Lisbeth sine labyrinter + litt til :) (side 46)

Ivar og Tone
Såg veldig godt dei hullene som gjorde att du ikkje endre på rota etterhvert som du ville det. No angre eg egentlig på att eg sa fra, men det var bare impuls siden du har lært meg så mye om både fisk og dekorasjon.. Du må gjerne slette innlegget om du vil det.

Nei nei, sånt er jo bare fint å få vite
Tenke no litt på att det er dårlig gjort ovenfor dei som vil selge også eg da..

Sikkert ikkje noe gale med dei heller men det såg kunstig uy med hull overalt..
Ivar og Tone
Tenke no litt på att det er dårlig gjort ovenfor dei som vil selge også eg da.. Sikkert ikkje noe gale med dei heller men det såg kunstig uy med hull overalt..

Så lenge du ikke har lagt inn kommentar om dette i annonsen til personen, så mener jeg ingen fare skjedd
Helt enig - det er helt ok å kommentere det her!
Tusen takk.. Har det med å være litt rask av og til og denne gangen følte eg var ein av dei.. Men det var bare godt med for eg klarte liskom ikkje å sjå for meg att dette var noe som Lisbeth kom til like på sikt..
Ivar og Tone
for eg klarte liskom ikkje å sjå for meg att dette var noe som Lisbeth kom til like på sikt..

Hehe -huffda
Ikkje noe huffda det da du

Viser bare att du har vore flink å skrive i boken din og vore til stor hjelp for andre som har dilla på akvarie)
Ivar og Tone
Ikkje noe huffda det da du:) Viser bare att du har vore flink å skrive i boken din og vore til stor hjelp for andre som har dilla på akvarie:))

)
Oi... Det var skikkelig fint! Ser ut til at jeg må justere litt på Kjøkkenøya. Men tar jeg sjansen på å droppe dekkglasset? Lakriser er jo en labyrint?
Sissimor
Oi... Det var skikkelig fint! Ser ut til at jeg må justere litt på Kjøkkenøya. Men tar jeg sjansen på å droppe dekkglasset? Lakriser er jo en labyrint?

Det kommer jo an på forskjellen i temperatur i vannet kontra lufta. Vil jo tro at en lampe hengende over generer en god del varme på overflata?
Hvis man må velge mellom fuktighet og temperatur, er ikke fuktig luft viktigere enn temperaturen? Romtemperatur er jo tross alt over 20 grader iallefall. Jeg har alltid trodd at det var luftfuktigheten som var det viktigste og årsaken til at dekkglass er anbefalt til labyrinter.

TØRR varm luft er vel ikke så bra for en fisk...? Jeg innbiller meg at luftfuktigheten i de varme landene de kommer fra er temmelig høy?
Oioi! det var et lekkert kar! men lite pratisk med 2 viltre katter og unger i hus :P ser for meg jeg må redde både det ene og det andre ut av et slikt åpent akvarie hehe..
Lekkert kar! Klarer ikke å dy meg, må "spamme" tråden din litt, Lisbeth, med et bilde av et kar som var utstilt av Jan Holt Akvarium på Oslo Akvariedag. Litt dårlig bilde og akvariet ble bare brukt til planter der og da. Men utrolig kult var det og jeg ser for meg fireåringen min med dette foran seg hvor det renner vann over på alle sidene. ;-D
mona o
TØRR varm luft er vel ikke så bra for en fisk...? Jeg innbiller meg at luftfuktigheten i de varme landene de kommer fra er temmelig høy?

Jo jeg tenker også som deg, men det er tempen labyrintfolk snakker om. Og i den lenka jeg la ut over kommer både Peter og Helene med kjemperos for karet hans, og han har lakriser der. Peter og Helene er veldig striks når det gjelder å holde lakriser på "riktig måte"

Kanskje fuktigheta uansett er høy nok rett over vannflata der de trekker inn lufta?
Lisbeth
[QUOTE=mona o] TØRR varm luft er vel ikke så bra for en fisk...? Jeg innbiller meg at luftfuktigheten i de varme landene de kommer fra er temmelig høy?

Jo jeg tenker også som deg, men det er tempen labyrintfolk snakker om. Og i den lenka jeg la ut over kommer både Peter og Helene med kjemperos for karet hans, og han har lakriser der. Peter og Helene er veldig striks når det gjelder å holde lakriser på "riktig måte"

Kanskje fuktigheta uansett er høy nok rett over vannflata der de trekker inn lufta?

Og der fikk jeg svar på det! Hehe, det er jo egentlig veldig flaut å ha hatt lakriser så lenge og aldri tenkt på at jeg aldri har sett dem hente luft fra overflata! Jaja
Det var sinnsykt flott lys i akvariet med slik lampe...! Bildene er krystallklare. Et utrolig pent akvarium på mange måter. Det "greier seg selv" skriver han, det er altså perfekt balansert fiskebestand i det også.
Lisbeth
[URLBLOCK1] Hehe, det er jo egentlig veldig flaut å ha hatt lakriser så lenge og aldri tenkt på at jeg aldri har sett dem hente luft fra overflata! Jaja

Se det ja. Har aldri tenkt på det jeg heller Lisbeth, bare tenkt at siden de er labyrinter bør de ha dekkglass...
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap