiga bilde at vi har innført regelen.
Holger Lockertsen
Det er dessverre pga at enkelte uærlege sjelar tidlegare har registrert fake-brukarar for å stemme på sitt eiga bilde at vi har innført regelen.

Skal man jukse nå må man ihvertfall være den planleggende typen, eller? :P
Plussmedlem
biXen
Skal man jukse nå må man ihvertfall være den planleggende typen, eller? :P

Riktig... :-P, men vi har våre metodar for å finne ut juks likevel. Vi har berre ikkje lyst til å drive med det, vi vil heller jobbe med morsomme ting!
Bruk stemmeretten!

Alle AF-brukere, eldre enn 12 dager, har stemmerett på Norges største akvarieportal!
150 AF-brukere har avgitt stemme til nå!

En fin dag å benytte stemmeretten på!

Gratulerer med dagen!
Husk å stemme i fotokonken!! Det er fremdeles svært jevnt i toppen og ingenting er avgjort!

Frank Angell
Men, rent statistisk sett, er vi faktisk blitt større enn NA. Både tilvekst av medlemmer, og forumstrafikk er betydelig større hos oss enn NA. I tillegg telles vår forumsstatistikk kun faktiske innlegg i foum, ikke kommentarer i annonser etc. Så pr dato, er nok NA størst på ting en ikke merker særlig til, og AF størst på trafikk og nye medlemmer :D

for ikke å glemme at NA er betydelig dårligere enn AF. ... mener ihvertfall jeg! :P
jeg skal tilstå; jeg har profil på NA også, men den er jeg nesten aldri innpå.
jeg foretrekker denne sida mye Pga fiske, plante og skalldyr base, jeg synes det er lettere å "finne fram" her inne, å jeg føler jeg kjenner medlemene langt bedre enn det jeg gjør på NA. (selv om flere som har profil her har profil der og)
Her på AF er alle en eneste stor familie!! ^^

det er lite NA har som jeg savner på AF.
det måtte i tilfelle være disse smilefjesene og utrykksikonene NA har. ^^

*hint,hint*

har alt stemt jeg. sikker på jeg var blant de 10 første som gjorde det!! :P
Over 160 har benyttet stemmeretten! Knappe halvannet døgn igjen før resultatet foreligger!

Husk å stemme!

Vi nærmer oss ny rekord for deltakelse. Bidra du også til at vi slår den gamle rekorden!

Husk at det er stemmepremie til to av stemmerne denne runden!
Husk også at det nærmer seg ett døgn til fristen for å stemme er ute
Over 170 har nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse her på AF! I kveld faller avgjørelsen!

Husk å stemme!

jeg er utrolig spent på hvem som vinner!!
serr!
håper virkelig det bildet jeg stemte på vinner! ^^
hehe..
Kort tid igjen! Det er fremdeles jevnt i toppen!

Husk å stemme!

har registrert min stemme mange fine bilder der
Mer enn 180 har avgitt stemme til nå!! En liten time igjen!

Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap