Revestrekenes akvarieverden (side 36)

Contradens-yngelen vokser sakte syns jeg så derfor vil jeg ikke si noe om når de er utflytningsklare, jeg kan heller skrive det her i tråden når den tiden kommer

I går var vi hos Mona og hentet masse flott fisk, en fin reol og en kjempemengde med akvarieutstyr, og vi er utrolig takknemlige for det gode tilbudet vi fikk Av fisk var det 24 Corydoras sp. C121, 14 C. adolfoi, 20 C. green laser, 3 Otocinclus cocama, og i tillegg en gjeng Neocaridina cf. zhangjiajiensis (Blue Pearl schrimp). Stua vår er full av kasser, bokser og poser med akvariestæsj og midt oppe i alt dette finner du Atle som studerer duppeditter og annet teknisk utstyr ))

På vei hjem fra Mona møtte vi en hyggelig ung akvarist som hadde med 4 VF Corydoras reticulatus til oss, jeg tror kanskje det er 2 + 2 og det er jo kjempeflott. Jeg skal prøve å få tatt noen bilder av de utrolig flotte voksne C121 og reticulatusene senere i dag.
Plussmedlem
Du får slenge ut bilder av alt dere får i hus etterhvert!

Kan du legge ut noen bilder av akvarierommet/reolene deres? Er så inspirerende!
Gratulerer forresten med masse flott fisk, reol og utstyr! Alltid morsomt med nye ting, vet du
Akvarierommet er så rotete nå at det egner seg dårlig på trykk. Jeg kan prøve å få tatt et bilde av det senere når jeg får ryddet litt (mye) ))
Inaktiv bruker
det blir morsomt å høre videre å bilder av akvarierummet...
Grattis med fisk og masssse utstyr.
I går prøvde jeg å knipse noen bilder av de nyankomne coryene men måtte gi opp og innse at det er på tide å finne frem algeskrape og pusseklut. Får heller legge inn et bilde av Blue Pearl-rekens "bedårende blikk" )) Noen av dem er fantastisk flotte i fargen, som små vandrende kunstverk

[External Image]
Herlighet for en flott reke og det blikket da

Hiv gjerne ut flere bilder av de rekene .
Plussmedlem
For et bilde! Helt fantastisk!

Tror jeg skal kjøpe meg Blue Pearl reker selv, elsker den fargen
Her er et par bilder til av den fineste, men den skulle absolutt oppholde seg på et "oppbrukt" sverdplanteblad som flagret i strømmen så bildene ble ikke så skarpe Noen av rekene er blasse i fargen noen er melkehvit/turkise med litt rødbrunt, jeg skal se om jeg kan få tatt noen bilder av flere individer senere i dag. De lyse flekkene på bilde 2 er egg fra C134 så det gamle bladet får bare ligge i karet en stund til

Sølvi, har du fått de nye fiskene dine?

[External Image]
Rita Revestrek
Noen av dem er fantastisk flotte i fargen, som små vandrende kunstverk :) [img]http://akvaforum.no/images/forum/22286_497437_1.jpg[/img]


Wow ja så absolutt! Kunne tenkt meg dette bildet på veggen -i stort format
Takker Lisbeth, jeg syns det ble kjempekult jeg også. Øynene ser nesten ut som et eller annet teknisk instrument fra en sience fiction film
Går å venter i spenning på telefon fra Atle
Da har jeg snakket med han ,fått en til å hente fiskene som så skal levere til meg
Blir nok noen timer til jeg får de i hus så må bare smøre meg med tålmodighet .
Plussmedlem
Hva slags fisker er det snakk om, Sølvi?
Fantastisk bilde! En rekeart til ønskelista det...
Fantastisk rekebilde, Rita!

Nydelig reke. Ser frem til flere bilder.
Atle vært i Bergen?

Espen
Atle reiste til Bergen i natt. Vi kan ta med fisk til deg fredag 8/4 for da skal vi til Bergen på hundeutstilling
Åh, for et flott bilde! Ikke bare fordi reka er til å spise opp, men med bakgrunnsfarge som tar opp øyenfargen - blir vel ikke bedre?
Takk Linda, det gamle bladet passet supert som bakgrunn det
Tilfeldig bekjentskap
© Arild Magnussen
Reklame for plussmedlemskap