aquamanias (side 3)

Sendte inn en bestilling torsdags kveld, og lørdag fikk æ en mail med kolli nr.
Så æ kunne spore pakken, som var levert inn på postkontoret på kløfta lørdag formiddag. I dag fikk æ hente lappen i posten(Tirsdag).

Raskt og enkelt.
Tommelen opp for aquamanias! Jeg hadde kjøpt og betalt 1 liter med eikebarkekstrakt men fikk aldri varen fordi de var utsolgt. Torsdag sendte jeg mail med etterlysning og ba de sende meg 3 x 300ml istedet. I går, lørdag ettermiddag fikk jeg en telefon fra dem og de spør på om det passet at de kom å leverte de 3 flaskene om en time?

Jeg var litt småirritert på aquamanias mens jeg venten på forsendelsen. Men de ryddet opp på en meget bra måte. Ikke hver dag man opplever å få varene levert på døra
Smørbukk i pakken har jeg også fått, og pakker blir levert raskt! De er billigst på en del varer også. Aquamanias kan anbefales!
Har nettopp (i går fredag) bestilt en pakke fra Aquamanias.

Jeg fikk automatisk ordrebekreftelse rett etterpå, og fikk melding om å vente på ny mail før jeg overfører penger. Har ikke fått noen mail enda...

Pleier det å ta så lang tid? er jo helg da...

Lurer bare på om det kan ha skjedd en feil eller noe. Skulle hatt varene så fort som mulig.
Regner med at de i nettbutikkene gjerne vil ha helg de som oss:P Jeg ville ikke tenkt noe på det før det har gått et par virkedager.
Maretard
Regner med at de i nettbutikkene gjerne vil ha helg de som oss:P Jeg ville ikke tenkt noe på det før det har gått et par virkedager.


Ok!

Leste bare i et innlegg lenger oppe på siden at en hadde fått koli nr. og beskjed om at pakken ble levert en lørdag på en lørdag.

Og jeg sendte inn et spørsmål og fikk svar 5 min etter en fredagskveld klokken 00:05
Hmm.. Du kan jo sende en mail å spørre, men jeg regner med at han bare har tatt helg.
Sitat fra Aquamanias:

"Da vi har noe begrenset plass i lokalet har vi basert oss på å bestille varer hver uke. (...)Vi bestiller på tirsdager og normalt sett så kommer varene hit på torsdags kveld samme uke (...) De ordrene som kommer inn f.eks. på fredager, kan risikere å måtte vente noen dager ekstra om vi ikke har de varene på lager"

Dette står på forsiden

Kan jo bare nevne at han faktisk har full jobb ved siden av nettbutikken - Aquamanias er noe han gjør på kveldstid (og natt...).

Han sender vel neppe ut noen e-post om fraktpris og betaling før han vet hvor mye det blir, og det kan jo hende varene må ha kommet for at han skal kunne bedømme vekt på pakken.

Sånn helt generelt sett kan jeg bare si at jeg aldri bestiller ting som haster på nettbutikk. Det er få ting som haster veldig, men skulle det haste - ja da går jeg på den lokale sjappa

Jeg gir Aquamanias terningkast 6 uten å blunke i hvert fall. Har kjøpt en del der, og det er alltid like hyggelig
Haster og haster, var egentilg feil ord av meg å bruke.
Er bare en PH-test jeg skulle hatt, vannet har hodt seg stabilt lenge nå, og noe tvilsomt at de akuratt nå når jeg ikke har PH-test skulle endre seg veldig.
Men er bare når jeg ikke har, så tenker jeg; tenk hvis!

Det sitatet som du skrev ElinH, hadde jeg ikke sett.
Men når han har full jobb i tillegg så kan jeg godt forstå at jeg ikke har fått mail (har jo ikke gått 24 timer enda siden jeg sendte inn ordren).

Inaktiv bruker
Fisken Magnus
Har nettopp (i går fredag) bestilt en pakke fra Aquamanias. Jeg fikk automatisk ordrebekreftelse rett etterpå, og fikk melding om å vente på ny mail før jeg overfører penger. Har ikke fått noen mail enda... Pleier det å ta så lang tid? er jo helg da... Lurer bare på om det kan ha skjedd en feil eller noe. Skulle hatt varene så fort som mulig.

Gjorde nettop det samme som deg, ikke noe bekreftelse her heller

Fisken Magnus
Haster og haster, var egentilg feil ord av meg å bruke. Er bare en PH-test jeg skulle hatt, vannet har hodt seg stabilt lenge nå, og noe tvilsomt at de akuratt nå når jeg ikke har PH-test skulle endre seg veldig. Men er bare når jeg ikke har, så tenker jeg; tenk hvis! Det sitatet som du skrev ElinH, hadde jeg ikke sett. Men når han har full jobb i tillegg så kan jeg godt forstå at jeg ikke har fått mail (har jo ikke gått 24 timer enda siden jeg sendte inn ordren).

Haha! Det var jo litt morsomt, for jeg bestilte nettop det samme, + NO2, da :P Hihi
Satser på at vi får bekreftelse på mandag eller tirsdag!
LindaM
Haha! Det var jo litt morsomt, for jeg bestilte nettop det samme, + NO2, da :P Hihi Satser på at vi får bekreftelse på mandag eller tirsdag!




Stilig, var dette planlakt?

Du bestilte vell JBL?

Nei,..jeg bestilte en GH-test også +++ noen andre småting.

Får satse på bekrftelse på mandag eller tirsdag ja.
Inaktiv bruker
JBL, it is

Ja, planlagt, haha. Jeg fikk forresten bekreftelse nå :P for to min. siden *ler* da får vel du snart også!
LindaM
JBL, it is ;) Ja, planlagt, haha. Jeg fikk forresten bekreftelse nå :P for to min. siden *ler* da får vel du snart også! :)


Fikk min også for ca 1 time siden nå.
Tok en tur dit forrige uke med en kompis for å se på fisk. Hadde hørt mye bra om denne plassen.
Alle akvariene var rene og utvalget var ikke å klage på.
Mye viltfanget fisk fra søramerika!
Kom hjem med fire ganske store maller og de var i veldig bra kondisjon.

Anbefaler alle som har mulighet å ta en tur dit å se!
Tilfeldig bekjentskap
© Marius Solberg
Reklame for plussmedlemskap