Davids våte verden (side 33)

david g
[IMG]http://akvaforum.no/images/forum/17515_090121152122_3.jpg[/IMG]

Hva slaks rot er egentlig dette?
Inaktiv bruker
det er bare ei rot jeg fant i naturen =
Inaktiv bruker
En ny plante
hei nå netopp var jeg innom to dyrebutibutiker og i den ene kjøpte jeg meg en ny plante i den andre holt jeg på å kjøpe meg to sjaretciklider men det gjore jeg ikke på grund av at di var for så til å skile kjønet på di

her er den den nye planten alså

[External Image]

den nye planten blomstrer å

[External Image]

ps.jeg møtte også rune landås i fra kristensand dyrepark når jeg var på gåtur i dag han had å fanget en steinbit når jag møte han det synedes jeg var gøy å trefe han =
Bildekvaliteten går oppover hos deg David!
Inaktiv bruker
tusen takk Matsi95 det var snilt av deg å si =

et bild av katta her ser man hvor stor kontrol lilesøstra mi har ove katta vår =

[External Image]
Inaktiv bruker
ja ikke sant =
Inaktiv bruker
dete blir nok det siste bildet mit i dag

pristela stratoides

[External Image]
Uff de flyteplantene der sprer seg noe jævelig!
Hehe.
Husker jeg fikk ved en tilfeldighet med noen i en pose med fisk en gang.
Har enda ikke fått de helt vekk. :o
Inaktiv bruker
ja men det som er nå kan ikke måle seg med det som var i mars i fjor da var det så lange røter på di at di gikk helt ned til sanda i akvariumet og etter det så måte jeg hive di =;-D
Synes ikke pistiaen er så ille å bli kvit jeg - den har jo tross alt såpass store blader at man lett huker tak i dem. Atskillig verre er det å bli kvitt "andemat" - da må man jobbe målrettet minst en uke for å bli kvitt alle avleggere :S
Inaktiv bruker
anemat er vel ikke så vanskelig å bli kvit det er jo nesten bare å hive oppi en gulfisk eller to så er anematen vekke ganske kjapt =
Sant nok David- gullfisker gomler andemat til frokost. Problemet er vel helst at jeg ikke har noe sted å gjøre av en slik gullfisk i etterkant

Forresten så er scalarene her i huset ganske rå på andemat-spising også!
Andemat er nok hakket verre ja. Skjønt jeg er så heldig at jeg aldri har hatt det svineriet i akvariet mitt.
Når det er sagt, ville nok ikke kjøpt en gullfisk bare for å spise opp andematen heller.
Det blir som å kjøpe botia, bare for å spise snegler.
david g
anemat er vel ikke så vanskelig å bli kvit det er jo nesten bare å hive oppi en gulfisk eller to så er anematen vekke ganske kjapt =:-D

Sant det, men veldig FÅ "voksene/seriøse"akvarister vil ha gullfisk.
Da disse fiskene helt klart har det mye bedre i en dam eller til nød et akvarium med RETT temp til disse "kaldt"vannsfiskene.

Andemat er noe "hærk"i noen karr, sliter selv med å bli kvitt det i flere L malle karr.
Dukker bestandig opp noen når jeg tror jeg har vunnet kampen.

Så der er de tre Ter viktig-ting tar tid.
Inaktiv bruker
Ken Myrseth
[QUOTE=david g]anemat er vel ikke så vanskelig å bli kvit det er jo nesten bare å hive oppi en gulfisk eller to så er anematen vekke ganske kjapt =:-D

Sant det, men veldig FÅ "voksene/seriøse"akvarister vil ha gullfisk.
Da disse fiskene helt klart har det mye bedre i en dam eller til nød et akvarium med RETT temp til disse "kaldt"vannsfiskene.

Andemat er noe "hærk"i noen karr, sliter selv med å bli kvitt det i flere L malle karr.
Dukker bestandig opp noen når jeg tror jeg har vunnet kampen.

Så der er de tre Ter viktig-ting tar tid.

ja det vet jeg men det var jo bare et tips =
Inaktiv bruker
tre bilde jeg har laget på peint

er ikke alle bildene jeg har lagd fine ?

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
vis jeg ikke har sakt det så har jeg nå har jeg 4 platyyngeler i yngelboksen
Inaktiv bruker
fra fira platyyngel til tre
nå har jeg hat en opppusing i 160 literen jeg har fjernet 5 solidais 3 ansistrus og mange røter bilder komer når gromset i vanne har lagt seg

her er nusi

[External Image]

her er skalareparet mit

[External Image]

her er ansistushoa mi

[External Image]
Inaktiv bruker
Sjopet litt i dag
nå ahr jeg akurat kommet hjemm far sjopingturen min det jeg kjøpte er ei kampfiskdamme til hankamfisken min en Echinodorus rose som nå står i 160 literen min =
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap