Davids våte verden (side 56)

Inaktiv bruker
tatt vannbytte i 3 akvarium i dag følte meg veldig flink ^^
Inaktiv bruker
må jo presentere dere for citrin min pippip nummer 8 ;p

[External Image]

[External Image]

ho er bare nydelig
Inaktiv bruker
da har jeg dekorert landdelen i slamkryperkaret tokk litt mose uten i fra hagen ^^ så nå blei det fint ;D

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

i morgen skal jeg ut og plukke flere typer bregne og plante i sånn at det blir fint her
Inaktiv bruker
i dag så flytta det inn en vaker kampfiskhan her som jeg bare måtte ha ;D og 5 snegler jeg bare og måtte ha ^^ og toppen av det hele er at jeg finner små Betta imbellis i 160 literen nettopp nå blei jeg glad har sett skumrede før men ikke mere en det så det var veldig koselig ^^
Inaktiv bruker
sånne snegler bor det nå 5 av i 160 literen ^^ hadde det ikke vært for at jeg akklimatiserte de så hadde jeg aldri oppdaget de små Betta imbellis i går kveld

http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1193&tab=3&image=1707

i dag så var den vakre kampfisk hane min syk ;( han har vist fått finneråtte og prikkesyke så i morgen så skal medisiner kjøpes inn vill ikke miste han da han er nydelig og se på han bor heldigvis alene så har ikke smitta noe andre ^^
Gratulerer så mye med imbellis-yngel! Og så håper jeg endelig at det går bra med kampfisken din. Han er nok utrolig vakker
Inaktiv bruker
takk Sissimor

ja håper det går bra med han at han blir frisk igjen. da han er for fin til og dø for meg så det går nokk bra når han får medisiner i morgen ^^
Inaktiv bruker
ikke mange timer til jeg drar ril byen eller på sørlansenteret for og kjøpe medisin til min vakre kampfisk han
Inaktiv bruker
da har jeg fått kjøpt medisiner til kampfisken min og gitt han medisiner i vannet og
har og tatt vannbytter i de 3 akvarium som er oppe og går nå
Inaktiv bruker
da var dag to av medisineringer over så i morgen så får han en en runde til håper jeg får min vakre kampfiskhan frisk igjen
Inaktiv bruker
da fikk han runde nummer 3 rett før jeg gikk på skolen i dag . så nå er det 5 dager uten medisinering og en ny 3 dagers runde så er han forhåpentligvis frisk ^^
Inaktiv bruker
Betta splendens hanen ser ut som blei frisk av medisinene sine så må vel snart få takk i noen dammer til han som han kan lagr små med ^^

det er utrolig hvor fort de små Betta imbellis vokse de største nærmer seg 2-3 cm gleder meg til de er store nok til og se kjønnet på de ^^
Inaktiv bruker
savner og ha en gruppe med corydoras i akvarium mine jeg så må nokk skaffe meg en gruppe eller to så fort jeg har penger må jo ha en sjarmør på bunden av 160 literen min
Inaktiv bruker
off da kan jeg herved komme med at kampfisk-hanen min ikke lever lengre han døde til slutt av sopp trodde jeg hadde fått han helt frisk men hadde ikke det han var kjempefin så savner han veldig skal helt klart ha vanlig kampfisk igjen !!
Så leit den døde. Må nesten spørre, hvor mange dyr har du egentlig?
Masse fisk, fugler, hest og så mener jeg å huske at du hadde edderkopp også? Du må jammen være glad i dyr!
Inaktiv bruker
det var et bra spørsmål :P

av edderkopper har jeg

0.1.0 grammostola rosea

0.0.1 brachypelma boehmen

0.1.0 brachypelma vagans

0.0.1 brachypelma smithi

av fugler her jeg

8 undulater hvor 7 av de er vanlig og en er utsilingsundulat

av fisk har jeg

4 voksene Betta imbellis + mange ung-fisker men de vet jeg ikke hvor mange de er

1 lakakrisgurami den eneste som overlevde perioden hvor jeg var så langt nede at jeg holt på og gi opp

snegler jeg har er

Vanlig damsnegle

Vanlig skivesnegle

Malaysisk sandsnegle

5 Sulawesisnegle

jeg har og kakelaker som for til edderkoppene

men jeg har ikke hest men skulle gjerne hat en hesten på profilbilde mitt heter Grane og er en av hestene på skolen jeg går på og i år er jeg veldig mye i stallen da jeg går på vg2 hest og hovslager som eneste gutt i klassen
Vi trenger mer mannfolk i miljøet så det er bare bra du går linja!

Apropos hest, så har jeg en annen hobby enn akvariefisk også.
Jeg maler portrettfigurer av folks hester! ^^
Blogg om det her!

Blir det hovslager av deg nå da eller?
Hvordan gikk det med saltvannsakvariumet ditt da david, fikk du noe ut av det?
Inaktiv bruker
nei det blir nokk ikke hovslager ut av meg nei har ikke rygg til det
ja det var på tide med en gutt som gikk på linja ja

Cathy saltvannsakvarium blei lagt ned det var ikke noe for meg ;( for mye tester og sånn jeg ikke viste hvordan skulle brukes så fant ut at jeg aldri vil prøve med saltvann igjen det er ikke noe for meg
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap