Slutt på biltemasand (side 6)

Det skal nok kunne funke. Det ble jo f.eks lagt en gruppe på facebook at folk ville ha 1.5 liters flaske med Urge. Den kom jo nettop.
frosken
Hva med en underskriftkampanje om at vi vil ha tilbake salgsartikkelen blåsesand? Hvis det ikke er noe galt med sanden,vel og merke..


Hvorfor skulle de la være å selge sanden om det ikke var noe problem med den? Det er jo lettjente penger.
Vel,varer kommer og går på biltema.
Om det var lettjente penger,det vet vet jeg ikke.For om det er mye returvarer,bl.a ødelagte sekker så forsvinner en del av gevinsten.
Har kjøpt flere sekker som enten var ødelagt i butikken,eller fikk hull i transporten hjem.
Kanskje dem kunne hatt slike fiberposer som du får gjødsel i, da tenker jeg på de på 1 tonn. Dem er jo fiber fletta og har en plastpose inni.
ja de ville nok holdt bedre tenker jeg
men hvem trenger 1 tonn blåsesand i akvariet
Inaktiv bruker
fnis.laterkrampe.hihihihihihi.hehehehehehehe.hahahahahahahaha =(-:=
men tilbake til lab-testing av sanden?

jeg rigget opp ett kar for en uke halanne siden, da med sand fra biltema.
Jeg kom inn på biltema og spurte etter sanden og ekspeditøren sa at di var trekt tilbake, men han hadde dem på lager fremdeles, så jeg kunne få det jeg trengte hvis jeg abselut måtte. (takte pent, og tenkte flaks.)
Nå sitter jeg her å lurer på om alt vil gå til hæl**** hvis jeg fortsetter, eller om jeg bare skal få tak i en annen type sand og bytte, men burde jeg da renske filteret totalt og begynne på scratch igjen?

men som sagt lab-test. har igjen sand i sekken så hvis noen vet hvor og pris på hvor dette kan bli analysert henne så ofrer jeg gladelig litt sand.
Kan du sende meg en mail? Vi kan kontakte reporteren i VG som jobber med saken, han henter nok sanda gladlig hos deg og får den testet uten kostnader for deg
Har dere fått svar fra reporteren nå da?
Er det kvikksølv som er problemet eller har de bare trukket det tilbake fordi det ikke lønner seg?

Grunnen til at Biltema lot sanda gå kan da ikke være topphemmelig!
Dette blir jo dummere enn i ei Hardy bok!
*ler*
Jeg var på Biltema i Nedre Eiker i slutten av august for å kjøpe og fikk vite at sekkene var returnert fordi det var "funnet noe rusk i dem". De hadde sekkene på lageret, men med streng beskjed om ikke å selge.
juvel
Jeg var på Biltema i Nedre Eiker i slutten av august for å kjøpe og fikk vite at sekkene var returnert fordi det var "funnet noe rusk i dem". De hadde sekkene på lageret, men med streng beskjed om ikke å selge.


Da var det bare jeg som va så "heldig" da.
Må jo si at jeg har veldig lite lyst til å sette inn fisk i dette karet.
Kanskje S-Lab kan hjelpe med analyser? Tror ikke de er veldig dyre.
Aggi
Kanskje [URLBLOCK1] kan hjelpe med analyser? Tror ikke de er veldig dyre.


Og når det snakkes om at en lab ikke er dyr, hva slags prisklasse snakker vi om da?
Jeg sa tror.
Siden jeg ikke har noe å sende inn selv, så er det ikke aktuellt for meg å hente inn tilbud.
Var nettop i kontakt med en ifra S-Lab AS og di kunne teste om det var kvikksølvverdier i sanden. Dette ville koste en ca. 600 kroner. Og ville ta 2 uker før testresultatet var ferdig.

Ciklide
Har dere fått svar fra reporteren nå da? Er det kvikksølv som er problemet eller har de bare trukket det tilbake fordi det ikke lønner seg?


VG jobber med saken og får nå tak i en sekk av det partiet som er trukket tilbake slik at den kan analyseres. Så får vi bare vente å se.
Nå snakket jeg nettop med VG og han holder på å snakke med sine sjefer angående dette og jeg skulle bli kontaktet imorgen.
Kunne virke som dem skulle betale analysen av sanden, så dette er jo kjempe bra. kan jo virke som om vi kanskje kan få noe svar på dette da
Håper de tester for både kvikksølv og bly, da..
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap