malla 100 ,230 liter (side 3)

får snart en gruppe med corydoras paleatus albino .6stk og en L 229 ..venter i spenning
Akavari
her er bilde av paleatus albino high fin xxl ..det går også en L 229 ..og kjempe danio i karet
Jepp - de er like mine - da er det ikke c.aeneus albin0 hight fin jeg har men c.paleatus albino hight fin. Takk for oppklaringen på mitt mysterium !
Akavari
corydoras paleatus albino high fin ..har et dårligt kamera så bildene ble ikke bra
De er fine mine har ikke like lange slør som dine , men de er da unge enda. Hvor store er dine nå? Min største er ca. 4 cm
malla100
corydoras paleatus albino high fin ..har et dårligt kamera så bildene ble ikke bra

Det ser ut som du har to arters albino-varianter, utifra det jeg kan se du har på bildet der.

Den aller fremst, nærmest kamera, er en C. paleatus, men den bak den (den store) er en C. aeneus. Den som ligger helt bakerst ved sideglasset klarer jeg ikke se helt tydelig hode- og kroppsformen på, så der er jeg ikke sikker, men fyldigheten gjør at jeg tror det også er en C. aeneus.

[External Image]
Akvarie
den store tror eg er en hunnfisk ..c. paleatus . . en kammerat importerte de for meg de sa det skulle vere paleatus ...de er ikke helt utvokst enda så tiden vill vise
Så lenge kompisen din ikke personlig pakket fisken hos grossisten og sendte dem egenhendig, så tror jeg neppe du skal legge altfor stor vekt på hva grossisten måtte mene det er eller selger det som De tar ofte feil. Det går litt fort unna, og veldig mye fisk forlater lokalene hver dag, så det er kanskje ikke så rart.

Det er så godt som garantert ikke en C. paleatus, den store på bildet

Se f.eks. på nakken og hvordan hodet er. C. aeneus er mye rundere å se på over det hele enn hva C. paleatus er.
C. paleatus har gjerne en liten "bøy" i nakken, der hodet slutter og går over i ryggen, om du skjønner hva jeg mener.
mona o
Se f.eks. på nakken og hvordan hodet er. C. aeneus er mye rundere å se på over det hele enn hva C. paleatus er. C. paleatus har gjerne en liten "bøy" i nakken, der hodet slutter og går over i ryggen, om du skjønner hva jeg mener.

det er helt klart en bøy i nakken på mine Mona - du er herved geni-erklært av meg!
mona o
Så lenge kompisen din ikke personlig pakket fisken hos grossisten og sendte dem egenhendig, så tror jeg neppe du skal legge altfor stor vekt på hva grossisten måtte mene det er eller selger det som ;) De tar ofte feil. Det går litt fort unna, og veldig mye fisk forlater lokalene hver dag, så det er kanskje ikke så rart. Det er så godt som garantert ikke en C. paleatus, den store på bildet ;) Se f.eks. på nakken og hvordan hodet er. C. aeneus er mye rundere å se på over det hele enn hva C. paleatus er. C. paleatus har gjerne en liten "bøy" i nakken, der hodet slutter og går over i ryggen, om du skjønner hva jeg mener.

ja eg skjønne ka du mener ..de er mye muligt du har rett
Akvarie
.her går det 3 stk 004 .L333 10 stk ...praktbotia og et par andre botiaer + noen sebra stimfisk
Oi, du har virkelig fått dreisen på innredninga!
Akavari
det har ikke skjedd så mye med akvariene mine i den siste tida bortsett fra at det er kommet . noen L046 og L340 ..det som erger meg mest er det at eg ikke har skaffet disse fiskene fra før av ..L 046 er utrolig
Akavari
.fikk tatt et bilde av dn ene l046 .har ikke noe godt kamera. l046 på bilde er ca 5 cm
Akvarie
her er noen bilder av fiskene . bla en L046 og nederst en L004
Flotte fisker!
Jeg har aldri vært særlig interesert i L-maller, men de er flotte å se på! Tenker du noe oppdrett på disse?
MarenB
Flotte fisker!:D Jeg har aldri vært særlig interesert i L-maller, men de er flotte å se på!:) Tenker du noe oppdrett på disse?

jada mareB jeg tenker på oppdrett håper på å få det til på . L046 ,L004 ,L 134.har et voksent par av L 205 håper det blir yngel etter disse også
Litt oppdateringer hadde vært kjekkt
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap