Nytt akvarie - 1200 liter (side 5)

STILIG! Tror du man hadde fått litt mere dybdevirkning hvis du hadde filmet en snutt? Har så lyst å se litt sånn innover i karet
Wow!!! Jeg ble storimponert,og står og grubler på hvor i huset jeg får plass til noe slikt...Lekkert!!
Flott! er ikke sjalu eller noe sånt!
Dette ble bra ja.
Hvor store er motoroene?
Er det lov å spørre hva du måtte gi for disse?
Skulle nemlig hatt noen flere selv.
Vidar-Alexander
Dette ble bra ja. :) Hvor store er motoroene? Er det lov å spørre hva du måtte gi for disse? Skulle nemlig hatt noen flere selv. :)


Takker

Motoroene er ca 15 cm i diameter (kroppen).
Send meg en e-mail så kan vi ta prisen der ;o)
Tror ikke jeg har mail adressen din.

Er veldig fornøyd med motoroene.
Jeg foret noen andre fisker i akvarie som de går i rett etter deres ankomst.
Dvs ca 2 timer etter. De tok allerede til seg mat da.

De spiser omtrent alt som jeg tilbyr dem og de spiser godt med mat.
Jeg forer dem med røde mygglarver, artemia, oksehjerte reker og fiskefilet.
Har til og med sett at de tar discus bits og de stjeler tabimin tabeletter fra mallene :o)

Frode
Prosjekt ferdig
Nå har akvarie vært i drift en stund. Akvarie fungerer veldig bra og fisken vokser og trives. Alt arbeid rundt akvarie er ferdig. Av endringer den siste tiden har det kun vært på det tekniske utstyret. Eheim 2260 pumpen sin motor fungerte ikke så bra. Derfor byttet jeg denne pumpen med en ny Fluval FX5. Har montert Arcadia reflektorer på alle lysrørene. På varmekolbene har jeg satt på beskyttelse slik at rokken ikke brenner seg.
Av fisk har jeg ikke tatt oppi noen nye arter, men jeg kommer til å se etter en cichlide art til. Har ikke helt bestemt meg hvilken art det skal bli, men Uaru Fernandezyepezi står høyt på ønskelisten.
Så da er dette prosjektet i mål. Tok sin tid å komme i mål, men når jeg ser sluttresultatet er jeg UTROLIG fornøyd.

Legger ved litt bilder av akvarie og fiskene slik det er nå.
Og et gammelt "før" bilde.

Frode
Må si at dette er en av de mest inspirerende prosjektene som er blitt gjort her inne ...! Akvarie er mega og jeg er mega grønn ....

Takk for at du deler !
Morsomt å se før og etterbilde. Ble lyst og fint etter oppussing

Kan ikke annet enn å inrømme en smule misunnelse her. Jeg har ikke særlig sansen for store fisk, men det er jo fordi jeg syns de ser så malplassert ut når akvariene de går i er for små. Og det er de som oftest.. I ditt tilfelle er det jo motsatt. Kult å se så store fisk med masse vann rundt seg!
Psst: du må legge inn bilde i denne tråden
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap