- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Liv's vannverden (side 52)
Liv's vannverden (side 52)
har en jeger igjen jeg. kjøpte dem i juni var det vel. i løpet av høsten og vinteren had 4 dødd. og nå ser jeg faktisk sandsnegler oppå sanda igjen, så de greide ikke utrydde alt.. skulle bare ønske de var mer ivrige på skive, dam og mysteriesnegler og ikke fullt så hyppe på sandsnegler :p
ganske uprofft å bli sur for at kunden oppdaget at du tok HELT feil. (skjønner fremdeles ikke hvordan han kunne påstå at det var sae...)
ganske uprofft å bli sur for at kunden oppdaget at du tok HELT feil. (skjønner fremdeles ikke hvordan han kunne påstå at det var sae...)
Postet 15.01.09 kl 22:35
De to karene hvor jeg trenger dem mest er det nesten ikke sandsnegler, så da får jeg håpe de klarer å ta unna litt. Ser det er egg over alt der nå, æsj så ekle de er de sneglene når det blir så mange. Har cory yngel - ørsmå - der og reker (trolig også yngel) så jeg tør ikke slamsuge heller.
Ja, helt utrolig at han ble sur. Om noen skulle bli sur så var det vel egentlig heller meg - jeg som hadde hatt all jobben med det da. Jaja, orker ikke la sånne duster ødelegge dagen for meg
Jeg drar nedover til Tønsberg søndag kveld. Skal jeg ta med sandsnegler til deg eller?
Ja, helt utrolig at han ble sur. Om noen skulle bli sur så var det vel egentlig heller meg - jeg som hadde hatt all jobben med det da. Jaja, orker ikke la sånne duster ødelegge dagen for meg
Jeg drar nedover til Tønsberg søndag kveld. Skal jeg ta med sandsnegler til deg eller?
Postet 15.01.09 kl 22:57
Postet 16.01.09 kl 17:29
De to nye sjakkbrettciklidene ser ut til å gå godt overens med den gamle hunnen. Hun er tydelig glad for å få selskap igjen.
I går lekte sterbaiene igjen, har begynt å bli flere ganger i uka. Morsomt å følge med dem. Har ikke plukket mer egg nå.
Prøver å speide etter channoides hannen for å se om han ser ut til å ha en munnfull, men ikke klart å få øye på han ennå.
I går lekte sterbaiene igjen, har begynt å bli flere ganger i uka. Morsomt å følge med dem. Har ikke plukket mer egg nå.
Prøver å speide etter channoides hannen for å se om han ser ut til å ha en munnfull, men ikke klart å få øye på han ennå.
Postet 16.01.09 kl 19:21
Innbruddsforsøk
Lille matglade Tjorven har ikke fått navnet sitt ufortjent. I dag mens jeg har vært på jobb har det vært alvorlig innbruddsforsøk i en "godtepose" oppå kjøleskapet (som må ansees høyt oppe for en liten kattepus)
Et par bilder av bevismaterialet. Det er ingen tvil om at "kloavtrykket" passer den mistenkte.
Et par bilder av bevismaterialet. Det er ingen tvil om at "kloavtrykket" passer den mistenkte.
Postet 16.01.09 kl 19:27
Postet 16.01.09 kl 19:32
Postet 16.01.09 kl 19:42
Postet 16.01.09 kl 19:47
Postet 16.01.09 kl 20:26
Postet 16.01.09 kl 20:28
Postet 16.01.09 kl 20:32
Postet 16.01.09 kl 20:39
Postet 16.01.09 kl 20:48
Endret: 16.01.09 kl 20:49
Postet 16.01.09 kl 20:55
Postet 16.01.09 kl 21:00
Postet 16.01.09 kl 21:24
Liv HLille matglade Tjorven har ikke fått navnet sitt ufortjent. I dag mens jeg har vært på jobb har det vært alvorlig innbruddsforsøk i en "godtepose" oppå kjøleskapet (som må ansees høyt oppe for en liten kattepus) Et par bilder av bevismaterialet. Det er ingen tvil om at "kloavtrykket" passer den mistenkte.
Ha ha! men du må få tak i sånne bokser til kattematen. Det kjøres jo diverse kampanjer fra forprodusentene som gir ut bokser med lokk gratis med maten du kjøper. hjemme hos meg har jeg sånne bokser med pusekatter på. 2 kg (bruker jeg til pasta) 3 kg (bruker jeg til ris) 5 kg (bruker jeg til bikkjematen)
Det er så praktisk og maten holder seg bra og du slipper lukta av katte eller hundemat. jeg syns det lukter ekkelt av tørrmaten til dem...
Postet 16.01.09 kl 21:36
ElinHDe er allerede døpt :-D Liv Liv-1 Liv-2 Liv-3 Liv-4 Liv-5 ... ... ........................................................................................ Liv-135 Liv-136 Liv-137 Liv-138 Liv-139 Jeg sliter litt med å skille Liv-87 og Liv-113 fra hverandre, tar stadig feil :-(
Ha ha, dette er humor!
Postet 16.01.09 kl 21:39
Postet 16.01.09 kl 21:39
Postet 16.01.09 kl 21:41