- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Kjetils foto og videotråd (side 31)
Kjetils foto og videotråd (side 31)
Postet 22.06.09 kl 08:17
Hellu!
Ikke glem krystall rekene dine da
Fisken din, Silver (liten og nusselig koi karpe) går så fint ute i dammen her den
En utrolig artig helg var det da, men med en liten bismak for min del. Er forkjølet, vondt i halsen og har feber. Ja, å så tråkka jeg på en skarp stein i farrisvannet, den uten kullsyre Så idag er jeg hjemme fra jobb og bidrar til sykefraværsstatistikken
Hvem sa noe om at camping ikke er en risikosport
Mvh Jan Rune
Ikke glem krystall rekene dine da
Fisken din, Silver (liten og nusselig koi karpe) går så fint ute i dammen her den
En utrolig artig helg var det da, men med en liten bismak for min del. Er forkjølet, vondt i halsen og har feber. Ja, å så tråkka jeg på en skarp stein i farrisvannet, den uten kullsyre Så idag er jeg hjemme fra jobb og bidrar til sykefraværsstatistikken
Hvem sa noe om at camping ikke er en risikosport
Mvh Jan Rune
Postet 22.06.09 kl 08:51
Endret: 22.06.09 kl 08:52
Ingen karantene på silver altså :O
He he, det går nok fint likevel. Hvor er Tanko da?
Hvordan staves Tansho?
Huff så det endte opp med feber ja, selv var jeg så stressa at jeg trodde jeg hadde 8vakt og sto opp for det, halveis til jobben kom jeg på at jeg har halv 9 vakt :P
Var vanskelig å våkne idag gitt, øynene kjentes utrolig tørre og rare ut a jeg åpnet de, tror ikke de var klare til å åpne seg, tok noen minutter før jeg skjønte at den irriterende lyden var vekkerklokka. :S
Hvordan går det med de gule krabatene da??
He he, det går nok fint likevel. Hvor er Tanko da?
Hvordan staves Tansho?
Huff så det endte opp med feber ja, selv var jeg så stressa at jeg trodde jeg hadde 8vakt og sto opp for det, halveis til jobben kom jeg på at jeg har halv 9 vakt :P
Var vanskelig å våkne idag gitt, øynene kjentes utrolig tørre og rare ut a jeg åpnet de, tror ikke de var klare til å åpne seg, tok noen minutter før jeg skjønte at den irriterende lyden var vekkerklokka. :S
Hvordan går det med de gule krabatene da??
Postet 22.06.09 kl 12:28
Hellu!
Tanko kan vi godt skrive med c inni allså Tancho. Joda de fikk ikke noen karantene inne i kjelleren, da jeg ikke hadde noe annet sted å sette de foreløpig. De så jo ellers friske og raske ut, så da tok jeg liksågodt sjangsen på å sette de ut i sumpdammen. Tanko og Silver svømmer blandt de andre gullfiskene. Har allerede observert de uti der idag.
Savner en pose med masse bitte små vannplanter jeg tok med meg fra farrisvannet i går. Lurer fælt på hvor de ble av?.
De gule krabatene har det bra
Mvh Jan Rune
Tanko kan vi godt skrive med c inni allså Tancho. Joda de fikk ikke noen karantene inne i kjelleren, da jeg ikke hadde noe annet sted å sette de foreløpig. De så jo ellers friske og raske ut, så da tok jeg liksågodt sjangsen på å sette de ut i sumpdammen. Tanko og Silver svømmer blandt de andre gullfiskene. Har allerede observert de uti der idag.
Savner en pose med masse bitte små vannplanter jeg tok med meg fra farrisvannet i går. Lurer fælt på hvor de ble av?.
De gule krabatene har det bra
Mvh Jan Rune
Postet 22.06.09 kl 12:39
Postet 22.06.09 kl 12:50
Postet 22.06.09 kl 15:44
Tok også med meg i samme posen lange tynne vannplanter, de er også forsvunnet.
Fint om du sjekker om posen (tror det var en spar bærepose) har falt ut. ellers så er det vel heller mer sannsynlig at vi glemte dem igjen hos Morten.
Kjetil! Dine såkalte "Jaws" kommer aldri oppi min dam, bare så det er sagt
Mvh Jan Rune
Fint om du sjekker om posen (tror det var en spar bærepose) har falt ut. ellers så er det vel heller mer sannsynlig at vi glemte dem igjen hos Morten.
Kjetil! Dine såkalte "Jaws" kommer aldri oppi min dam, bare så det er sagt
Mvh Jan Rune
Postet 22.06.09 kl 16:46
Endret: 22.06.09 kl 16:46
Postet 22.06.09 kl 16:48
Postet 22.06.09 kl 17:08
Postet 22.06.09 kl 19:17
Postet 22.06.09 kl 19:23
Postet 23.06.09 kl 19:05
Postet 23.06.09 kl 19:28
Endret: 23.06.09 kl 19:29
Postet 23.06.09 kl 19:31
Da var kaldtvannsakvariet registrert, ta en titt her: http://akvaforum.no/akvarium.cfm?id=13557
Postet 23.06.09 kl 20:12
Postet 23.06.09 kl 20:33
Oki. Var det noen lange? så ikke så mye oppi posen, for det var råtna ganske bra nedi der :P
Hvis det bare var de småplantene så kan jeg sikkert rappe med en del mer.
Visste du forresten at ørreter spiser småsøskna sine? Slang oppi masse småørret, og plutselig så gikk storebrødrene løs på dem og gafla dem nedpå :/
En av gjeddene mine:
Hvis det bare var de småplantene så kan jeg sikkert rappe med en del mer.
Visste du forresten at ørreter spiser småsøskna sine? Slang oppi masse småørret, og plutselig så gikk storebrødrene løs på dem og gafla dem nedpå :/
En av gjeddene mine:
Postet 23.06.09 kl 20:42
Endret: 23.06.09 kl 20:42
Postet 27.06.09 kl 08:01
Postet 27.06.09 kl 09:17
Postet 27.06.09 kl 09:20