Peru 08 (side 4)

Du får ikke trøbbel når du skal ta fiskene hjem da?
Får du dem med på fly f.eks mener jeg?
Veldig spennende tråd. Flere bilder! (men hvorfor skal folk på død og liv vise frem alle edderkoppene og insektene? Grøss!)

Ciklide
Du får ikke trøbbel når du skal ta fiskene hjem da? Får du dem med på fly f.eks mener jeg?

Se innlegg #5
Joakim
Se innlegg #5

Å fy steike så blind jeg er! x(
Takk Joakim! :P
Inaktiv bruker
sikert for.det er gøt =
Corydoras evelynae
Dette er ikke en vanlig fisk.

Beklager dårlige bilder, men det var det beste jeg fikk i farta.

Tipper det er noen som har lyst på disse.

Desverre så er prisen så laterlig høy, at det nesten er umulig å skaffe seg.

E
Vf albino [I]Achanticus adonis[/I]
Dette er heller ikke akkurat normal fisk å se i handelen. VF albino er heller uvanlig.

Denne kommer jeg til å ta med hjem.

E
gi mona o en beskjed om coryen.
Inaktiv bruker
siter her i.norge å sikleg =
For noen knalltøffe corydoras!
Selv jeg som ikke akkurat brenner for cory's har lyst på de der!

Får du de med deg hjem, eller skal disse bli i Peru?
Har noen nevnt noe om hvorfor Corydoras evelynae er så dyr? Er det få av den i området den fanges, eller er det bare så avsidesliggende at det tar dagesvis å komme dit?

Erlend D Bertelsen
Dette er ikke en vanlig fisk. Beklager dårlige bilder, men det var det beste jeg fikk i farta. Tipper det er noen som har lyst på disse. Desverre så er prisen så laterlig høy, at det nesten er umulig å skaffe seg. E
Plussmedlem
Corydoras evelynae
Erlend D Bertelsen
Dette er ikke en vanlig fisk. Beklager dårlige bilder, men det var det beste jeg fikk i farta. Tipper det er noen som har lyst på disse. Desverre så er prisen så laterlig høy, at det nesten er umulig å skaffe seg. E

Noen vil synes at det er et dumt spørsmål ettersom du er i Peru, men...

Er disse du har tatt bilde av fanget i Peru?
Loomis
Noen vil synes at det er et dumt spørsmål ettersom du er i Peru, men... Er disse du har tatt bilde av fanget i Peru?

Jeg tror Stingray Aquarium (der de er) har fisk fra flere deler av Amazonas, ikke bare Peru. Mener å huske Jørn skrev noe om det, men jeg kan huske feil.
Plussmedlem
OK, det høres jo fornuftig ut.
Håper Erlend har et svar og kanskje veit hvor disse eksemplarene er fanget
Det er hovedsaklig fik fra Peru her. Akkurat disse fiskene har lokalisjon Tapiche.

Det er nok antallet som avgjør prisen. Sett i forhold til annen corry hadde de ikke mange av disse. Tipper de hadde rundt 20 stykken der, mot mange 1000 av andre arter.

E
Morro
Morro, blir misunnelig nå Erlend.

Ser ut som du har fått en meget fin tur, men regner at du kommer en tur nedom oss med et reise-foredrag.

Plussmedlem
Erlend D Bertelsen
Det er hovedsaklig fik fra Peru her. Akkurat disse fiskene har lokalisjon Tapiche.

Takk for opplysningen Da er det ikke bare evelynae i Brasil.
Da er jeg ferdig med reisebrev 1 av 2. Håper dere setter pris på det.

Kommentarer og spørsmål kan dere komme med i denne tråden.

Her er en link til reisebrev

E
Tusen takk for at du delte Peru-turen din med oss på denne måten! Fantastisk lesing

Gleder meg allerede til reisebrev nr 2.
Fantastisk flott. Gleder meg til neste reisebrev.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap