Nytt akvarie - 1200 liter (side 3)

40 vf Dolkestikktetraer... herlig! Det er en av mine yndlingstetraer. De blir et praktfullt syn sammen med Altumene!

Gleder meg skikkelig til å se bilder av dette karet fremover, ferdig innredet og senere med fisk også!
Innkjøring av akvarie
Da er innkjøring av akvariet i gang. Har fylt det opp med vann og sand . Sanden er en blanding av Rådasand 0,33 og 0,8 mm .Kjørt i gang 2 av 3 utvendige pumper og en sirkulasjons pumpe .
Av pumper så er det Fluval FX5 , Eheim 2260 og AM-top 3338. Sirkulasjons pumpen er en Hydor Koralia 4 .
AM-top'en sliter jeg litt med. Der var begge skru tilkoblingene for slangene lekk. Fikk kjøpt meg nye men da jeg fylte vann i pumpen lakk den i toppen hvor det er en patent for å fylle vann på. Det er pakningen som ser slitt ut. Kommer til å bytte denne pumpen på sikt, bytter jo konstant deler på den.
Inaktiv bruker
awww jeg gleder meg serriøøøst til detta ass
kjikkelig fint det møbelet rund karet men gjør ikke det vannbytter litt vanskelige?
Hvis du ser på innlegg 42, første bilde. Der ser du at jeg har en luke over akvarie. Så det blir ikke så vanskelig å bytte vann.

Har innredet akvarie i dag. Legger ut bilde når vannet er blitt klart.

Frode
Første fisk
Første fisk ble sluppet ut i akvarie :o)

Se hjemmesiden min:

Hehe, ser veldig bra ut dette gitt! Gleder meg til det er blitt innkjørt å fiks ferdig;D

Hehe, måtte le da jeg så det siste bildet på hjemmesiden din..

Keep up the good work!

Kenneth
Inaktiv bruker
hehehe flott fisk!! hvilken dyrebutikk fikk du kjøppt den fisken i og hor stort akvariu må den ha og hor stor blir den og hor gamel blir den ? fnis hahahaha
Plussmedlem
Ja, fin fisk på det siste bildet, men jeg trodde det var eksportforbud på den fra Brasil...
Inaktiv bruker
jeg å er det en l malle ?
Plussmedlem
david g
jeg å er det en l malle ?

Nei, det er en svømmebrille-malle
jøssda, den var kul:9 kanskje jeg skal få meg en sånn en til 15 litern min
Inaktiv bruker
Loomis
[QUOTE=david g]jeg å er det en l malle ?

Nei, det er en svømmebrille-malle

hvordan ser du det Loomis ?
Plussmedlem
david g
hvordan ser du det Loomis ?

Ser det på de blå svømmebrillene og den grønne badeshortsen.
Dessuten er det bare å telle antall fingre og tær.
Inaktiv bruker
jeg trode det var finene jeg og blå svømmebrillene trode jeg var di utståeneøyene og den grønne badeshortsen trode jeg var det hare pansere som hade en grøn glans i seg fnis
Frode Storheim
Første fisk ble sluppet ut i akvarie :o) Se hjemmesiden min: [URLBLOCK1]


Utrolig bra! Med guttungen oppi får man virkelig et inntrykk av hvor stort karet egentlig er.
Dette blir bra Må få meg noe slikt jeg også. Likte valget av fisk.
Grattis med et stort proskjekt, drømmer selv om å komme over den magiske 1000 l grensen selv jeg.

Drømmer selv om et karr på 3 meter-300x60x60, det er drømme målet på stor karr for meg.
En stim med diskuser og en stim med altumer, kan det bli vakrere enn det..?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap