Er du sexy? (side 7)

He he nei etter hva jeg har forstått er ikke dette bare no som skjer til sjøs, men de har da all slags vann"lek" da medberegnet rafting f eks.
Ja... men tror han karen på bildet er mer slappfisk enn dykker... ;P

Her er vi iallefall inne på noe... Mon tro om det er entrepenøren som er eieren, mens dykkeren befolker karet? Eller noe sånt... :S
Praktisk
Jaja.. Så har dyrene fått seg sin egen kiropraktor. Tenk så praktisk!
-H*n kan jo bare knekke på plass alle guppyer med ryggknekk...

[External Image]
Guppyene får vel motsatt knekk, når det er hestekiroprakti som utføres:P
Eh? Jeg vet at det er trendy å kremere kjæledyrene sine, men fisk?
[External Image]
dette er reklame for folk som vil kremere hundefôr
I den lange rekken av tullete reklame, så er jeg ikke akkurat overrasket...
-Men jeg må jo le litt likevel...
Skal man liksom ha en nettside til å fortelle om du har funnet ekte kjærlighet? Hahaha
[External Image]
Og hva skal man gjøre når man tar testen og får negativt resultat? Dumpe gubben uten videre? ;D
Minner om en reklame som går på TV nå, med nok en ubrukelig sms-tjeneste: Er kjæresten din utro? Send SMS med navnet på h*n og få svar...
Hmmm... Man kan jo komme til å miste nattesøvnen over et slikt spørsmål, dersom man velger å tro på sånne ting... :O
Kanskje man heller burde teste seg om man er lettlurt eller ikke. ;P
La merke til at det var mye morsomme reklamer på toppen:P I begynnelsen jeg var her så lurte jeg på om det her egentlig var en datingside, men så fant jeg ingen måte å søke på brukere ut fra om de var single eller ikke :P (Tenker på reklamen "Lei av å være singel?")
Tja... man kan jo starte en singeltråd? Den som jeg startet, ble det ikke så mye action på, akkurat.... :P
Er jo en forskjell på singeltråd og aleneforeldretråd da :P
Nei, får vel heller satse på å lære noen sjekketriks fra guppyhannene mine...
Godt at det ikke er mine guppyhanner som skal lære deg opp, da... ;D
He he, ja mine er heldigvis litt mer intelligente enn det der men fins vel kanskje bedre steder å få råd enn fra dem. De virker ganske masete til tider
Ja, masete mannfolk som kommer svømmende opp på sia på oss mens han vifter med gonopodiet sitt, er det veldig få kvinnfolk som anser som positivt... ;D
Så det er det jeg har gjort galt hele tiden ja.. huff :P
Ja, jeg mente altså som flørtemetode... Kanskje det er populært etter at man har fått napp? Så lenge man ikke holder på på samme måte med andre damer, da...

Men det er jo bare å gå på nærmeste strand/svømmehall og teste ut... Men ikke skyld på meg, dersom politiet blir involvert, altså...
He he, jeg er jo ikke bergenser heller :P Uansett er alle svømmehallene her i området stengt for lenge siden. De ble vel sist vedlikeholdt på 70tallet eller noe sånt, he he. Kanskje jeg kan kjøpe dem billig som akvarium
Tilfeldig bekjentskap
© Hans Rune Bø
Reklame for plussmedlemskap