Nye AF (side 7)

Plussmedlem
Lisbeth
Men er det noe tull med å få lagt inn bilder i tråder? Jeg driver akkurat nå og skal spamme min personlige tråd med bilder, men når jeg går inn for å redigere dem til store bilder blir det bare tull. Selv om jeg legger inn 3 store bilder får jeg bare fram 2. Siden jeg bare fikk 2 bilder store begrenset jeg meg til 2 i neste innlegg men da fikk jeg bare 1 stort bilde.

Eg har testa og har ikkje dette problemet. Det er ikkje gjort noko med denne funksjonaliteten heller. Andre med dette problemet?
Plussmedlem
Hans E
- Når man ser på bilder av medlemsakvarier vises tittelen på bildet når man holder pekeren over bildet i oversikten, men dersom man viser de i større format er det ingen tittel. Tittelen gir ofte tillegsinformasjon til bildet som kan være nyttig. Den kunne gjerne fått plass under bildet.

Enig. Det skal vi få til.

- Ser det er en ledig plass til en fane på toppen av siden. Jeg synes disse nedtrekksmenyene fungerer adskillig bedre enn menyen man får opp under snarveier når man er logget inn. Kunne det være en ide at snarveier fikk den ledige plassen, og ble vist når man var innlogget?

Eg skjønar det, men det er ikkje ein ledig plass i alle browsere og fontstorleikar. I Chrome, som eg nyttar, er det ikkje plass til eit punkt til. Det er også andre tekniske årsaker som eg ikkje vil gå inn på, til at det er problematisk å flytte snarvegane til toppmenyen.

Holger,

Ville bare si i fra om en liten bug jeg har sett et par ganger i dag. Se bilde.

--
JK
Problem å se på bilder
Når jeg ser på bildene av akvariene mine, og det er et stort bilde, dekker noe av reklamen på siden bildet.

Dette synes jeg kan være litt slitsomt. Jeg kan da ikke trykke på pilen til neste bilde, for "vinduet" med reklamen er i veien...
Oppdaget i dag at når jeg bruker internett explorer så er det ikke noe kryss øverst til høyre på bildene. Så når jeg er inne på en tråd å ser på bilder så får jeg ikke krysset det bort, men må navigere tilbake for at det skal bli borte.
Du kan også trykke på Esc-knappen eller klikke i området utenfor bildet, men jeg skal ta dette opp på bakrommet. I opera får jeg opp X mulighet
Flott Får opp krysset i mozilla firefox, bare ikke i internett explorer.
Plussmedlem
Hans E
- Når man ser på bilder av medlemsakvarier vises tittelen på bildet når man holder pekeren over bildet i oversikten, men dersom man viser de i større format er det ingen tittel. Tittelen gir ofte tillegsinformasjon til bildet som kan være nyttig. Den kunne gjerne fått plass under bildet.

Dette er endeleg fiksa.
Plussmedlem
shinee
Flott:) Får opp krysset i mozilla firefox, bare ikke i internett explorer.

Dette blei fiksa for nokre dagar sidan
Flytte fisk
En stund siden jeg har plagget Holger med nye ideer nå, så da kaster jeg ut en ide som dukket opp når jeg skulle fllytte fisk fra et akvarium til et annet. Det er i dag ganske knotete å oppdatere medlemsakvariene når man gjør dette ved å slette i ett, og opprette arten i et annet. Hva med en "flytte" knapp der man enkelt kan flytte alle eller en del av arten i ett kar til et annet? Noen av medlemmene har ganske mange kar, og jeg tror dette ville være velkomment og medføre at innholdet i medlemsakvariene var mer oppdatert.
Vet ikke om det er her eg skal poste dette, men kommer ikke inn på forumet for personlige akvarietråder.
Det er bare dette forumet eg ikke kommer inn på.
Nå spør jeg kun av nysgjerrighet
Under Rubrikk: Hvorfor er noen annonser hvite, og andre grå?
Tror plussmedlemmer får hvite og ikke plussmedlemmer grå!
Akkurat ja. Takk, så slipper jeg å spekulere på det også DD
Tonje_R
Vet ikke om det er her eg skal poste dette, men kommer ikke inn på forumet for personlige akvarietråder. Det er bare dette forumet eg ikke kommer inn på.

Hva mente du med "kommer ikke inn på"....? Skjer det ingenting når du klikker på det underforumet?
Hva skjer om du klikker på direkte linker som dette da?

Din egen tråd

Underforumet for personlige akvarietråder
Lurer på om noen har vært ute med tryllestaven. Da kommentaren om problemer med linken til forum for personlige tråder ble lagt ut testet jeg det, og linkene var døde. Selve linken er den samme som i dag, så intet synlig er endret. De pekte til forum_id 1053 da også. Forsøkte både linken nede til venstre i menyen over fora og å klikke på en link i listen over siste innlegg.
Mitt ønske i det nye året er muligheten til å søke direkte i tråder .
Det er altfor tungvindt å søke etter noe spesielt en vet ligger i en bestemt tråd .
Hvis denne er lang tar det tid å lese gjennom alt for å finne det en leiter etter .
Detter er faktisk mulig i dag så vidt jeg kan se. Ikke via noe meyvalg, men derson du kjenner id til tråden kan du legge den til i søkefeltet sammen med det du leter etter. Id til tråden finner du på adresselinjen dersom du er inne på vedkommende tråd. Din personlige tråd har id 37189 (thread_id=37189). Gjorde et par tester, og det ser ut til å fungere etter hensikten.
Da må jeg se om jeg klarer å finne ut av det ,takk skal du ha.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D. Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap