Aktuelt på TV (side 7)

MarenB
Jeg prøvde, men selvfølgelig streika opptakern:S Fikk ikke sett det jeg heller da:(

arrrgh.
typisk det da. Jaja når det sendes på nrk3 må jeg få det med meg. hehe.
Kl 20.10 på NRK2 i kveld går serien "på dypet av stillehavet" Fint for oss som ikke fikk det med oss i forrige omgang
Jeg skal selvfølgelig ta det opp for sikkerhets skyld
MarenB
Kl 20.10 på NRK2 i kveld går serien "på dypet av stillehavet":) Fint for oss som ikke fikk det med oss i forrige omgang:D Jeg skal selvfølgelig ta det opp for sikkerhets skyld;)

typisk....
kan jeg låne den fra deg?
Har den på opptakern min (kan ikke brenne fra den), så det blir vanskelig:/
Du må ev komme hit og se den
hehe. den er grei.

Var litt om akvariefisk i animal cops Houston nå istad.
15/9 , 19.00-20.00, nrk 1
neste tirsdag (den 15) går det et program om sjøørret på Nrk klokken 19.00 til 20.00...

Ikke akkurat akvariefisk, men iallefall noe som svømmer under vann
Discovery World: I kveld kl 20:10

"Jungelnetter (3)
(Jungle Hooks) Dokumentarserie. «I bakevja.» (Backwater Bites.) Jeremy Wade reiser ned Amazonas i en uthogd kano, og kommer ut for skikkelig røffe forhold på sin jakt etter kjempefisken pirarucu. Men kanskje er det lykkedagen hans likevel".

Og etterpå kl 20:35

"Jungelnetter (4)
(Jungle Hooks) Dokumentarserie. «Stenger i soloppgang.» (Rods at Dawn.) Det er en ny dag i Amazonas, og Jeremy Wade prøver lykken i en fiskekonkurranse mot lokalbefolkningen. Men hvor blir det av kjempen pirarucu".

Kanskje fine biotopbilder?

Spennende. Får slå på DC i kveld.

Takk Shiramor.

Espen
Bare hyggelig, men garanterer ingen ting
I kveld på National Geographic HD kl. 00:00

Når havet tørker ut

"Vi får se havbunnen som vi aldri har sett den før. En unik ekspedisjon bruker datagrafikk for å avsløre hvordan livet er under bølgene".

Kanskje interessant for noen?

Og senere på Animal Planet HD kl 00:40

På dypt vann (11)

Dokumentarserie. «Madagaskar.» Jamie drar til Madagaskar og tar en titt på det uvanlige dyrelivet som har utviklet seg i dette unike og lukkede miljøet".

Kan det være om fisk?
NATIONAL GEOGRAPHIC snart, kl 18:00

"Fiskemonster:
Slangehodefisken har sylskarpe tenner, evne til å overleve på land og spiser alt den kommer over. Bestanden sprer seg fort, men kan den stoppes".

Aner ikke åssen fisk det er snakk om her, men fisk er det....
Akvari
fortsett med å oppdatere om hva som går på tv shiramor..
morro med fisk på tv
Skal bli malla100, men jeg sjekker ikke hver dag, så hvis andre finner noe av interesse så er det bare å legge inn info her

I dag fant jeg et par program på National Geographic HD, for de som har det:

19:00
Når havet tørker ut
"Vi får se havbunnen som vi aldri har sett den før. En unik ekspedisjon bruker datagrafikk for å avsløre hvordan livet er under bølgene".

21:00
Hav i glass
"Ta en tur til et av verdens mest spektakulære akvarier, Monterey Bay Aquarium".

Og på Animal planet HD:

19:20
Nick Bakers rare skapninger

"«Blekkspruten Thaumoctopus mimicus.» (The Mimic Octopus.) Nick leter etter en forkledningskunstner: Blekksprutarten Thaumoctopus mimicus. Den er i stand til utrolige 15 forskjellige etterligninger. Men kan den leve opp til påstandene"?

Jeg synes å huske at det var mange artige skapninger med i denne episoden.
Har ikke tv, jeg. Mange fine naturprogrammer jeg går glipp av, prøver å ikke tenke for mye på det. Men jeg så nettopp et program om hai og haifiske på nrk.no . Her er linken til det. Synes det var et kjempefint program som flest mulig bør se.
NATIONAL GEOGRAPHIC i kveld kl 21:00:

Jean Michel Cousteaus eventyr på havet
"Dokumentar. «Tilbake til Amazonas - del 1.»
25 år etter sitt forrige besøk sammen med faren Jacques, returnerer Jean-Michel til den svært endrede Amazonas-elven og regnskogen rundt".
Takker shira greit program det der Kunne godt vært mere fisk men men :P

Del 2 går forøvrig neste mandag klokka 21:00
Trond Ferkingstad
Takker shira greit program det der :) Kunne godt vært mere fisk men men :P Del 2 går forøvrig neste mandag klokka 21:00

Så da er det episode 2 i kveld
ciklidesyka
kaferen kanal?

NATIONAL GEOGRAPHIC
men her går det i fotball, så jeg får ikke se
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Sogn Dahle
Reklame for plussmedlemskap