NattChat (side 4)

Har alle gått og lagt seg nå da, nå som jeg har rotet meg inn på forumet...?

Håper du finner drøssevis av egg i morra Anders ;D
stjørdalsmannen
da var glassruten i et av mine nye kryssfiner kar ferdig... må innrømme at jeg er litt spent på hvordan det karet blir... hehe [B]er noe med at treverk og vann ikke hører sammen... hehe..[/B] men satser på at det skal gå bra. kommer til å smøre hele karet med smørbar gummi. samme type som jeg har i dammen min. regner med det skal gå bra... noen som har kryssfinerkar her som har erfaringer med det ?? noen gode tips?? hehe

Treverk og vann går utmerket sammen. Hørt om trebåter? Både i vanlig tre som lamellbygget og i de senere år i finer med epoxy mellom lagene (West System).
Har selv hatt trepanel i dusjen i 20 år uten problemer. 8 strøk epoxylakk gjorde selvsagt sitt.

Kar i bl.a. kryssfiner er laget i mange størrelser, helst meget store, i lange tider. Husker ikke om det var her eller på NA at det er en tråd om et digert kryssfinerkar på husker ikke hvor mange liter, men kanskje 1200 - 1500 l.
Vet det er dag nå, men er det mulig at "åpningstidene" i ukedagene hadde blitt skrudd ned til foreks. at det "åpnet" klokken 20:00 eller noe sånn?

Mvh Emil
Plussmedlem
Emil Engø
Vet det er dag nå, men er det mulig at "åpningstidene" i ukedagene hadde blitt skrudd ned til foreks. at det "åpnet" klokken 20:00 eller noe sånn? Mvh Emil

Jo, selvfølgelig er det mulig å gjøre det sånn, men da blir det mer "kveldschat", hehe Hvis du skjønner hva jeg mener nå, så er jo egentlig denne tråden for tidene forumet ellers begynner å bli lite aktivt, og noen ønsker å bli sittende og prate med andre som sitter lenge utover på PC'en. Så jeg tror nok at tidene får bli som de er, ihvertfall inntil videre. Klokken 20:00 er jo forumet veldig aktivt.

Hehe, forstår det
Men håper ikke du eller andre er så lenge oppe i ukedagene.
Selv er jeg oppe til 22:00-23:00 i ukedager og alt mellom 00:00 til 06:00 i helgene
Har tenkt på akkurat samme tråden faktisk for et par uker siden!
Tenkte på det midt på natta, er ganske kjedelig når ingenting skjer
Har også tenkt på en "snakkis" tråd for unge akvarister der vi unge for det meste diskuterer mellom hverandre Men vet ikke om det er nok aktive unge akvarister her inne.

Mvh Emil

*Abonnerer på tråd*
Plussmedlem
I kveld gleder jeg meg til å legge meg i min nye seng, eller Svane rammemadrass! Har prøve-slappet-av i den, og den virker heerlig...
Det var litt av dagens uinteressante, personlige greier fra meg her i NattChat :p

Så må jeg jo prøve å starte diskusjonen... ikke det at det må handle om senger og madrasser

Her sitter jeg å ser på banani( lys ancistrus vasker glasset på karet). Så spennnede er det her i hus.
Gratulerer med ny madrass Anders! Det skulle jeg også gjerne hatt ;D
Apropo madrass; det er vel på tide å finne min egen snart. Dette har vært en veeeldig lang dag...
Hei!

God lørdags kveld(Søndags natt) alle sammen, noe som skjer her a? :P
Ikke så mye tror jeg, så jeg sitter å funderer på hvordan i alle dager jeg skal få plass til alle cory-artene jeg ønsker meg...
Fant en film jeg ville se på,så da ble det litt sent her.Hender altfor ofte,finner noe spennendes på nett og klarer ikke og stoppe og før jeg vet ordet av det,er klokka blitt altfor mye... :/
Veeeeel. Trenger man egentlig spisestue, sjenk, tv, sofa etc i stua da?
Sissimor
Ikke så mye tror jeg, så jeg sitter å funderer på hvordan i alle dager jeg skal få plass til alle cory-artene jeg ønsker meg...

Det er akkurat det jeg gjør selv.... :P
Våken??
Noen som er våken??
Sitter her alene, huset helt stille. Ungene har lagt seg og gubben er ute i hyggelig lag. Enda en time eller to til jeg kan vente ham hjem, så da ble jeg sittende her og surfe litt på akvaforum :0)
*Føler meg straks mindre ensom* :0) Er sååå uvant å sitte oppe alene, vant til å ha unger og mann rundt meg hele tiden ;0)
Sissimor: Takk for tipset om Hassel og trebåten, inne i tråden min. Fant nettsiden deres så jeg skal ta og ringe dem, for å høre pris og slikt :0)
*Gumler* pizza :0) Litt nattmat må en da ha?? *Smile*
Leter egentlig litt hvileløst rundt på akvaforum etter alt mulig som kan være kjekt å vite. Tenker da på bakgrunner, akvariebord bygging og oppstart av et så stort akvarie som 375 liter er (for meg). Det er så mye kjekt å finne her inne :0)
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap