Lisbeth sine småfisk :) (side 8)

Noen ganger må man velge menneker over fisk :-P Våt bytur er definitivt ikke å forakte

Når får vi tatt oss en tur til Dahls tro? Jeg skal bort neste helg, men lørdagen etter tror jeg er blank.
Jeg kan heller ikke neste helg, men helga etter der skal jeg være ledig. vi kan godt banke den da?
Det passer fint Da har vi en liten date lørdag 28 Gleder meg!! Da er lønnskontoen fylt opp igjen også
He he, min er heller ganske tom på den tida, får lønn den 11. men det gjør ingen ting. Skal som vanlig bare se
Kanskje de har superbillige dragefinner
de har overraskende mye fisk på så liten plass hvertfall :p
Hvis dere har planer om å dra en eksakt dato kan dere høre om de kan prøve å få tak i det dere ønsker. De har i hvertfall hatt I. werneri tidligere. Den står på listen som ble oppdatert uke 3.
Joda, de har den inne nå i alle fall. Hadde tenkt å dra dit denne helga for å kjøpe, men siden de ikke hadde så mange som 20 lot jeg være. Har jeg ikke fått tak i dem innen den 28 kjøper jeg dem der. Hos Dahls går de nemlig for 39 kr stk i forhold til 49 kr stk i Oslo
Heteranthera zosterifolia begynner å komme seg i kuhliikaret. Skjønner ikke at jeg ikke har prøvd denne planta før. Det er jo så pen og lett å få til.
Hadde bare et par stusselige avleggere og det har tatt litt tid for dem å komme seg, men driver og tar avleggere så jeg kan få en del av dem.

Har lyst å sette dem i 250 literen og da må jeg ha en del for at det skal monne. Bytte ut den slitne rotalaen som står til venstre bak. Er ikke helt fornøyd med dette karet, syns det ser rotete ut. Blir kanskje bare enda mere rotete med Heteranthera, men den er i alle fall veldig frisk grønn. Tror jeg trenger en litt sprekere grønnfarge i dette karet.
Det ble skikkelig kult. Ser ut som palmer bak landsbyen
Liv H
Det ble skikkelig kult. Ser ut som palmer bak landsbyen :-D


Det har du jo egentlig rett i -palme... sus...
Den turen til Oslo akvarieklubb hørtes eg. litt morsom ut, skulle vi vært med der eller skal vi holde på den 28. feb?
Tja, hvorfor ikke være med på den gruppa som skal avgårde... jeg må tenke litt på det. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal på en sånn tur sammen med en gjeng skikkelig aktive akvarister...

He he, jeg har bare 4 akvarier til pynt, driver ikke med noe oppdrett og skal mest sannsynlig ikke kjøpe noe. Litt synd å ta plass på en sånn tur hvis du skjønner hva jeg mener

...følte meg plutselig veldig liten her nå he he
Er litt sånn usikker jeg og, har ikke lyst å bruke hele kvelden der, men samtidig fristende med spesialrabatter og fylle karene med ekstra spennende fisk til oss
Kjenner du noen i OAK?

He he, hvis jeg hadde vunnet akvariet hadde nok gubben blitt glad

Nei, eneste jeg kjenner utenom deg i Oslo som driver med akvarier er Marit. Tror ikke hun er medlem heller.
Å, men jeg håper du kan ta den turen med noen andre... Kjenner jeg ikke har helt lyst til å dra på et sånt opplegg når jeg ikke er så veldig akvarist

Du må få marit til å melde seg inn i klubben

Jeg avventer og ser hva du gjør, så ser vi om det blir en tur den 28. eller om du drar sammen med klubben. Ingen fare med meg om vi ikke tar en tur den 28
Håper jo at du kommer deg på den andre turen, det blir nok et annerledes akvariebutikk-besøk!

Tror jeg holder en knapp på den 28 jeg Syns det er ok å ta det på dagtid
Den er grei Kanskje du ender opp med å dra både den 28 og med klubben

Har endelig registrert meg på http://www.practicalfishkeeping.co.uk. Er jo bare å registrere seg for å få tilgang til artiklene, men jeg er så treig.

Leser om Sphaerichthys vaillanti -åhh, jeg har så lyst å prøve den igjen. Er bare så nydelig!
Gikk fra Sankthanshaugen og ned til sentrum i forgårs, ramla plutselig innom Odd Fornebo akvarie. Jøss, denne butikken vet jeg har eksistert i "100" år, men aldri vært der! Jeg trodde det var en butikk med litt størelse på, men det var det jo ikke. Bitteliten butikk med noen få akvarier og dørgende kjedelig innhold i akvariene.

Men da vet jeg det
Tilfeldig bekjentskap
© Carina Olsen
Reklame for plussmedlemskap