- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Davids våte verden (side 53)
Davids våte verden (side 53)
Postet 11.03.10 kl 14:16
Postet 11.03.10 kl 14:17
Fine fisker, men hvorfor skriver du nøyaktig det samme her, på nettakvariet og reptilfreaks? Virker jo som du bare skriver noe, kopierer det og limer det rundt over alt der du kan finne et sted å slenge det ut. Hadde vært mye mer spennende å følge med dersom du faktisk hadde tatt deg tid til å skrive noe som er relevant i de enkelte foraene, for det er jo morro nok det du skriver
Postet 15.03.10 kl 00:03
Postet 15.03.10 kl 01:56
Inaktiv bruker
AlfaRomeoGirlFine fisker, men hvorfor skriver du nøyaktig det samme her, på nettakvariet og reptilfreaks? Virker jo som du bare skriver noe, kopierer det og limer det rundt over alt der du kan finne et sted å slenge det ut. Hadde vært mye mer spennende å følge med dersom du faktisk hadde tatt deg tid til å skrive noe som er relevant i de enkelte foraene, for det er jo morro nok det du skriver :)
takk for tipset det skal jeg tenke på
Postet 15.03.10 kl 20:01
Inaktiv bruker
takk Sirra
Postet 15.03.10 kl 20:01
Inaktiv bruker
nå skal jeg forsøke meg på oppdrett av sommerfuglciklede. så karet er innredet og klart.og jeg har å flytte over sommerfuglcikledeparet mit over i oppdrettskaret.og filteret er gott innskjøt siden i februar eler noe sånt i fjor .så nå gleder jeg meg til det kommer egg og yngler .jeg festet og en fin innvandrerbakgrunn i oppdrettskaret mitt.men det er bare på en av sidevegene for den var ikke stor nok til og dekke glaset som er inn mot vegen
bilder kommer snart
bilder kommer snart
Postet 27.03.10 kl 17:30
Postet 27.03.10 kl 22:12
Inaktiv bruker
beklager for at jeg ikke har svart på spørsmålet før nå men det ser faktisk kjempefint ut men jeg finer ikke kameraet mit så bilder kommer ikke før jeg finer det
Postet 16.04.10 kl 21:35
Postet 16.04.10 kl 21:39
Postet 16.04.10 kl 21:46
Inaktiv bruker
det er for de det er i en dyrebutikk :p
Postet 16.04.10 kl 21:50
Inaktiv bruker
i dag har jeg bada for aller første gang i år !!!.og jeg tror at jeg har blitt hestegal nå .side jeg nå leiter på finn.no etter en hest jeg kan kjøpe :p.men jeg har ikke funnet en hest jeg har lyst på enda .ha ha ha men jeg skal gi beske vist jeg finer en !!.ellers så går alt bra med fiskene mine og nå tror jeg at mit røde kurvciklidepar har lagg egg
Postet 16.04.10 kl 22:02
Inaktiv bruker
i går så satt jeg lammevakt heile nata på skolen så jeg kom hjem i 8 tiden idag mores !!.og da var jeg kjempetrøtt å .og jeg har å fått sett på når ei søye lammer .og det var kjempegøy.og tror dere ikke det var meg som måtte hole lammene når de skule øremerkes å .og jeg har å sovet i høy å.og jeg måte opp tre ganger i natt for å se til sauene. og det var å gøy.og jeg fant ut at jeg helst skal hole meg unna red bul.mit på natta for de at jeg blei hypper av det .og helst sjokolade og.man kan val si det sånn at jeg drakk vel fem red bul og en soloflaske på en liter og spiste mye sjokolade .så jeg blei vist veldig overtrøtt å hi hi hi .så jeg har hat det kjempefint.så nå gleder jeg meg til neste år.for da vil jeg å veer med på lammevakt igjen :O
ps.jeg har ikke noen bilder i fra når jeg satt lammevakt.så det kommer ingen bilder den ganga
ps.jeg har ikke noen bilder i fra når jeg satt lammevakt.så det kommer ingen bilder den ganga
Postet 05.05.10 kl 19:36
Inaktiv bruker
i dag så kjøpte jeg meg 6 Lakrisguramier.og så var jeg så heldig at jeg fik med en ekstra på kjøpet.og de er jo kjempesøte.så del blir morsomt å se om jeg får en av vært kjøn nå .de har allerede spist sitt aller første porsjon med levede mygglarven å :p.bilder kommer i mora .
Postet 03.06.10 kl 23:06
Inaktiv bruker
i dag så kom jeg hjem i fra en overnattingstur til Danmark.og da var vi i fårup sommerland å.og det var kjempe gøy .og jeg fant en ny side av meg selv som jeg ikke viste at jeg hade.og det var at jeg elsker å kjøre i Berg- og dalbanen ;p.det beste var vel falken og lynet.og det var lynet jeg tok først å .og jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok lynet og falken .men jeg tok falken mere en jeg tok lynet man kan vel si at jeg tok flere turer etter hverandre å :p.så jeg har hat det kjempegøy på danmarksturen ;o
Postet 10.06.10 kl 23:02
Postet 11.06.10 kl 13:12
Inaktiv bruker
det sto at de hete Lakrisgurami i dyrebutikken.men det er nok en gruppe med Parosphromenus anjunganensis jeg her kjøpt
Postet 11.06.10 kl 21:09
Inaktiv bruker
i dag så kjøpte jeg meg en gruppe med 4 Corydoras venezuelanus og de er jo kjempesøte
Postet 19.06.10 kl 17:26
Inaktiv bruker
i dag så kjøpte jeg meg 5 nye gullfisker og de er kjempefine det kommer kanskje et bilde eller to av dem i mora
Postet 24.06.10 kl 23:32