Revestrekenes akvarieverden (side 38)

Og så tar hun i så den lille fingertuppen blir hvit! Får melkespreng av slike bilder, selv om vi har hatt huset fullt og feiret 11-årsdag litt forsinket i dag...

Det er viktig å nyte dem, for disse små underverkene kommer ikke i reprise...
Linda & Ove
Og så tar hun i så den lille fingertuppen blir hvit! Får melkespreng av slike bilder
Hehe, ja jeg føler meg nesten litt i ammetåka her jeg sitter og det blir mye babyprat med den nybakte bestefaren ))
Her er hodet til en blassere utgave av Blue Pearl. Jeg har ikke sett noen døde reker så det ser heldigvis ut til at de har taklet flyttingen bra Får håpe de formerer seg etterhvert også.

Comptahannen har sluppet ut ungeflokk nr.3 så nå er det bare å finne frem håven og fange dem inn. De vokser raskere i eget oppfóringskar uten konkurranse i matfatet fra ørten andre skapninger

[External Image]
Hei Rita!
Flott tråd med mange fine bilder. Jeg kjøper mer enn gjerne noen Blue Pearl reker om dere etterhvert skulle få for mange av dem. Jeg har hele en stk fra før som har overlevd hos meg, og den ønsker seg sikkert selskap av artsfrender igjen. Veldig flotte reker dette.
Heisann honni_korn, kjekt at det er flere akvarister i nærheten Jeg skal huske på deg hvis de blå begynner å formere seg. Og ja, de er kjempefine, det er artig å ha noe annet en bare røde reker i karene
Noen bilder av unge H. contradens og P. compta, prikker og striper i skjønn forening

[External Image]
Vidunderlig søte begge to ;D
Og så et bilde av den største contradens'en som nok har gått fra yngel- til ungfiskstadiet, den er ca en fyrstikkeskelengde

[External Image]
I dag er den store bildedagen tror jeg Her er en gjeng unge C. caudimaculatus på matjakt, og gebisset til en ung P. compta Fórpillene heter Tetra Tips og de er veldig populære hos samtlige arter her i huset.

Caudimaculatusene er skikkelig søte for tiden, litt sånn stutt-tjukke liksom ))

[External Image]
Til slutt noen bilder av Corydoras sp C121, en superflott cory syns jeg. Det nederste bildet viser en liten spirrevipp med en kjempestor ryggfinne

[External Image]
Plussmedlem
De er såå fine!
Helt enig Rita ,en skikkelig flott cory og den ryggfinnen var jo bare kjempestilig
Fantastiske bilder du har her. Hva slags utstyr bruker du?
Sølvi Gullaksen
Helt enig Rita ,en skikkelig flott cory og den ryggfinnen var jo bare kjempestilig :)


Ettersom jeg forstod på Mona så skilte den seg ut fra de andre på samme alder, kanskje det er en naturlig high-fin-C121
Trond13
Fantastiske bilder du har her. Hva slags utstyr bruker du?


Takker Jeg bruker min gamle trofaste Canon EOS 400D og Canon EF 100mm 1:2,8 linse, og den innebygde blitzen.
Inaktiv bruker
Hei Rita, fantastisk bilde du har der, å at du klarer ta så fint bilde gjennom glasset rett forrfra, jeg er jo elendig på foto da, men hehe :P
Har forresten sendt deg en e-post bare så du vet det

Mvh Kristian.
Heisann Kristian. Da har jeg lest mailen din og vi skal nok dessverre ikke til Trysil.
Kan du ikke få de på dyrebutikken i Elverum til å bestille cory for deg?
Når det gjelder fotografering så er det viktig at glasset er rent på inn- og utsiden, og så må man bare prøve seg frem med hvilke innstilling, avstand og vinkel man får best bilder ut av Det er også en stor fordel med et fotoredigeringsprogram, da kan man bl.a beskjære bildet så fisken ikke bare blir en bitteliten prikk midt på bildet.
Hei.
Skal muligens forbi Dokka nå på torsdag og lurte på om du i den sammenheng har noen fisk du selger? Tenker da mest på yngel av mallene du har eller cory adolfoi, c121 eller eques.
Fantastiske bilder som vanlig Men er det noen spesiell grunn for at du ikke viser oss alle bildene i stort format??
Du tenker på store bilder rett inn i innlegget? Det er bare fordi jeg syns innleggene blir så lange hvis jeg skal legge inn alle bildene Egentlig liker jeg best å legge bildene på en annen server for da slipper jeg de tre miniatyrene på høyre side, det blir litt smør på flesk liksom Jeg har brukt tinypic.com til dette men den er av og til litt ustabil så bildene blir borte fra innleggene, så nå prøver jeg link til bilder i picasa-albumet mitt istedet

[External Image]

Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap