Bildetråd katt (side 8)

Per Kristian Pettersen
Her Kommer noen bilder av Pepsi ;) har ikke litersyken (enda) men katt har jeg :)

Han var helt skjønn! (:
Mer :)
Da har vi fått et nytt familiemedlem, en Burmilla(den hvite katten) fra Malmö
Willow
Måtte bare legge ut bilde av denne ragdollen, utolig vakker "Willow" fra Italia =)
Lille Havfruen
[QUOTE=Per Kristian Pettersen]Her Kommer noen bilder av Pepsi ;) har ikke litersyken (enda) men katt har jeg :)

Han var helt skjønn! (:

Takk Har hatt han i snart 6 år.
Inaktiv bruker
Pelskladd :-/
Her er dyret som er elektrisk og hyper til tider.
Her er pusen min.. Fikk ham gjennom Dyrebeskyttelsen i Oslo i år 2000. Da han ble funnet midt i Oslo var pelsen sammenfiltret og han var avmagret. Han ble barbert, kastrert og vaksinert og så ble han min, og her har han vært siden. Jeg fikk den "styggeste" katten de hadde, men så ble han verdens vakreste...))
Inaktiv bruker
BBry
Her er pusen min..:-) Fikk ham gjennom Dyrebeskyttelsen i Oslo i år 2000. Da han ble funnet midt i Oslo var pelsen sammenfiltret og han var avmagret. Han ble barbert, kastrert og vaksinert og så ble han min, og her har han vært siden. Jeg fikk den "styggeste" katten de hadde, men så ble han verdens vakreste...:-)))

haha
dritbra ansiktsutykk på den katta "what are you looking at punk?xD
det siste bildet jeg fikk tatt av katten min. han ble avlivet for ca 2 uker siden

[External Image]
Hei. Jeg driver et kattehus for dyrebeskyttelsen så på en måte har jeg maaaaaaaange katter hehe.
Men jeg har også katter privat da. Har 5 stk. Eldstemann er hele 19 år. Han heter Oskar. Det er den røde katten.

Her er Lita.

[External Image]

Her er Oskar.

[External Image]

Her er Gråpusi.

[External Image]

Her er Rosalita.

[External Image]

Dette er Lille My.

[External Image]
Så mange skjønner katter Utrolig jeg ikke har oppdaget denne tråden før. Bidrar med et par bilder av min lille rampete matglade Tjorven og den litt større Sofi (nabopusen) som jeg passer noen dager mens de er borte. To skikkelig gode venninner, deler matskål, do og alt.

Og om noen skulle lure... ja, Sofi ramla på gulvet like etterpå

PS! Puta og teppet skulle liksom være til meg da som er hjemme med influensa.
hehe ser det for meg hehe (at hun falt asså) har hatt noen slike tilfeller jeg også hihi... Å det med puta og teppe... Ja de vet å få det som e vil hihi. Hvem klarer egentlig å motstå disse søte små tihi
Man blir ganske bløt for dem ja Kan legge til at for Tjorven finnes virkelig paradis på jord - og det heter øreflipper. Blir som regel vekket av noen som tråkker rundt hodet mitt på vill jakt etter "flipp"
Hehe så morro da... Har Rosalita jeg da. Hun tar ikke øreflipper, men er besett med å slikke å slikke å slikke helt til vi våkner. Da slikker hun enda mere til vi stryker henne i søvn da er hun fornøyd hehe
liv_65
Man blir ganske bløt for dem ja :-) Kan legge til at for Tjorven finnes virkelig paradis på jord - og det heter øreflipper. Blir som regel vekket av noen som tråkker rundt hodet mitt på vill jakt etter "flipp"

Akkurat det høres ikke særlig behagelig ut... Våre smådjevler gjør det på den måten at de står og tramper på magen til personen de vil ha opp, for i løpet av natten vokser en trang til å gå på toalettet x)
Hehe de har sine triks, vet hvordan de skal få deg våken. Forrige katten min klorte på møbler og dører - intens lyd gitt!
Passer å poste denne da. Mulig jeg har gjort det før i denne tråden, men den tåler å sees en gang til. Noen som kjenner seg igjen?
Hehe så utrolig bra!! Det eneste som mangla i sekvensen er hvordan de legger seg igjen og strekker seg med velbehag når de endelig har fått deg opp av senga. Grusomme utspekulerte dyr vi har med å gjøre her ja
her er noen av mine skjønne.

1. bertbert heter han, en nydelig norsk skogskatt. han hadde det ikke bra hos nabogutten som misshandla han, så han bestemte seg for å flyte inn til oss.

2. Bolla. en skremt stakkars liten sjel. vi fikk hun fra kattehuset, hun var blitt misshandlet og bodde i kattehuset sammen med sin mor wisky som var like redd stakkars. vi falt for henne gjennom en artikkel i hjemmet der det stod om disse stakkars dyrene. vi tok henne til oss, og hun har det bra nå. hun er fortsatt redd og skremt, men nå kan hun kose og oppholde seg sammen med mennesker og de andre kattene. wisky derimot gikk det ikke så bra med, hun døde visst kort tid etter vi hentet bolla.

3. harry. en virkelig kosegris. han fikk vi fra foreningen for omplassering av dyr, men kort tid etter vi hentet han fikk vi en telefon, der de sa at kattene på gården hadde fått kattepest. 99% døelig sykdom, de tilbød seg å ta tilbake katten og avlive den sammen med de andre. men vi valgte heller å gjøre et forsøk på å redde han, så vi ga han medisin, hver 2 time døgnet rundt, og vi stellet og koset med han hele tiden fordi vi var så redde for å miste han. det var både dyrt og slitsomt, men han overlevde, og det var verdt strevet. etter sykdommen fikk han kronisk røyting, så han røyter forferdelig hele tiden, men det gjør ikke så mye. vi er bare glad han overlevde.
Lillemor, norsk huskatt, brun tabby pelsmønster/farge m\ hvite sokka^^
Se på disse søte to her da

Bikkja mi og den ene kattungen til venninna mi.
Jeg passa kattene hennes i jula og den ene katta er skikkelig kontaktsøkende mot bikkja mi. Det er katta som kommer og legger seg ved bikkja mi, ikke omvendt, men bikkja mi syns det er helt greit Er litt stolt av henne siden hun er 11 år og aldri bodd sammen med katter. Hun har til og med hatt noen ikke så hyggelige møter med katter, klo i øyet osv, men blir raskt trygg så lenge klørne ikke er ute
Den andre katta holder seg stort sett på litt avstand, men klager heldigvis ikke over hundebesøket.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap