Davids våte verden (side 5)

Inaktiv bruker
anubias og javabregne og javamose blir ikke spist opp =
David Gabrielsen
anubias og javabregne og javamose blir ikke spist opp =:-D

Mine Sebraciklider gumler Javamose til lunch...
Så de blir ihvertfall spist.
Inaktiv bruker
di er vel sultene siden di gjør det =
Inaktiv bruker
Mvjnz
Gullfisker er godt kjente for å spise planter, så kanskje han har prøvd å ha planter i karet, men fant ut at det ikke var noen vits? Det er enkelte plantearter som de lar være i fred, men kanskje denne fyren ikke har oppdaget hvilke,.,,

det toro jeg å =
David, jeg tror du må bremse litt. Du tar helt av, denne innleggspostingen din er utenfor kontroll.

Skriv alt du gidder f.eks. her i din egen akvarietråd, men du må bremse all den skrivingen din ellers. Du har gått helt amok i forumet! Du peprer hele Akvaforum! Du har skrevet snart 50 innlegg bare I DAG! Det er ikke helt normalt. Hva er det egentlig du driver med? Hva prøver du på? DET er noe jeg svært gjerne skulle likt å ha svar på. Jeg begriper ikke hva du driver med.

Jeg foreslår at du bremser kraftig ned, og skriver bare når du har noe fornuftig å komme med. Ikke skriv i alle tråder du finner! - det er jo bare tullprat og tomt snakk.

Det er fælt å si det, men det er rett og slett blitt for mye. Jeg håper du skjønner hva jeg mener og virkelig tar det til deg.

Jeg skriver dette i din tråd, sånn at du skal se det.
Inaktiv bruker
skal stope med dette jeg skal bare slue med å legge ut så mange innleg i forumet
hei mona jeg synes det var det er bra at du sa det viav den personelige tråøden min det er der jeg høre på va som blir sakt =

ps.jeg var lit hyperi dag det var et tein på at jeg la inn så mange innleg =
Inaktiv bruker
endelig en tarantella i hus =
David Gabrielsen
endelig en tarantella i hus =:-D

Har du bilde av den?
Inaktiv bruker
nei det har jeg enda ikke fåt tat den kom for noen timer siden men bilder komer i morgen =
Bilder
kan du få opp noen bilder av akvariene dine?
Inaktiv bruker
GK
kan du få opp noen bilder av akvariene dine?

det kan jeg gjøre =
Inaktiv bruker
juvelciklidepaet mit er rart det lgger egg med kort tids melomrom
Får ikke juvelciklidene opp noen yngel snart da? Er de i lekskaret enda?
Inaktiv bruker
det er di og di har laggt egg på nyt ijen =

ps.di var nesten drapsmaskiner når di gik i ciklidekaret mit =
Inaktiv bruker
juvelciklideeggene har kleket så nå er det noen gode foreldre som kan vere stolte men di har enda en lang tid som foreldre til ynglene =

ps.sebraciklideynglene bejyner å bli store nå men ikke salgs klare =
Inaktiv bruker
nå i det siste har det ikke sjed nor serlig spenenes hjeme hos meg men jeg har rydet lit på soveromet mit som så ut som en orkan hade vert der inne på såveromet mitt hihihihihihi og nå er det rydigt og pent =
Inaktiv bruker
i dag har jeg slit veldig med tonge bøter med saltvann fra sjøen jeg måte ta 2 turer ned for å hente vannet til akvariumet =

ps.rygen min hater meg virkelig nå etter at jeg bar bøtene med saltvann og det gjør henene mine å hihihihihi =
David Gabrielsen
i dag har jeg slit veldig med tonge bøter med saltvann fra sjøen jeg måte ta 2 turer ned for å hente vannet til akvariumet =:-D

Hva trenger du saltvann til??
Inaktiv bruker
det nye kaltsaltvannsakvariumet som jeg sat opp i dag eller retere sakt jeg gjore det ret før jeg logget inn på akvaforum =
Hvordan har du tenkt til å holde temperaturen nede?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap