Sølvi sine coryer og litt til :) (side 36)

I dag har vi vært en tur på sjøen og vovsen fikk også være med .Ikke helt helt fornøyd med å ha redningsvest på da men det må til når man er i båt Ellers liker hun seg godt på sjøen virker det som.

Det var ikke noen særlig fangst å få i dag men en nydelig sjøstjerne klarte jeg å hale opp )
Denne ble selvfølgelig sendt tilbake igjen i sjøen.

[External Image]
[External Image]
Glemte bildet av sjøstjernen.
[External Image]
Akvarie
har ikke sett rednigsvest til hund før ,det er jo en sikkerhet .var du uti sjøen og badet .så her at det var mange folk på stranda og badet, det er utroligt varmt nå .fin hund du har ,er det en terrier
Badet nok ikke i dag nei og i sjøen her er det beinkaldt selv om det er varmt i været .Mye strøm er det også så det er ikke så aktuelt å bade midtfjords ihvertfall. Kanskje senere når sjøen er blitt litt mer oppvarmet at vi går inn til en vik og bader.

Hunden er sønnen vår sin men bor jo i samme huset så den er en skikkelig bestemorshund,følger meg hakk i hel så snart hun kan. Det er en Chinese crested powder puff hund eller på godt norsk en langhåret naken hund ,en utrolig kosete og barnevennlig hund som dessuten er allergivennlig også.

.
Akvarie
vi har en schefer her. det er ei 7 år gammel tispe hun begynner å bli litt lat med åra men syntes fortsatt det er morsomt å leke med en fottball.hun er snil som dagen er lang men liker ikke andre tisper. bildet av red laser de var utroligt fine
Den hunden smiler jo til kamera, så jeg tror den var fornøyd jeg Var den sjøstjerne ekte forresten, den så så "leketøysaktig" (men sikkert ekte!)!
malla100
vi har en schefer her. det er ei 7 år gammel tispe hun begynner å bli litt lat med åra men syntes fortsatt det er morsomt å leke med en fottball.hun er snil som dagen er lang men liker ikke andre tisper. bildet av red laser de var utroligt fine

Rart med den lekingen ja

Denne er ganske så ung ,2 år i neste mnd. så hun begynner nå å bli voksen men fremdeles veldig leken . Har problemer med tisper her og ,spesiellt i løpetiden men det er vel ganske vanleg ?

De røde laserne er bare fine de
Tørrfisk
Den hunden smiler jo til kamera, så jeg tror den var fornøyd jeg;) Var den sjøstjerne ekte forresten, den så så "leketøysaktig" (men sikkert ekte!)!;)

Sjøstjerna var ekte den men utrolig hard til å være en sjøstjerne ,vanskeløig å få av kroken .

Ja ,den smiler en av de få hunderasene som virkelig smiler når den er fornøyd . Folk ler når vi sier den smiler ,men den gjør det altså så der tok du den
Tusen takk for en utrolig hyggelig stund hjemme hos deg! Akvarister må ha en uutømmelig kilde av samtaleemner. Det var hyggelig å se sjarmtrollet igjen (for dere andre: salariasen hennes), og alle de andre fiskene. Hvis du orker å lese engelsk, her er historien om wrassen jeg fortalte om. Jeg måtte lese den på nytt, og lo høyt her jeg sitter.

Takk i likeså Inger Anne , hyggelig å treffes igjen og kjekkt å treffe Kaisa også ,herlig hund

Tror ikke akvarister har problemer med samtaleemner nei og det er jo litt greit da. Ble jo endel hundesnakk også, men kjekkt det og

Jo for meg selv også da jeg leste om Wrasseren ,glad mine ikke oppfører seg sånn selv om de kan være noen hissigpropper av og til
Sølvi Gullaksen
Hunden er sønnen vår sin men bor jo i samme huset så den er en skikkelig bestemorshund,følger meg hakk i hel så snart hun kan. Det er en Chinese crested powder puff hund eller på godt norsk en langhåret naken hund ,en utrolig kosete og barnevennlig hund som dessuten er allergivennlig også. .

Rundt øya og i fjeset så den sannelig ut som en vaskebjørn!
malla100
heter cw red gold laser noe annet så du hadde noen av dem .prøvde å finne dem i fiskebasen fant dem ikke ,men letet ikke så veldig lenge da, har ikke sett noen corydoras i butikk med det navnet

Her finner du alle Corydoras hos Planetcatfish,
inkl C-nummer og CW-nummer (scroll nedover siden).
mona o
[QUOTE=Sølvi Gullaksen]Hunden er sønnen vår sin men bor jo i samme huset så den er en skikkelig bestemorshund,følger meg hakk i hel så snart hun kan. Det er en Chinese crested powder puff hund eller på godt norsk en langhåret naken hund ,en utrolig kosete og barnevennlig hund som dessuten er allergivennlig også. .

Rundt øya og i fjeset så den sannelig ut som en vaskebjørn!

Hehe det gjør den faktisk
mona o
[QUOTE=malla100]heter cw red gold laser noe annet så du hadde noen av dem .prøvde å finne dem i fiskebasen fant dem ikke ,men letet ikke så veldig lenge da, har ikke sett noen corydoras i butikk med det navnet

Her finner du alle Corydoras hos Planetcatfish,
inkl C-nummer og CW-nummer (scroll nedover siden).

Den ligger allerede på min favorittliste Trodde jeg hadde nevnt denne til Malla100, men orket ikke bla tilbake og sjekke akkurat nå .
Oppdaget i går at kampfisken som går sammen med cory-ungdommene hadde laget et godt sår på en av Strebaiene . Dessverre døde denne i dag så nå må den ut av huset dessverre. Har lagt den ut for salg men mulig jeg leverer den tilbake i butikken i stedenfor .
Jeg håper ikke jeg maser, men kunne du ha lagt ut ett bilde av det karet du har som er på 110L med Lotusen?
Akvarie
lotus plantene som jeg fikk tilsendt ser ut til å trives ,mener de har vokst litt for hver dag,.(men det er kansje bare noe jeg synes),så i plantebasen at de kunne bli nåkså store ,har aldri hatt intersse for planer før jeg fikk meg akvari.men som tørrfisk er inne på så hadde det hvert fint å sett om du hadde bilde av dine lotuser
Mine Lotuser vokser også så du kan se det fra dag til dag ,spesiellt når de er små .Så du ser nok riktig

Hadde ikke noe bilde liggende så knipset et i full fart .Ikke noe godt bilde men et visst innblikk får dere kanskje. Bladene som er i vannskorpen sees ikke riktig så det blir sånn halveis. Bildet viser vel ca. halve karet.[External Image]
Skjedde noe der ja .prøver igjen.[External Image]
Omsider har jeg fått satt opp et kar til CW010 Gold/red laser yngelen. De har slitt nå i varmen i den små boksen de har gått i så noen har jeg dessverre mistet. Holder på å akklimatisere de nå så det blir ikke så lenge til de slippes ut .Det er jo alltid litt skummelt å slippe de løs i "store" kar men har innredet ganske sparsommelig i håp om å kunne følge litt med de. Satte inn noen planter med grønnalger på så har de litt å mumse på
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap