Hva gjør du hvis hunden din blir angrepet av en annen hund? (side 5)

Huff martin, det der var vonde bilder og lesning. Det er det som er så forbanna kjipt når en stor hund angriper en liten, det blir så fort store skader på den lille. Jeg kan bare tenke meg hvordan du hadde det i denne situasjonen, også to svære bikkjer å holde styr på! Du har tydeligvis stort beskytterinstinkt for din hund.

Ønsker deg og bikkja lykke til og god bedring. Fortell hvordan det går etterhvert.
syns du gjorde det rette tatt i betraktning at du blei overraska. Eg har aldri vore borti situasjoner der ein liten hund har blitt angripe, ikkje uten at den har provosert først i vertfall(ein av min onkel sine galne hunder). Men eg har vert borti at to store hunder har slost.
Eg er bare 159cm høg sjølv, men likevel har eg nok hatt ein fordel med at eg kan få mørk stemme og er sterk i armane. Eg er allergiker og har derfor ikkje hund sjølv, men har ofte vore med å gått tur med hunder for dei er noko av det beste dyrene som finnes. Eine hunden eg har gått på tur med er redd alle eldre hunder og underkaster seg dei med ein gong, men har ein stor trang til å underkaste seg hunder som er yngre. Så ein gong når eg hadde levert hunden til eigaren stakk den ut døra og sprang avgårde. Sidan denne hunden bjeffa kraftig sprang eg etter, den hadde hørt ein annan hund og ville underkaste den. Når eg kom fram stod eigaren livredd og hylte til hunden eg gjekk på tur med som no hadde fått eit ganske godt tak rundt halsen på den andre hunden. Eg stilte meg over og tok hunden i nakken til han slapp og brukte over 10 min på å få hunden til å skjønne at dette var uaktuelt. Endte med at eg hadde han mellom beina og ei hand på nakken hans så han skulle skjønne teikninga at det å prøve igjen var ein dum ide.. Det var først då at eigaren kom GÅANDE.. Dette er ein hund som kunne vore ein skikkelig god og lydig labrador, men på grunn av for dårlig trening er han no ganske vanskelig å ha med å gjera. I mine auge så er oppdragelsen veldig viktig for at hundar skal ikkje ta disse farlige angripa(dette gjelder såklart ikkje i alle tilfelle)

Det med buss og allegikere er faktisk noko eg forstår, eg må ta allergimedisiner kvar dag og det er slike medisiner som liksom skal gjøre deg frisk heile dagen. Dette er ikkje slik medisinen fungerer for alle, for nokon så er den bare det lille avgjerande som avgjer om du dør av allergisk sjokk eller ikkje. Eg har måtte tatt buss med ei kanin i over tre timar pga ein bussjåfør som ikkje følgde reglane, og eg fikk utslett over heile kroppen og problemet med synet og måtte sove i 24timar for at det skulle begynne å gi seg. Og då tok eg ekstra medisiner når eg såg at det var eit dyr ombord i bussen. Allergi er noko ein ikkje skal kødde med.
Der er ikke den enste som har opplevd dete
hade en sjefer på 3 år somble drept av en rotvailer en fin dag då jeg slap den ut i bon tok det ikke mer en 2 min før jeg hørete e mase skriking og bjefing å der sto det en gedigen rotvailer viste ikke va jeg skule jøre da jeg ikke var 9 år så jeg ropte på mama skom mamma og tok tasen inn å så skørte vi tasen til lekevakta 2 dager senere kom hunde igen å angrep en unge som mote sy 4 sting den bled avlivet
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap