Davids våte verden (side 54)

Hvor mange kar er det du har?
Ikke lest igjennom hele tråden.
Inaktiv bruker
jeg har til sammen 14 kar men jeg trenger flere
Inaktiv bruker
nå får jeg endelig mit egent hobbyrom som jeg kan ha alle akvarium mine i.så nå er jeg kjempe glad .men jeg måte ofre soverommet mitt for å få det så fra nå av så skal jeg sove på sofaen i kjellerstua .bilder kommer når det er ferdig
Heldig du, da! Lykke til med akvarierom
Inaktiv bruker
takk ja nå er jeg heldig som får alle akvarium mine inn på et rom
Inaktiv bruker
nå er endelig hobbyrommet mit ferdig og alle akvarium mine er plassert inn i en reol nå

bilder kommer
Inaktiv bruker
her kommer bildene jeg lovet og siden bilder sier mere en tusen og så har jeg ingen kommentarer til bildene mine
Inaktiv bruker
flere bilder

ps.det siste bilde er av terrarium til tarantellene mine tusi og Molly
Så digg med sitt eget hobbyrom! Var det fliser på dette rommet fra før av?

Mangler det noen bilder? Du skriver lengre opp at du har 14 akvarier?
Inaktiv bruker

så fint det er blitt på rommet ditt
Inaktiv bruker
takk Lisbeth og Solosuper.ja det er kjempeherlig og ha et egent hobbyrom .ja det har vert fliser der ei god stund før det blei hobbyrom mit

ps.nei det mangler ingen bilder
Inaktiv bruker
Lisbeth
Du skriver lengre opp at du har 14 akvarier?

jeg har kun 13 akvarium nå.får det ene er blitt kasta og det var en gullfiskbolle .jeg ha 10 akvarium med vann og tre uten vann.og i to av dem så har jeg et tusenbein og en skorpion .og det siste leker så det må fikses før det kommer vann i det
Inaktiv bruker
nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her .men alt går bra med meg og dyra mine .har faktisk vurdert og skaffe meg en Reol til men den kommer jeg til å bruke til den voksene interessen min for edderkopper :P.skal snart komme med noen bilder å
Hei!
Så koselig å se et nytt innlegg fra deg

Har lest masse du har skrevet før skjønner du, når jeg har søkt etter diverse, og lurte på hvor det hadde blitt av deg.
Inaktiv bruker
jeg har bare hat en god puse fra akvaforum :P.men jeg kommer nok til og oppdatere den tråden oftere
jeg glemte og skrive at jeg jeg har fund to arter av Sjokoladegurami i en dyrebutikk i Kristiansand gjet hvem som kommer til å skaffe seg ei lita gruppe :P.de hadde å noen små rasbora å som jeg vurderer og kjøpe noen av vist jeg får til og klekke ut Artemia.har i dag satt opp et klekkeri for Artemia så jeg håper på og få det til for en gang skyld
Inaktiv bruker
da har det kommet hjem et nyt akvarium til meg .det er bare 48 liter og det skal bli et saltvannsakvarium .så nå skal jeg bare fine et bor til det så skal jeg sete det opp med ferskvann først og så med saltvann .kommer noen bilder snart .det går kjempebra med de andre fiskene min
Inaktiv bruker
her er saltvannsakvarium mit .et bilde av det med daglyset på og et med nattlyset på .det er fremdeles ferskvann i det men jeg skal snart få blandet inn salt i det
david g
jeg har fund to arter av Sjokoladegurami i en dyrebutikk i Kristiansand gjet hvem som kommer til å skaffe seg ei lita gruppe :P.

Kjøpte du noen?
Plussmedlem
Må bare spørre om noe. Er ikke 48 liter veldig lite til saltvann?
Inaktiv bruker
Lisbeth
[QUOTE=david g] jeg har fund to arter av Sjokoladegurami i en dyrebutikk i Kristiansand gjet hvem som kommer til å skaffe seg ei lita gruppe :P.

Kjøpte du noen?

nei jeg gjorde ikke det for de hva utsolgt nor jeg skjule kjøpe de

nei det er ikke for lite med 48 liter .det er mange som har saltvann i sånne akvarium på 48 liter .
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap