Hvilken ciklide er din\deres favoritt?? (side 6)

jeg digger sitroncikilde har fått mine til og gjøre triks kan se om jeg kan filme det
Discus eller Sommerfuglciklide. =)
De er begge nydelige!!!!!
Oscar. denne predatoren er en slu fisk med tonnevis av personlighet.. vet ikke hvem av de tre Oscarene mine eller meg som burde stå som eier av leiligheten her lenger
Jeg må nesten si Apistogramma Atahualpa

Men jeg har 5 Scalarer som også er noen vannvittig morsome skapninger da, spiser av hånda mi og napper på finger tuppene mine.
Det blir nok sommerfuglciklider som er min absolutte favoritt. Men mange andre er kjempefine å! =)
elsker Ciklider, men det å velge en favoritt er vanskelig,
Er meget begeistret over redneck scalarer som er majestetiske, vakre og stilige fisker..

Men etter jeg har hatt et par jaguarciklider er det den tøffeste fisken man får kjøpt i butikker! Minuset er størrelsen på kar og man må ha en helt vanvittig filtrering....
Men ellers er den 10/10..

Andre som ligger høyt er:

Apistogramma panduro

Palettciklider

Sommerfugl Ciklider

Texas

Oscar

Grønndverg acara

Salviniciklider
Palettcikliden. Nydelige finner når den ligger og dørger i vannet og har parsonlighet. Godtar ikke hva som helst.
Favoritt ciklide er apistogramma. Favoritt apistogramma er apistogramma rositae. Gode 2 ere er apistogramma allpahuayo og apistogramma sp Xingu
Har mange favoritter, er vel litt av utfordringen for mange av oss med denne hobbyen:

Tanganyika:
Tropheus Ilangi "Yellow"

Amerikanere:
Diverse Crenicichla- og Apistogramma arter

Andre afrikanere:
Pelvicachromis Taeniatus Nyete (kanskje den kjæreste etter en fantastisk fargerik lek i 1998).

Malawi:
Pseudotropheus demasoni
Taeniolethrinops furcicauda
Må vel si at mine favoritter er Sommerfugl ciklider og sjakkbrett ciklider.

Ellers så var det jo morsomt å få noen Ildbuk i karret igjen da fra siste storauksjon i Drammen. En gammel favoritt det også

Mvh JRR
Nå er favoritten Oscar ciklide Har 3 stk og de er jo bare utrolig morsomme!
En stor favoritt apistogramma allpahuayo
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap