NattChat (side 5)

Veldig mye spennende å finne her inne, og bare hygelig å kunne hjelpe ;D
Hva har dere gjort denne fredagskvelda da?

Selv har jeg vært på besøk hos noen venner av familien og spist pinnekjøtt, poteter og kålrabistappe! Namnam!
vært på jobbsammenkomst med god mat. kurvfest..
jeg hadde med hjemmelaget karamellpudding...
og pokker den ble god... mmm
Hehe! Håper alle har kost seg!

Fant nettopp ut at aquamanias endelig har begynt å selge eheim filtere! Ikke gale pris heller i forhold til Fluval og tetratec synes jeg!
Har hatt besøk av noen venner og overvåket fisk som jeg trodde var syk. Den hadde bare forspist seg på sand... ;0) Ellers har jeg handlet inn litt klær til eldste frøkna, som skal være nissemor på søndagens julegrantenning. Dele ut små pakker til de minste barna, selge gløgg og slikt.
Koselig med snart jul og slikt!
Skal selv ha en litt utradisjonel jul og dra til Marokko!

Gleder meg!
Hva skal dere i jul da?
Plussmedlem
På tide å få denne tråden litt opp igjen! Hva skjer'a?
Du har fått deg ny kampfisk, og det har jaggu jeg også ;D
Plussmedlem
Jada, og jeg er veldig glad i kampfisken min også! Kul er han!

I dag har jeg vært på hopprenn og gått rundt på plassen sammen med verdens mest kjente kvinnelige skihoppere! Å treffe Anette Sagen er en vane for meg det...

Jeg bor ikke langt fra en hoppbakke, og vi har hatt dugnad under hopprennet for å få penger til klassekassen. Så det ble en lang dag med mat-servering til spillerne i dag, men nå er det slutt for i år, også!

Jeg er sliten i helga, jeg, det er mye rart for meg om dagen... ikke er jeg i form heller. Må morgendagen bringe litt glede! :p
Se, jeg fant igjen natt-chaten
tøøøft!
Problemet er at jeg burde virkelig legge meg snart. Ikke sunt å ha mac'en på bordet ved senga ):
Inaktiv bruker
Sissimor
Se, jeg fant igjen natt-chaten :D
haha så genialt.

Ja, hvis du skal på skolen så kan det være lurt å legge seg nå Thesaura.
Jeg skal ikke på jobb før 15,15 men står opp 07,00 like forbanna! -.-
Skal opp klokka 7 selv, men er virkelig ikke trøtt D:

Kommer til å bli det i morgen da...
Inaktiv bruker
Jeg er som den ukjente L-Malla mi heter om morgenen. Grumpy... :P Helt til jeg får ny kvernet kaffe og litt akvarie dur. ;P
hehe, der slapp jeg å lete etter den. Takk skal du har for det sissimor.
Fint for meg som sitter oppe hele natta
Inaktiv bruker
heheh ^^ Nå skal iallefall jeg forlate dere for nå. Både senga og hodeputen roper navnet mitt. :P
Plussmedlem
Plutselig slo det meg en tanke i hodet; NattChaten!

Det er så lenge siden jeg skrev noe her, og fant ut at jeg ville prøve å ta den opp igjen... prøve iallefall, greit for de som måtte ha behov for å skravle midt på natten! Selv er det sjeldent jeg gjør/orker det (står opp tidlig hver dag...), men noen ganger er det OK. I helger og ferier

*Gjesp!*. Kjenner at jeg begynner å bli en smule trøtt, da, har vært en lang dag, egentlig. Men i morgen er det vel i gang med å flytte akvarier. Æsj. Det verste jeg vet er å flytte på akvariene... det er så mye som må gjøres! :p
Plussmedlem
Er det noen som er litt teknisk flinke her, eller bare har erfaring med dette? Jeg vet det blir litt feil å spørre her, men det kan jo hende noen har svaret

Til den nyeste reolen jeg kjøpte fulgte det med utvendige filtere til alle akvariene, deriblandt 3 Eheim Pro 2224. De virker utrolig kjekke og praktiske, men undrer meg over; hva er den spaken på bildet til? Det er en på hver side av vannslangene, hvis det var mulig å forstå, og det står On og Off på hver side. Man kan ha spaken midt i mellom, for eksempel. Derfor lurer jeg på; er dette altså vannstrømmen som kan justeres? Jeg har ikke testet filterene enda, så jeg vet ikke hvordan de fungerer.

(Se bilde)

[External Image]
Vært så mye bedre med ekte chat i index = framsiden !
Plussmedlem
KennethF
Vært så mye bedre med ekte chat i index = framsiden !

Joda, det er jeg forsåvidt enig i, men man må bare gjøre det beste ut av det, hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap