Hva gjør du akkurat nå? (side 4)

Uff, ille greier det der ja. Trøste trøste.
Vet hvordan det er. Vondt for både pasienten og mor/far.
I dag har jeg brukt nok en ettermiddag på å spekulere på om jeg skal investere penger som jeg ikke har (og som egentlig bør gå til vedlikehold på huset) til et 375 liters kar. Har et 250 L. fra før og vil gjerne ha et for oppdrett av malawiciklider. Ser veldig artig ut med DIY innredning, og jeg er ikke så verst til å lage et møbel heller, så bare tanken på en slik hobby gir sommerfugler i magen. Må ha noe kreativt å holde på med innendørs i dette møkkaværet.
For å gjøre det billig og praktisk så setter jeg i noen flyttbare skillevegger.
Tar gjerne imot noen tanker om dette, for eller imot, så jeg slipper å spekulere hver dag fremover
Og TV-aksjonen skal støttes, selvfølgelig!
Uff, får litt dårlig samvittighet, her jeg velter meg i selvmedlidenhet... Klart TV-aksjonen må støttes! Håper ikke bøssebærerne blir streptokokkinfiserte også... ;P
jeg tenker
Har akkurat sittet i to timer og lurt på, om jeg skal ta oppvasken.
Har besluttet å gjøre det. Er bare ikke sikker på når...
Aggi
Ja, nå har vi også fått den fordømte streptokokken hit... :( Har du smitta oss, DahAquaMan? ;P Var på legevakten med min datter i dag. Men heldigvis var det null andre pasienter på legevakten... Ingen er så sjuk at de ikke kan gå på Brannkamp, hehehe. De holdt på å le seg ihel da jeg sa det på apoteket... :D Men tenker vi skal holde oss hjemme uansett... Jentungen er virkelig slapp. I natt sprakk trommehinna hennes, og altmulig gørr rant ut. Så nå må vi skylle med salvann 3 ganger daglig. Dette på toppen av halsinfeksjonen. :( Jeg har reker å sende på mandag, så jeg håper jeg kommer meg ut igjen til da... (Er pyton å være aleinemor, enda mer pyton når ungen er sjuk!) Dette var dagens sure tryne: [B]:( [/B]

Huff da.

Dette er vel lite gøy når du setter deg ned og sier "Ahh, endelig helg" så finner du ut dette?
Jeg har i motsetning hatt en fin dag på min nye jobb i dyrebutikken=) (Driver jo selvfølgelig med akvarieavdelingen), og det er så gøy og få betalt for noe som er så gøy

God bedring
Inaktiv bruker
sliter..
neida,renser en eldre am topp--det er vannsøl overalt--herlig!
molle
neida,renser en eldre am topp--det er vannsøl overalt--herlig!

Hehe, så det er dette akvaristene bruker lørdagene til=)

Nye bilder på profilen min av karene om 5 minutt folkens ta en titt
Fredly
God bedring

Takker
Skikkelig surt, for vi skulle egentlig møte onkelen min, i morgen, som er en skikkelig dyktig hobbyfotograf, og så skulle vi gå på akvariet.. De kommer helt fra Stord for å fotografere fisk.
Driver å spiller el-gitar. Kjøpte meg Behringer gitarpakke på torsdag. Lærer meg Hey Oh/Snow med Red Hot Chili Peppers
Akkurat nå sitter jeg og venter på at den siste av kattene våre skal komme inn slik at jeg kan få gått og lagt meg. Av og til tar det litt tid. Heldigvis har jeg Akvaforum....!
Jeg sitter å spiser snop, drikker brus og ser på sterbai egg jevlig samtidig med senkveld og golden goal.... he he

Fint å ha akvaforum, men nå har moss akvarieklubb fått ny fin side, med forum og masse kult, bruker å være innom der litt også....

Moss akvarieklubb
sett ferdig senkvedl og skal legge meg. Må sove mer!
Stiller alle klokkene i huset en time tilbake før jeg går til sengs.
Husk det dere også, da... Sånn at dere kan sove en time ekstra i morgen ;P
Aggi
Stiller alle klokkene i huset en time tilbake før jeg går til sengs. Husk det dere også, da... Sånn at dere kan sove en time ekstra i morgen ;P

Ah takk. Da kan jeg sitte her med god samvittighet.
For 10 min. siden la jeg inn et bud på et kar på 375 liter. Så er det bare å vente og se om litersyken får utvikle seg...
Krysser finnene for at du får tilslag, da
Takk for det. Det blir spennende. Alternativet er å kjøpe nytt.
Har også ominnredet i malawi-karet fordi den golden-hua jeg kjøpte på torsdag blir jaget rundt. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan gjemme seg mellom noen steiner bare. Det er jo derfor de er der. Får se i morgen hvordan det går.
Og så har jeg tappet i vanndunk til morgendagens vannskifte, så da er alt på greip og det er bare å ta kveld.
God natt til dere =-)
Aggi
Stiller alle klokkene i huset en time tilbake før jeg går til sengs. Husk det dere også, da... Sånn at dere kan sove en time ekstra i morgen ;P
Oi. Trenger jeg ikke sitte opp til 3 altså..? Bare kødda. Sov godt den ekstra timen alle sammen. Har sett Oceans thirteen så det ble litt sent. Måtte jo self.. innpå her før jeg går i bingen også. Godt det er søndag i morgen.
Jeg resonerte meg fram til at jeg godt kunne være oppe en time til, jeg også...
Så nå kan jeg se om de radiostyrte klokkene mine klarer å radiostyre seg tilbake til 2. God natta!
Akkurat nå har jeg fått datteren min i seng, etter ukas turn-økt.

-Og akkurat nå venter jeg på noen som kommer for å hente reker. Er alltid like spent på om det faktisk dukker opp noen... ;D
forbreder meg til en rettslære-prøve =/
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap