325l-prosjektet endelig i gang! (side 4)

HeHe, takk du med det lange kule finske navnet

Tror han koser seg, men er ikke sikker på om han ville brukt like mye tid på hvem som helst da men.. flink er han ihvertfall
Flyteplanten blir Hydrocotyle something.. med inspirasjon fra Tante Astrids flotte akvarium
Fra Hawaii var det faktisk.. hehe

Mye spennende fisk du har
Heisann!Gir meg ende over,her inne er det drøssevis med kunstnere i alle varianter!
Det er så flott å se på det som blir skapt ; det være seg bakgrunner eller plante-innredninger.Du er jammen heldig som har en så flink far Ikke værst du heller da,glupe ideer du klekker ut
Tror vi er mange som er spent på fortsettelsen og ikke minst flere bilder

mvh
Tin-Tin
Fra Hawaii var det faktisk.. hehe ;) Ja, hadde du skrevet litt feil, fiskenavnet i stedet for finskenavnet, så hadde det blitt rett.


Takk for fiskeskryt, jeg skal si det til dem.
Du får sikkert mye fin skrytefisk etterhvert du også.

Hei Tin-Tin.
Den bakgrunnen ser veldig flott og 3D ut. Likte godt den "kløfta" så du kan
se langt baki sjøen...
Veldig bra at noen går løs på "byggeprosjekter" og eksperimentering, i stedet for å kjøpe ferdige bakgrunner, og attpå til deler det med oss andre.
Jeg må legge inn et bokmerke her så jeg får følge med.
Takker for mye skryt
Skal huske på å fortelle fatter'n at folk her inne synes han er flink
Det fortjener han virkelig. Og joda.. er jo fornøyd med at visjonene og ideene er mine da

Men hadde det ikke vært for alle flinke folk her inne på forum så hadde jeg nok bare fortsatt med den 110-literen jeg kjøpte i høst.
Det jeg er mest bekymra for er å ikke finne den rette balansen og få alger :O

Utrolig mye inspirasjon å hente fra utallige flotte akvarium og skrevne ting.

Var akkurat derfor jeg ville ta så mange bilder som mulig under prosessen i håp om å kunne gi litt tilbake

Hvordan er det å få egen akvarie-tråd egentlig? Kan man bytte ut hovedbilde for eksempel? Hvis jeg ville starte en tråd nå for eksempel så har jeg jo ikke bilde av akvariet med vann og fisk og hele greia liksom
Som plussmedlem kan man forandre teksten i gamle innlegg i personlig tråd, hvis du har skrevet innlegget selv.
Tror ikke man kan legge inn bilder i etterkant. Jeg har i hvertfall ikke fått det til.
Får vente til jeg får igang 325-literen da
Så nettop på 375-literen din, ser at jeg har mye å lære når det gjelder akva-fotografering..flotte bilder
Vel (rødme). Takk for det.
Det har blitt hobby nr to. Veldig artig synes jeg, og godt utstyr er halve morroa...
Fantastisk bra med bildet i yngelhula! Blir litt nyskjerrig på hva annet din far lager? Du må jo be han lese denne tården din, sikkert morsomt for han å lese selv den skryten han har fått. Dere er tydeligvis et godt team!

Er det lenge til det kommer vann i tanken? (glede seg)
HeHe, ja morsom den
Ja jeg skal sende han linken^^
Han kommer vel forresten innom i morra for å hente armaturet, for å se hvordan det blir med lys på.. før vi klæsjer på epoxy.
Lager og lager, kan vel sikkert lage det meste kan jeg tenke meg. Er man handy så er man vel handy..og når man i tillegg er litt kunstnerisk og har en sønn med kreative akva-visjoner så må det jo bli bra

Epoxy'en er kommet, og har jo pumpe og varmekolbe..men mangler sand ennå da.. ga opp å bestille så jeg får prøve å finne meg en strand eller no.. men bør jo helst være kuhlii-apisto-mulig cory vennlig også da.. :o

Men noen uker kanskje.. Gleder meg jeg også
Husker jeg leste tråden om landsbyen din like etter at jeg fant dette forumet i høst, kanskje var det der kimen til ideen om å lage noe selv kom fra
Fantastisk morsomt var det ihvertfall
Tin-Tin
Husker jeg leste tråden om landsbyen din like etter at jeg fant dette forumet i høst, kanskje var det der kimen til ideen om å lage noe selv kom fra ;) Fantastisk morsomt var det ihvertfall :)


he he, så bra da
Ja kanskje det du Astrid, de aller fleste har vel gode erfaringer med denne sanda. synes kanskje den er litt vel lys jeg da?
Da er bakgrunnen dekt med 2 lag med epoxy, har mekka en forhåpentligvis lyddempende boks til pumpa, og har forhåpentligvis det meste klart
Vil nok ikke bli no vann i det før etter påske, ihvertfall ikke med fisk i.
Da er bakgrunnen silikonert fast i akvariet og alt gikk bra
Er litt vel shiny foreløpig, men håper og tror det ikke synes med vann nedi.
Gleder meg til etter påskeferien Da skal det testes ut med vann og pumpe for å sjekke vannstrømninger etc.

La inn mitt nåværende akvarium selv om det snart er historie, for å vise hvem som skal flytte inn i 325-literen.

I tillegg blir det et par kakaduedamer og en liten gjeng kuuhli.
Da jeg tryna noe vannvittig på slalomski i påska og er operert for røket patellar-bånd og no menisk-greier i kneet, så er det litt pause i finishen av prosjektet mitt.
Tin-Tin
Da jeg tryna noe vannvittig på slalomski i påska og er operert for røket patellar-bånd og no menisk-greier i kneet, så er det litt pause i finishen av prosjektet mitt.


Jeg dreiv akkurat å leita etter denne tråden din for å se om det hadde skjedd noe mer Ha riktig god bedring og fyr løs med oppdateringer når du er i gang igjen
Auda! Håper du kommer deg raskt på beina igjen. God bedring
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap