Amanoreker - endelig larver! (side 3)

Gøy om du får små amano bebisser
Gratulerer. Noen bilder av småttingene?
Video kommer i løpet av kvelden eller morgendagen. Noen få som startet rekelivet i dag, regner med at det kommer noen hver dag framover nå
Skal sies at de er på saltvannsavenning noen dager nå før de er fullblods ferskvannsreker.
Men det er reker..
gratulere, kor mange vart det so vaks opp? og korleis vart prosenten på oppvoksne reker ?
Lasse Nedreberg
gratulere, kor mange vart det so vaks opp? og korleis vart prosenten på oppvoksne reker ? :D


Kommer tilbake til det når flere har fått av seg larvedrakte
Her kan dere se litt video av de aller første amanorekene. Litt tidkrevende å fange de inn med pipette da de er ca 8mm og sykt raske

Gratulerer så mye! Dette står det virkelig respekt av

Du bør forfatte en artikkel om oppdrettet.
Oi ,så gøy ,gratulerer så masse og håper på flere bilder fremover
Veldig fint om du lager en artikkel med masse forklarende bilder.

Dette er virkelig godt jobba. Gratulerer så mye.
Nye barn
Kommer stadig nye reker nå. Hentet 10 til frokost i dag

Mingus
Kommer stadig nye reker nå. Hentet 10 til frokost i dag:) [URLBLOCK1]


Får ikke sett videoen, står at den er privat.

Men utrolig kult at du har klart dette!
Lisbeth
[QUOTE=Mingus]Kommer stadig nye reker nå. Hentet 10 til frokost i dag:) [URLBLOCK1]


Får ikke sett videoen, står at den er privat.

Men utrolig kult at du har klart dette!

Beklager, skal funke nå
Donald
Gratulerer så mye! Dette står det virkelig respekt av :-) Du bør forfatte en artikkel om oppdrettet.


Skal skrive litt når jeg får bedre tid. Det er dog laget et par artikler allerede som er meget bra. Men jeg trengte altså likevel 3 forsøk for å lykkes Mike Noren og en fransk kar har laget en ganske god beskrivelse.
Helt utrolig ,du er kjempedyktig
Det ble akkurat 80 stykker til slutt. Den største er nå ca 2cm, den minste rundt 1cm.

Helt utrolig! Venter spent på artikkel.
Spennende å ha fulgt med, og gøy at du lyktes og å få se videosnuttene
Fine greier. Rent i karet ditt nå da,tenker jeg.nhadde vært gøy med en filmsnutt av 80 amanoer
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap