Revestrekenes akvarieverden (side 37)

I går fikk jeg tatt et bilde av sverddragerhannen som viser sånn ca hvor flott han er i fargene. Problemet med denne karen er at han aldri er i ro så fotografering er vanskelig, man må bare følge ham med linsen å håpe man knipser i riktig øyeblikk så man får med mesteparten av fisken Bildet er forresten tatt uten blitz. Sverddrager-ynglene vokser jevnt og trutt, og hunnen er nesten like stor igjen som hun var før hun ynglet.

[External Image]
Hva skal man vel med oppdrettsvariantene når naturvariantene er så flotte
Nyydelig Rita! Jeg er enig med deg: de naturlige variantene er som regel de flotteste.
Nydelig! Og jeg liker ikke sverddragere en gang. Fantastisk grønnfarge på sverdet
Plussmedlem
Det bildet bør du sende inn til fiskebasen! Litt greit å se hvordan de naturlige variantene også ser ut, det er noe som hvertfall jeg syntes er veldig intressant
Anders, den er allerede på plass i bildebasen. Der er det flere bilder av lokasjons-sverddragere
Litt av et blinkskudd, Rita En nydelig sverddrager!
Takk Janne, og mange takk til deg for flott fotomotiv
I dag er de fire små nannostomus eques'ene 3 uker gamle )) Med mitt ikke helt gode øyemål tipper jeg at de største er 6-7 mm lange.

I yngelkaret på kjøkkenbenken er det nå både caudimaculatus, oiapoquensis, adolfoi, C121, C134 og noen som ligner på Corydoras CW032

[External Image]
Rita Revestrek


Tror faktisk jeg har fri 8.4 så det passer bra.

Espen
Dagen i dag har vært en begivenhetsrik dag, vi ble besteforeldre for første gang Lille Andrine kom til verden nå i kveld og jeg gleder meg så til å hilse på henne i morgen

I fiskeverdenen har det også vært formering i dag, C. tukano lekte for første gang Jeg fant bare seks egg og de er store i forhold til de små coryene. Oiapoquensis har også vært i farta ser jeg, det må være vannbyttet i går som har gjort susen

Tukano'ene er i samme karet som CW032 og når jeg sitter og kikker på leken dukker det jammen opp et par prikkete yngel av fin størrelse )) Ynglene er så store at de nok stammer fra CW032's første lek 5/1-2011.

[External Image]

Gratulerer så masse ,dere har mye å se frem til
Vi venter vårt 6 barnebarn og er like glad hver gang.
Du vet ,barnebarn kan en kose seg meg uten å slippe alt arbeidet
Gratulerer!!! Og velkommen til verden, lille Andrine!

Sukk. Straffen for å få barn sent i livet, er mer enn grå nok i håret, men må nok vente til oldemorsalder på bæss'morsunger. Var nødt til å vente til pappa'n ble gammel nok. Vi rakk det akkurat!

Plussmedlem
Gratulerer med barnebarnet! Da har det nok vært en fin dag Gratulerer med egg også, er jo ikke kjedelig det heller
Fint navn også
Sølvi Gullaksen
Gratulerer så masse ,dere har mye å se frem til :) Vi venter vårt 6 barnebarn og er like glad hver gang. Du vet ,barnebarn kan en kose seg meg uten å slippe alt arbeidet ;)


En liten glipp der he he ,skulle stå :uten å ha alt arbeidet
Fin skrivebordsbakgrunn?

[External Image]
Kan jeg få lov til å stjele litt bilder til materiell til storauksjonen, Rita? Har moro av å lage lapper, og mangler fisk du har flotte bilder av...
Jeg er utrolig glad for det nye tilskuddet i familien, i dag var vi på sykehuset og besøkte de stolte foreldrene og lille nydelige Andrine Jeg er også glad jeg er såpass "ung" at jeg forhåpentligvis får følge denne lille jenta i mange år, det er en av fordelene ved å selv stifte familie i ung alder Sølvi, jeg skjønner godt hva du mener ))

Lisbeth, det var da en råstilig skrivebordsbakgrunn )) Det ligger en litt større utgave av bildet nederst i dette albumet hvis du vil ha det

Linda, det er bare å bruke bilder til auksjonslappene dine, det er bare morro Jeg håper Atle kommer hjem fra jobb til den tid så vi også kan reise til Moss.

[External Image]
Så utrolig herlig hun er da

Greit å være "ung" bestemor ja, klarer bedre å holde tritt med de ,og det kan være litt greit iblandt.

Kos deg masse med henne om du har anledning,de blir så altfor fort store.

Ser ut til at du får litt annet å ta bilder av nå fremover
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap