Er det plass til noen kampfiskdamer sammen med hannen min i ett 5,5L akvarie? (side 4)

Innlegg i denne tråden har vært smakløst og unødvendig lenge - lite rom for andres opplevelse av ting og en sjikanering i øst og vest. Det er ikke det vi har forumet til. På tide det stopper.
hvor er moderatorene når vi trenger dem?!
hehehe..

forumet har vel sett verre tråder vil jeg tro.
Hvis dere synes alt her er så negativt og frekt så må dere kanskje jobbe litt med holdningen og oppfattelsesevnen og slutte å lese ting som ikke er der.

Hvis du ikke tåler folk humrer litt av at du mener du har en magisk kampfisk så foreslår jeg å holde det for seg selv :P
Lei for at det ble en slik debatt ut av noe så enkelt som det jeg velger å tro. Jeg sier ikke at jeg kan forandre fiskene mine, men påvirke dem, det er to forskjellige ting.
Eller så er det så enkelt at når jeg var i butikken og kjøpte fisk, kjøpte jeg det som virket mest behagelig på meg, altså rolige, lite agressive fisker.

Har for tiden skilt kampfiskene siden hannen ser ut som han har vært i en tsunami Hunnene kan heller sloss med hverandre. Vil bare si at den ene hunnen fikk jeg og den andre ville jeg egentlig ikke ha, men den eneste de fikk tak i i butikken. Gadd ikke vente så lenge.
De går egentlig ikke så ille sammen, men nå å da må de bare finne ut hvem som er sjefen.
Jeg må si meg enig om dette har gått alt for langt. Håper trådstarteren ikke føler noe på denne dumme debatten, og han eller hun kan fortsette å stille spørsmål om fiskehold og evnt alt som han/hun måtte lure på.
Personig syns jeg Galemor har rett til å være fornærmet om hun er det. Jeg har oppfattet den teksten som noen har ledd av Galemor sine meninger. Ha tro på psykisk energi er ingen forskjell fra å tro på en religion, jeg kan ikke si jeg ser det humoristiske i kristendommen eller andre religiøse troer. Uansett jeg har da lært noe denne gangen å =)
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap