- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Håkon`s VannProsjekter (side 6)
Håkon`s VannProsjekter (side 6)
i dag er det akvariets dag hos meg. skal på stranden på øysand og hente Sand :P og ploke stein. trur dette kan bli meget morro. så når jeg kommer hjem i morgen (skal ligge i buvika) så blir det DEL 2 da skal alt ut av akvariet og det skal bli Noe som linger på malle kar. alt skal bli stein. ingenplanter trur jeg. så de havner sikert på jobb.
har fått pris på akvarie i dag å. som jeg vuderer meget stert. 248 l 3700 med lys og bord. ??? noe jeg ikke synes er noe domt.
Legger ved et bilde av akvarie med blå bakrund . noe som gjore at alt var
mye mørkere og kosligere får knurre mallen og Nuggeten :P
OJ kor shjitat glasse va. noen har til og med prøvd å spisse fisken. :=(.
hva hetter de blåe dær. fikk ikke med navnet.
de sølv er vell platy trur jeg
har fått pris på akvarie i dag å. som jeg vuderer meget stert. 248 l 3700 med lys og bord. ??? noe jeg ikke synes er noe domt.
Postet 27.03.09 kl 15:12
Akvariets dag
i dag er det akvariets dag hos meg. skal på stranden på øysand og hente Sand :P og ploke stein. trur dette kan bli meget morro. så når jeg kommer hjem i morgen (skal ligge i buvika) så blir det DEL 2 da skal alt ut av akvariet og det skal bli Noe som linger på malle kar. alt skal bli stein. ingenplanter trur jeg. så de havner sikert på jobb.
http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/22480_090327152642_1.jpg
http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/22480_090327152644_2.jpg
http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/22480_090327152647_3.jpg
http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/22480_090327152642_1.jpg
http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/22480_090327152644_2.jpg
http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/22480_090327152647_3.jpg
Postet 27.03.09 kl 15:26
Endret: 27.03.09 kl 15:31
Postet 27.03.09 kl 20:51
Endret: 27.03.09 kl 20:54
hehe. dær trur jeg vi sylder på lene :P hihi.
Da har (jeg) vi bestemt at vi kjøper det akvariet :P så nå bli det stein ploking og sand skoffling :P trenger jeg my sand?? 50kg hvor mange bøtter eller kasser er d???
jeg kan bruke strand sand ja?? vaskes og kokes først renger jeg med??? samme med stein???
Da har (jeg) vi bestemt at vi kjøper det akvariet :P så nå bli det stein ploking og sand skoffling :P trenger jeg my sand?? 50kg hvor mange bøtter eller kasser er d???
jeg kan bruke strand sand ja?? vaskes og kokes først renger jeg med??? samme med stein???
Postet 27.03.09 kl 21:06
Gammelt nytt kar:p
Da har vi sjifta sand. tatt ut meste parten av plantene. bygg mange huller. har ikke slipet fisken til. det ser ut til og bli mørt. og det trur jeg bli bra.
har også tengt på om jeg skal ha sør amrikansk tema. siden lene ikke vil ha bare maller. sa da lurer jeg på om jeg skal ha fra samme elv som Nuggeten. altså Rio Xingu basin. mange maller og andre fisk dær.
Noen kommentarer??
har også tengt på om jeg skal ha sør amrikansk tema. siden lene ikke vil ha bare maller. sa da lurer jeg på om jeg skal ha fra samme elv som Nuggeten. altså Rio Xingu basin. mange maller og andre fisk dær.
Noen kommentarer??
Postet 29.03.09 kl 19:08
Postet 30.03.09 kl 01:02
Endret: 30.03.09 kl 01:10
Postet 30.03.09 kl 01:18
Endret: 30.03.09 kl 01:21
Lenge lenge lenge siden sisst
JAJA. nå har det gått en stund siden jeg har skrevet sisst. men har fakrisk vært hær inne vær dag fordi. ikke my har sjed siden sisst. har tatt ut en del av steine siden all fisken gjømte seg hele tiden. som mange sikkert har sjed har jeg ønsket meg Reker og Snegler. vet ikke helt om de går sammen med resten men det finner vi fort utav. I går kjøpte jeg meg en STOR golden nugget ca 6-7 cm. vet de bli støre. men den e tøffest læll. prøvde og klippe panter en dag hær å. etter å ha sjed et vidio klipp hær inne. Trur det var hos FROSKEN. det gikk ikke bra å nå er mange av plantene på veg å dø. sjit sjit øvelse gjør mester.
BILDER AV NUGGETEN KOMMER SENERE
BILDER AV NUGGETEN KOMMER SENERE
Postet 16.04.09 kl 00:56
Ting sjer
da har jeg statet med snegler og reker takket være PG på dette forumet. så da er det 17 reker og 8 snegler i tiliglegg til det som va dær fra før. men lurer på om jeg ska kjøpe en box å ha rekene i med javamose slik at de kan formere seg. Golden nuggetene mine stor trives sjer det ut som. det er bra.
vet liksom ikke va jeg skal skrive :P har itj hatt noe problem eller nå på ei go stund så alt er bare fryd og gammen
vet liksom ikke va jeg skal skrive :P har itj hatt noe problem eller nå på ei go stund så alt er bare fryd og gammen
Postet 20.04.09 kl 11:38
Postet 20.04.09 kl 12:02
Postet 20.04.09 kl 16:59
Im back.
har vært lenge bort no. men ska bli mer aktiv igjen. har flytta på meg. fløtta te buvika. akvariet vart plassert gangske teit. så det har ikke fått mye stell. sjifta vann første gang i går. vannet var helt gult. MANGE fisker har dødd. noen reker har kommet til. Mange snegler er kommet til..
men no jeg lurer på er. eplesneglene de spiser dø fisk det veit jeg å har sjed d. men spiser di reker?? siden de er så små?
men no jeg lurer på er. eplesneglene de spiser dø fisk det veit jeg å har sjed d. men spiser di reker?? siden de er så små?
Postet 09.06.09 kl 20:31
Postet 09.06.09 kl 20:38
Postet 09.06.09 kl 20:45
Postet 24.06.09 kl 01:15
Postet 24.06.09 kl 02:04
Håkons aqua drøm står opp igjen
Heisann. mange år siden sisst....
Avsluttet mitt kar i 2009 på storauksjonen. da jeg solte alt jeg hadde..
men nå skal jeg ettervært starte opp igjen.. Iden er å få fatt i akvariet på jobb. 240L juwel bilig. de har avsluttet det å sotte det i kjelleren.
denne gangen skal jeg. gjøre det sikkelig :P hihi
Avsluttet mitt kar i 2009 på storauksjonen. da jeg solte alt jeg hadde..
men nå skal jeg ettervært starte opp igjen.. Iden er å få fatt i akvariet på jobb. 240L juwel bilig. de har avsluttet det å sotte det i kjelleren.
denne gangen skal jeg. gjøre det sikkelig :P hihi
Postet 08.01.12 kl 14:44
En helt ny start. !! vært borte siden 2009.
Heisann Moderater !! Lurer på om noen av derre kan Slette Min personlige Tråd utenom den sisste kommentaren min (117) vist det ikke går så slett den å. Lurte å på om derre kan sjifte navnet på tråden til BobwillyogRumtum`s vann verden !! tusen takk. vil ikke starte en nybruker. har så mange gode tråder jeg har lest på..
MVH Bobwilly
MVH Bobwilly
Postet 13.04.13 kl 11:05
Postet 14.04.13 kl 00:53
Endret: 14.04.13 kl 00:54