Mange bøtter vann.. (side 92)

hehe, har heldigvis bare funnet kuhlii i filteret en gang :p dessuten går de i et annet kar.
Skulle ikke forundra meg om de kom seg oppi uansett :P Mine klarte å komme seg rundt en svær filtersvamp og en grill for å komme seg inn, mange av dem og
Sanne
ble en eheim ecco pro 300 fra tam alna. 1700 med alt av filtermateriale. med det er også et kullfilter der som jeg ikke trenger. vet ikke helt hva jeg skal gjøre med plassen som blir til overs..


Blåsvamp Du skjærer/klipper bare til så det passer i kurven. Supert filtermateriale, funker både biologisk og mekanisk.

Noen ganger bruker jeg saks, andre ganger en lang og skarp tapetkniv når jeg skal formskjære blåsvamp slik at det passer i et hvilket som helst filter.

Kjetilv
Skulle ikke forundra meg om de kom seg oppi uansett :P Mine klarte å komme seg rundt en svær filtersvamp og en grill for å komme seg inn, mange av dem og


skal de lissom hoppe ut av 64 litern, åle seg gjennom rommet og opp en lecareol og så inn i filteret da? :p tøysekopp ^^

mona o
Blåsvamp :-) Du skjærer/klipper bare til så det passer i kurven. Supert filtermateriale, funker både biologisk og mekanisk. Noen ganger bruker jeg saks, andre ganger en lang og skarp tapetkniv når jeg skal formskjære blåsvamp slik at det passer i et hvilket som helst filter.


blåsvamp ja, har jo det liggende. men ser på kullfilteret, det er knapt en cm tykt. og blåsvampen er vel 5 cm eller no... nå tror jeg at jeg lar filteret stå urørt til imorra da jeg ikke en gang finner ut hvordan jeg åpner bøtta, så sliten og trøtt er jeg. fikk bare 2 timer søvn i natt, fikk i kke sove -.-;
Hva med et par sånne keramiske ringer? De passer jo godt inn i et så lite rom og. Vet ikke helt hvilken effekt det ville hatt da.
opsettet gikk greit, men, duden på tam alna sa det fulgte med spredningsrør, men det gjorde det ikke.. og, jeg gidder IKKE bruke flere hundre kroner på å komme meg dit og hjem igjen bare for det.. må da gå an å få tak i på nettet.
Det heter Eheim installasjonskit, de har det på de fleste steder som selger eheimutstyr.. Da får du noe som er litt bedre enn det som pleier å følge med også
skal nok få tak i det.

har nok en gang ombestemt meg angående oppsett i det nye karet. (sjokk)
det blir nok søramerika. c trilineatus og c melanotaenia skal flytte inn der, sammen med whiptailen og muligens n. eques, om jeg ikke finner nytt hjem til de. cw23 skal flytte inn i 64 litern og bo der alene.

fiskene som da går i det karet flytter til 96 litern. blir mye bedre plass for alle
Flott at du har funnet ut av det
joa, ting årner'sæ :p

nå er det bare å skaffe maling og finne malekosten :p pappa glemte nemlig bursdagen min, fikk en smådesperat telefon tidligere idag. skal nok greie å vri det til min fordel om å sette opp akvarier i kjelleren hans ;p
w00t!
[External Image]

så glad a rekene ikke har blitt for preget

[External Image]
Hvilken reke var det på det siste bildet? Den så veldig fin ut Må bare legge til at du har utrolig fine bilder!!
begge rekene er blue pearl, de er noe variable i blåfargen, + omgivelsene har tendens til å forvrenge farger ved bruk av blitz. og takk
har nå regnet ut at bakgrunn + filtermatter fra unimati vil komme på ca 2500 kr inkludert tolltull. er vel forhåpentligvis ikke altfor gæli for en 375 liter. må ta og måle karet innvendig og, slik at jeg får bestilt glasslister. men nå er det natta.
Når hadde du bursdag da?
Oi, det fikk jeg ikke med meg. Grattis
nei, jeg har vel ikke annonsert det så veldig :p takk takk ^^
yep. så sier ihvertfall alle papirene mine :p men nå skal jeg på posten, woo!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap