Liv's vannverden (side 81)

Det ble 5 akvarier, 180 liter, 128 liter, 54 liter og 2 på 28 liter Veldig deilig å være på plass nå. Har fått pakket ut alt, gjenstår litt småting og skru utemøbler. Kjempefornøyd med leiligheten!
Guri det er den del glass, vann og fisk å flytte på det ja...

Legge ut noen bilder av kåken?
Det skal nok komme bilder etter hvert både av akvariene og kåken, må bare få kommet litt mer på plass først Nå har jeg skrudd utemøbler til den store gullmedalje
Grattis med vel overstått flytting!
Kan vi vente deg på første møte etter ferien da ;D
Siste torsdagen i mnd, tror vi skal være i horten, men det kommer nærmere info om i VAk tråden

Godt at du begynner komme i orden.
Det blir til uka det da? Får se hva jeg får ti Går det an å komme seg dit uten bil eller?
Ja bare og busse det
Skal du på grillfesten i oslo ak imorgen eller??
Hilse på gamle kjente og sånn ;D
Supert, da antar jeg det ligger ganske sentralt Kanskje jeg kan lure med søster også, hun er jo tross alt eier av en hel 5 liter med reker

Nei, blir nok hjemme i kveld. Blir middag og rødvin på balkongen med noen venner. Nydelig vær så jeg gleder meg. Mekker middag nå, prøver ny oppskrift så jeg er spent på resultatet.
Endelig i gang med å få satt karene skikkelig opp. Snart ferdig med 180 literen. Lotusene har nok ikke likt å ligge løst og uplantet en uke, men de har fått jbl kuler nå så de vokser nok snart til igjen Bilder kommer etter hvert.
Da var 180 literen klar, den har fått plass i spisedelen på kjøkkenet.

1. Spisedelen
2. Resten av kjøkkenet
3. 180 liter ferdig satt opp
Ble veldig bra. Den leiligheta ser ganske stor ut?
Råd til større plass når en kommer seg ut av Oslo, så nå har jeg nesten 100 kvadrat å boltre meg på
Åhh så digg da med SÅ stor plass! Misunnelig her nå...
Naboleiligheten blir snart ledig Veldig hyggelig her
128 literen i stua Utålmodige meg, blir nye bilder av bare akvariene når vannet har klarnet.
Godstolen foran akvariet He he, jeg har bare en liten sacco-puff.. Etter at jeg fikk 450 literen i hus passer ikke puffen lengre. Akvariet er mye høyere opp enn det forrige var så nå sitter jeg og myser oppover og får kink i nakken. Må nok ut å finne meg en godstol jeg også

Ser veldig koselig ut hos deg! Og passet absolutt bedre med hvitt akvariemøbel til resten av innredninga istedet for svart
Takk

Hehe med det nye gigantakvariet ditt må du nok ha en barkrakk for å komme i rett høyde Du så jo ut som en liten dverg ved siden av

Trives kjempegodt her, veldig koselig leilighet og deilig med masse plass. Er så stille i området her og at det nesten er rart. Sov faktisk ikke så bra de første par nettene pga for stille, men nå er det bare deilig
Psst: du står fortsatt som Osloborger i profilen din ;p
Tilfeldig bekjentskap
© Marianne Hovde
Reklame for plussmedlemskap