Davids våte verden (side 55)

Inaktiv bruker
da har det komme levede stein i saltvannsakvarium mit
Inaktiv bruker
da har det kommet ei snegle med de levende steinene mine og det er vist en Engina sp .så det er mye moro med saltvannsakvarium
Så artig at du legger inn bilder av saltvannsakvariet. Må være spennende å følge med på hva som popper opp av smådyr og annet liv.
Misunnelig, så hold oss oppdatert
Inaktiv bruker
ja det er kjempegøy med saltvannsakvarium for man vet jo aldr hva som duker opp .har tatt noen bilder til
Inaktiv bruker
flere bilder av saltvannsakvarium mit
Inaktiv bruker
de to siste bildene av saltvannsakvarium mit
Hvordan gikk det med saltvannsprosjektet? Ble det skaffet noen fisk?
Inaktiv bruker
det går bra med saltvannsakvarium mit .det bor to klovnefisker der nå og en gjeng med 11 strandreker
Inaktiv bruker
ville bare si at jeg lever enda ^^ har bare hat en pause ^^ så til høsten skal helle hobbyrommet mitt opp igjen har to akvarium oppe et frodig planteakvarium med 4 Betta imbellis og en lakrisgurami det er den eneste som har overlevd mitt dårlige stel når akvariumhobbyen var på det laveste. og et saltvannsakvarium ^^
skal komme med bilder i morgen

har og begynt med undulater hadde 1 i slutten av november i fjord nå har jeg 5 X)

gjengen

[External Image]

storm og katara kjæresteparet

[External Image]

roku

[External Image]

appa

[External Image]

momo

[External Image]

i det buret bor de

[External Image]

Kjekkt at du gir livstegn fra deg ,lenge siden nå.
Søte undulater og ,har hatt mange av de fra jeg var barn og til jeg ble voksen.Måtte dessverre kvitte meg med de pga. et barn som var allergisk
Inaktiv bruker
ja lit for lenge siden men sånn er det når man ikke husker passordet
skal bli mer aktiv til høsten
Inaktiv bruker
tenkte det var på tide med et bilde av planteakvarium mit

[External Image]

så tenkte jeg at saltvannstanken og trenger noen bilder ^^

[External Image]

[External Image]

har hat vannbytte i 160 literen i dag og så har jeg 10 liter saltvann som står til varming til i morgen
Inaktiv bruker
kan jo likke gott vise dere undulat nummer 6 og 7 å ^^

kyoshi ;D

[External Image]

korra ^^

[External Image]
Inaktiv bruker
har bestemt meg for at jeg vill ha slamkryper igjen jeg ^^. så nå skal saltvannsakvarium leges meg og gjøres om til brakkvann som skal hus kun en slamkryper ^^ skal bli gøy og få meg slamkryper igjen ^^
Inaktiv bruker
vurderer og sette opp et planteakvarium til ^^. og den gangen kun med stengelplanter .tenk dere hvor fint det ville ha vært med et akvarium med kun stengelplater i. helt tett i tett med stengelplanter . kommer nok til og gjøre det da 160 literen gror jo ned av planter så jeg har mye og ta av ^^
Inaktiv bruker
i dag så gjør jeg nokk mest sannsynlig om saltvannsakvarium om til brakvann .skal av og hente masse sand eter middag.sånn at slamkryperen får en fin strand og bevege seg på ^^.

skal og luke i planteakvarium mit om det jeg vaska lit i får klart vann i løp av kvelden ^^

skal komme med bilder og
Inaktiv bruker
fikk lukka i 160 literen ^^. men det var veldig rart og se det med så lite planter :O. men om noen måner til så har det nokk grodd ned igjen ;P.
Plussmedlem
Det pleier egentlig å være veldig fint og få gjort lukejobben, for som regel gror det ned igjen etter ikke så lang tid

Du får slenge ut bilder av slamkryperakvariet ditt når det er ferdig, høres spennende ut det der. Det er morsomme og fascinerende dyr
Inaktiv bruker
skal få lagt ut bilder må bare få takk i batterier til kameraet først
Inaktiv bruker
nye bilder ^^

slamkypperkaret ^^

[External Image]

[External Image]

måtte bare ta et bilde av vann i bevegelse :P

[External Image]

og sånn så planteakvarium ut eter luking ^^

[External Image]

[External Image]