Nye AF (side 5)

Holger Lockertsen
[QUOTE=Anartica]ego har det samme problemet, på explorer i nederst i venstre gjørne står det at det er feil på siden.

Når du klikkar på det vesle ikonet kan du få opp sjølve feilmeldinga. Kan du kopiere den og senda den til [URL=contact.cfm?to=webmaster]webmaster[/URL]?

det er gjort
Jeg savner en ting i fiskebasen (og plantebasen). Før kunne man i fiskebasen scrolle ned til rett under profilen og finne to linker som het:
"Finn fisken i google"
og
"Finn fisken i Fishbase".

På planter kunne man velge "Finn planten med google".

Jeg savner disse to funksjonene, da det er noe jeg benytter meg veldig mye av. Klart jeg kan skrive inn navnet selv og søke i google, men det var nå dette med enkle ting man blir litt "avhengig" av da... :p

Disse to linkene er ikke lenger å finne i fiskebasen. Er det noe som vil komme tilbake igjen?
Arrangement...
Jeg syntes det er bra det er kommet til noen ekstrafunksjoner til arrangementsoversikten. Men når man klikker på et enkeltarrangement fra forsiden, så kommer man til en oversikt over alle - noe som er uoversiktelig. Mulig å gjøre slik at linken fører til det aktuelle arrangementet?
Nå fungerer ikke menybaren øverst hos meg. Når man holder musen over kommer undermenyene opp, og disse fungerer som det skal. Men jeg kan ikke lengre trykke på "kunnska" "artikler" "lenker", osv.. Er ingen link på dem hos meg.

Har problemet i både FF og IE.

Eller er det kanskje meningen at det skal være sånn?
Sånn er det hos meg også, og jeg tror det skal være sånn. Litt uvant, men helt greit synes jeg. Vi kommer jo bare raskere dit vi skal på denne måten.
La skylda på pc'n min,men da er problemet på AF.
Håper denne funksjonen kommer tilbake
Grunnen til det er vel egentlig at siden har fått mer flash funksjoner enn hva den hadde før, og du trenger egentlig ikke disse mellomsidene, fordi alt som du kunne trykke deg videre til på de siden får du nå direkte i flash menyen og det blir mindre og sitte og vente på at skal laste.
Plussmedlem
frosken
La skylda på pc'n min,men da er problemet på AF. Håper denne funksjonen kommer tilbake

Denne funksjonen kjem ikkje tilbake, fordi slik det er no er det mogleg å bruka menyen i nettlesar på mobiltelefon. Det var det ikkje når det var lenke på første trinn.
Plussmedlem
Joakim
Mulig å gjøre slik at linken fører til det aktuelle arrangementet?

Sjølvsagt. Det var jo ikkje slik det skulle vera. Det er fiksa
kanskje det har blitt postet tidligere, men er bare innom før jeg sovner.
Spørsmålet er:
I gamle AF, så minnes jeg om at det stod øverst i nettleseren hvillken tråd man var inne på. Legger ved prtscr.

Eller er det bare jeg som surrer nå?
Plussmedlem
Darlaa Sproklett
I gamle AF, så minnes jeg om at det stod øverst i nettleseren hvillken tråd man var inne på. Legger ved prtscr.

Du surrar ikkje. Det var eg som surra i ettermiddag då eg la ut ei ny oppdatering. Tittelen er tilbake no
Det står forskjellig pris for storselger der hvor man velger type selger og i teksten som står under det, under "ny annonse". Ikke helt relatert til oppdateringen, men en feil likefullt.
"HvemErJeg"
Hmmm... Når jeg trykker på 'Toppen av siden' knappen skjer det ingenting...

Jeg får fortsatt ingen reaksjon når jeg trykker på 'toppen av siden' knappen... Er det bare jeg som har dette problemet?
Det fungerer hos meg i alle fall.
"Toppen av siden" fungerer her også.
'Toppen av siden' fungerer i FireFox, men ikke i Internet Explorer...
Plussmedlem
HvemErJeg?
'Toppen av siden' fungerer i FireFox, men ikke i Internet Explorer...

Det funkar i min explorer 8...
Hmmmm, det fungerer ikke hos meg.. Hvorfor ikke det, tro? (jeg har også ie8)
En annen ting jeg lurer på... Når man trykker på linken 'din personlige tråd' i forum-menyen, er det meningen at man skal komme til forumsoversikten? Jeg har lagt ved skjermdump..
Gratulere med dagen! Det nye design er sånn passe bra. Det var fint med nytt utseende, men at forumet ble sykt tregt er ikke bra. slik tregt var det ikke på det gamle designet. Håper det som er tregt/ hakkende kan endres.
jeg synte denne tregheten er kjempe irriterende. vær så snill å få bort tregheten. jeg vil helst være her videre og ikke på det andre forumet. så håper dere kan få bort tregheten.
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap