- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Tarantellar er ikke styge men søte (side 3)
Tarantellar er ikke styge men søte (side 3)
Inaktiv bruker
jeg tror den bare hvil si hei til deg Odd =
Postet 12.06.08 kl 11:27
Odd EspenEdderkopper, nei jeg kunne klart meg uten ;) Selv om de er ganske stilig, så foretrekker jeg å se på de bak et glass i dyrebutikken jeg da. Kunne hvertfall ikke tenkt meg å hatt et par sånne løpende rundt hjemme! Se, bare denne lille, skumle edderkoppen her prøvde jo å drepe meg! Tenk hva en Tarantella kunne gjort! :p [img]http://akvaforum.no/images/forum/15174_212415_1.jpg[/img]
Fysj for en ekkel og skummel edderkopp..
Jeg våknet i morges av at jeg kjente noe som gillet meg på nesen og når jeg åpner øynene så henger det en svæær svart edderkopp ned fra taket og rett ovenfor nesen min.. hyyyyyl.. jeg snek meg vekk og kjente frysningene langt nedover ryggen.. fysj.. samboeren min måtte komme å fange den for meg, snille gutten min=) Jeg HATER edderkopper, hvertfall når de skremmer meg på den måten!!
Nå kommer hvertfall jeg til og sjekke alle krinkler og kroker på soverommet før jeg legger meg til og sove i kveld, det er sikkert og visst..
Postet 12.06.08 kl 12:16
Inaktiv bruker
ederkopper er ikke styge eller ekle jeg har jo tarantellaen min med siden av senga mi =
Postet 12.06.08 kl 17:27
Postet 12.06.08 kl 22:35
Postet 15.06.08 kl 18:38
Inaktiv bruker
men det kan ikke jeg =
Postet 16.06.08 kl 09:59
Inaktiv bruker
brum brum brum brum =
Postet 27.06.08 kl 21:42
Inaktiv bruker
jeg tåler ikke edderkopper, spesielt ikke taranteller, å grunnen til det er nemlig at en nabo hadde det, å den hadde stikki av, å hvor fant JEG den når jeg skulle legge meg tro? jo i senga mi!!!! av alle steder!! da satt jeg oppe å så på aquascaping resten av natta;P
Postet 02.07.08 kl 01:13
Inaktiv bruker
er du alergisk mot ederkoper ?
Postet 02.07.08 kl 15:38
vegar haugerudjeg tåler ikke edderkopper, spesielt ikke taranteller, å grunnen til det er nemlig at en nabo hadde det, å den hadde stikki av, å hvor fant JEG den når jeg skulle legge meg tro? jo i senga mi!!!! av alle steder!! da satt jeg oppe å så på aquascaping resten av natta;P
:O:O
FULLT forståelig. Det hadde jeg og gjort :S:S
Postet 02.07.08 kl 16:11
vegar haugerudjeg tåler ikke edderkopper, spesielt ikke taranteller, å grunnen til det er nemlig at en nabo hadde det, å den hadde stikki av, å hvor fant JEG den når jeg skulle legge meg tro? jo i senga mi!!!! av alle steder!! da satt jeg oppe å så på aquascaping resten av natta;P
Fy F---.
Hadde bytta madrass på flekken! xD
Postet 02.07.08 kl 17:13
Inaktiv bruker
glemte å fortelle at jeg la edderkoppen i et syltetøyglass til dagen etterpå, så blei naboen skikkelig sjokkert da jeg kom med edderkoppen dagen etterpå å sa hva som hadde skjed, han beklaget så mye, å spurte om han kunne gjøre det godt igjen, så jeg spurte om han ville kjøpe nytt sengetøy, bare på pur F... siden han ikke sperrer dyra godt nok inne var deilig med helt fersk sengetøy må jeg si, men sov ikke i senga mi på en uke, brukte heller sofaen
Postet 02.07.08 kl 17:17
Inaktiv bruker
ederkopper er ikke farlige untat den sorte enke den er dødelig men den lever ikke i norge =
Postet 02.07.08 kl 22:47
Postet 03.07.08 kl 13:19
Inaktiv bruker
det er det sikert at noen gjør men det er å noen som holer dem loveligt å i fangenskap =
Postet 03.07.08 kl 13:28
Postet 15.09.08 kl 19:34
Postet 16.09.08 kl 00:53
Inaktiv bruker
det er jo et.digital kamera jeg har men.det er svært dårligt =
Postet 16.09.08 kl 08:12
Postet 16.09.08 kl 10:56
Inaktiv bruker
det bilde be ikke så.bra på grun av.jeg ikke akurat.vil bli bit av tarantellaen =
Postet 16.09.08 kl 20:06