Hvordan holde en malle i hånda?? (side 3)

Plussmedlem
Inger Anne
Jeg skulle ønske de [I]gjorde [/I]det hos meg.... Jeg skulle likt å vite hvordan det føles.... munnen deres.... Hmmm...er det er småperverst ønske å ha?

JA!
Hehehe! Den redigeringen av utsagnet mitt får meg virkelig til å høres pervers ut. Tusen takk Loomis!
Plussmedlem
Hehe
Værsågo'...
Inger Anne
Jeg har ikke opplevd at sugemaller har sugd seg fast i meg (jeg er mer nervøs for at de skal sette noen pigger inni hånda mi), men jeg kjenner noen som har opplevd det med en diger pleco eller gibbiceps (husker ikke helt, bare at den var diger). Den livlige fortellingen glemmer jeg aldri. Først sugde det digre droget seg fast på fingeren, og ikke snakk om at den ville slippe taket. Han forsøkte å løsne den, riste den av osv., og etter iherdige forsøk utenfor akvariet slapp den plutselig taket, og havnet på gulvet - der den sugde seg fast på nytt! Og den ville[I] ikke [/I]slippe tak i gulvet heller. Det endte med at fyren måtte ta en kniv og forsiktig løsne malla fra underlaget. Heldigvis ble ikke fisken skadet av dette, og alt gikk bra til sist. Men jeg greier bare aldri å la være å se for meg dette inni hodet meg: en diger sugemalle på fingeren, for deretter å sitte grundig fast i gulvet. ;-D

Iiiiik, da tror jeg at jeg hadde fått panikk..

Men forresten, har ikke maller tenner??
fisken skal være i vannet.... ikke i hånda di
Banjomallen er ihvertfall lett å plukke opp!

Den ligger helt stille å kamuflerer seg som dødt løv å tror at du ikke ser den!
Da er det bare å plukke opp! hehe...
Ciklide
Banjomallen er ihvertfall lett å plukke opp! Den ligger helt stille å kamuflerer seg som dødt løv å tror at du ikke ser den! Da er det bare å plukke opp! hehe...

kult, kanskje jeg kan prøve med den først da:P hehe
Kjempeflott den store der Erlend :o

Har et 150*40*40kar på vei, tåler det en liten gruppe av disse tror du, eller blir det for lite?
Lissi87
[QUOTE=Ciklide]Banjomallen er ihvertfall lett å plukke opp! Den ligger helt stille å kamuflerer seg som dødt løv å tror at du ikke ser den! Da er det bare å plukke opp! hehe...

hehe, å hvis du holder den under vann å slipper den så slår den ut finnene å seiler sakte ned mot bunnen.
Jeg må få si jeg er litt facinert av akkurat banjomallen!
Ciklide
[QUOTE=Lissi87][QUOTE=Ciklide]Banjomallen er ihvertfall lett å plukke opp! Den ligger helt stille å kamuflerer seg som dødt løv å tror at du ikke ser den! Da er det bare å plukke opp! hehe...

hehe, å hvis du holder den under vann å slipper den så slår den ut finnene å seiler sakte ned mot bunnen.
Jeg må få si jeg er litt facinert av akkurat banjomallen!

Ja de er noen kule skapninger=) Og den farten de klarer og grave seg ned på, kanon tøfft=)
når jeg holdt min som på bildet som du kan se på litt tilbake så sugde den seg bare fast. hvis de har tenner så merker man det ihvertfall ikke. når jeg holdt den store så hadde jeg bare hatt grenmalla i hånda to ganger. Den er mye mindre. no danger. det er bare svømmefinna som er litt spiss. alts ikke rør. sånn var det ihvertfall på min
Jeg holdt maccusen min i dag Holdt den i finnen sånn som Erlend forklarte var en bra teknikk=) Jeg var nødt til og fange den og putte den i en boks for å få tak på den for den sprellet sånn når den var oppi håven, hehe.. Men fytti så jeg skvatt, den laget jo lyder når jeg tok den opp av vannet=/ Fikk tatt et bilde når jeg holdt den, men det ble kanon dårlig.. Jaja.. Jeg får ønske meg et speilrefleks kamera til bursdagen eller til jul=)
Mats Henrik Oldebråten Hansen
har du lagt det ut??

Nei men kan legge det ut nå=)

[External Image]
den avr god og rund, akkurat som min. fint eksemplar.
Hehe, ja den spiser godt... Vet du hvordan jeg kan kjønnsbestemme den???
tror det er noe ved munnen/gjellene. spør erlend. se .bilder på AF.
hannen blir mindre enn hunnen og får odontode på bakkroppen. hårete på bakkroppen.
er din maccus fremme om dagen? kom den fram å spiste for med en gang nå ru hadde kjøpt den eller tok det litt tid?
Ja maccusen min er mye fremme om dagen=)
Nei det tok ganske lang tid før den begynte og komme frem om dagen, den kom bare frem for og spise litt så stakk den og gjemte seg, men nå er den ganske mye fremme og viser seg=)

Jeg har såååååå lyst på en hel gruppe av disse, men er usikker på hvor jeg kan få kjøpt de her i området.. Mange butiker som selger maller som ligner på maccus, men under andre navn, derfor eg jeg så usikker..
Tilfeldig bekjentskap
© MalawiThomas
Reklame for plussmedlemskap