Nye AF (side 6)

Forumet er faktisk raskere hos meg enn det har vært på lenge.
Jeg merker heller ikke til noen treghet.
jeg bruker internett explorer 7.
bruker dere noe annet, siden dere ikke merker treghet?
det var ganske tregt i begynnelsen, nå er det for det meste greit.. eneste er at å laste forumet når man navigerer fra andre websider kan ta evigheter, og for sidene til å skifte når man skriver en ny post. men det er ganske tilfeldig når det skjer. selv bruker jeg firefox.
denne av og på tregheten er kun på af, ingen andre websider

Jeg har ingen treghet, bruker google chrome.
IE synes jeg generelt er treg, men det er det vel delte oppfatninger om
Har akkurat samme opplevelsen som Sanne. Bruker FF.
IE har alltid vært veldig treg og har generelt vært en dårlig sikkret web browser. FF har jeg ikke testet på mange år, så den vet jeg ikke noe om. Selv bruker jeg Opera som er lynrask, har aldri opplevd treghet med Opera.
Jeg har brukt FF i et par år nå og i går tenkte jeg at jeg skulle bytte til IE 8....
det varte ikke lenge! Brukte den i går men fant ut at jeg ikke orket mer etter en dag. Det var jo bare tull!

Bytt til Firefox!
Chrome er bedre det er ihvertfall min mening
Brukte ff før men jeg fikk et tips om chrome nå syntes jeg det er bedre
Chrome er vist den beste på sikkerhet og sansynligvis den raskeste så chrome er nok den beste. Finnes Netscape lenger? husker jeg brukte den for 14-15 år siden men den ble liksom bare borte for meg.
Men er det noe tull med å få lagt inn bilder i tråder? Jeg driver akkurat nå og skal spamme min personlige tråd med bilder, men når jeg går inn for å redigere dem til store bilder blir det bare tull. Selv om jeg legger inn 3 store bilder får jeg bare fram 2.
Siden jeg bare fikk 2 bilder store begrenset jeg meg til 2 i neste innlegg men da fikk jeg bare 1 stort bilde.
Liker det nye designet bedre og bedre. Har imidlertid lagt merke til et par ting.
- Når man ser på bilder av medlemsakvarier vises tittelen på bildet når man holder pekeren over bildet i oversikten, men dersom man viser de i større format er det ingen tittel. Tittelen gir ofte tillegsinformasjon til bildet som kan være nyttig. Den kunne gjerne fått plass under bildet.
- Ser det er en ledig plass til en fane på toppen av siden. Jeg synes disse nedtrekksmenyene fungerer adskillig bedre enn menyen man får opp under snarveier når man er logget inn. Kunne det være en ide at snarveier fikk den ledige plassen, og ble vist når man var innlogget?
Når jeg går på nedtrekksmenyen under forum, og trykker på "din personlige tråd", så kommer jeg til forumoversikten...
sissimor
Når jeg går på nedtrekksmenyen under forum, og trykker på "din personlige tråd", så kommer jeg til forumoversikten...


Samme feil skjer her også.
Hei!
Jeg misliker STERKT at man ikke kan sortere rubikkanonser etter sted (fylke) slik som på gamle AF... og at man ikke kan trykke på menylinjen over /\ og så blir det slik som på kamle AF
Fisken Anders
Jeg misliker STERKT at man ikke kan sortere rubikkanonser etter sted (fylke) slik som på gamle AF...


Sikker?
det burde vere ett lite felt i trådene der det står hvor mange som har sett tråden
Plussmedlem
sissimor
Når jeg går på nedtrekksmenyen under forum, og trykker på "din personlige tråd", så kommer jeg til forumoversikten...


Er det i orden no? (har ikkje personleg tråd, så får ikkje sjekka... :-P)
Holger Lockertsen
[QUOTE=sissimor]Når jeg går på nedtrekksmenyen under forum, og trykker på "din personlige tråd", så kommer jeg til forumoversikten...


Er det i orden no? (har ikkje personleg tråd, så får ikkje sjekka... :-P)

Ja nå funka det! Super ;D
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap