Mange bøtter vann.. (side 98)

har to sandsnegler som mesker seg i cubaen min. no herk å få vekk den ulla forresten. naaawww. habrosusene mine stimer på bakglasset, alle 4 =D og de er spøkelsesfisk da jeg hadde skrudd av det ytterste lysrøret, ble litt dårlig lys da :p
Hei!
Har måttet lest meg litt opp her etter lite nett i det siste.
Habrosusene er noen skikkelige sjarmtroll! Jeg har veldig lyst på de, men har ikke plass... Jeg mast veldig på ei jeg kjenner om at hun må skaffe seg disse, men vi får se Skjønner forresten godt at det blir litt mye för med de tablettene etter all "moppinga" som pågår:P

De røttene var flotte! Det er slike jeg liker best selv også!
ja, det gikk noen kroner der for å si det sånn. heldigvis var de ikke av de dyreste. hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe igår, men så fant jeg de røttene.. og med røtter nytter det ikke vente, neste gang du kommer har noen garantert kjøpt de røttene du siklet på :p
og nå skal den ene rota brukes. syns den rota som er i 96 litern er stilig, men den tar for stor plass, coryene får litt lite bunn areal å moppe rundt på. passer bedre i et større kar. skal bruke rota lengst til høyre på bildet noen poster over
fange fisk er en tålmodighetsprøve og en test i hvordan utmanøvrere fisk og rekers tenkemåte, hastighet og utholdenhet.
Jeg har en slags "sport" i disse røttene og leter konstant etter den "perfekte" rota! Kan jeg spørre hvilken størresle det er på de (S,M,L osv) om det sto det på lappen?

Jeg skulle fange skjørtetetraene mine en dag og endte opp med 1 av 9 fisker etter 1time!!:S Slapp likegodt den éne fisken tilbake til de andre og har utsatt det hele på ubestemt tid
står L på lappen og den kosta 275 kroner. røtter kun basert på vekt i den butikken i den størrelsen hadde nok kostet mer. så noen flotte noen, men de kosta 400-500 kr.. og så mye ville jeg ikke bruke :p
Du må huske og legge ut bilde av 96l med den nye rota da
kommer bilder når tåka i karet har lagt seg :p (vannforbedringsmiddel) fiskene begynner å komme seg av sjokket nå også :p fikk satt opp spredningsrøret med det samme jeg holdt på, så nå trenger jeg ikke de to powerheadene som sto der og så stygge ut. innsuget med blå svamp har jeg gjemt bak noen planter. flyttet planter fra blue pearl og asia karet og. den rota er fremdeles diger, og den synker ikke helt ennå, så jeg har vektet den med en stein, den skal selvfølgelig bort etter hvert :p
Jeg pleier å feste røttene med syrefrie skruer som jeg setter sugekopper på
nå har jeg desverre ikke slikt utstyr her, og hvertfall ikke på denne tia av døgnet :p

fått opp noen bilder nå, og jeg må seriøst slanke disse dundrene av noen triller...

[External Image]

[External Image]


sånn ble det. klarner etterhvert.
[External Image]

stimlene ottoer. de mest aktive for tiden.
[External Image]

en amanoreke sjekker ut tilstanden
[External Image]

freeze!
[External Image]
Sånn ser trille-damene ut her i huset også
Det ble fint, litt for åpent kanskje, men flyteplanter hjelper nok litt på

Trilla i det nederste bildet virker ganske forskremt. Hjælp lissom
det er åpent med vilje, dessuten gror det jo til. var jo pga lite bunnareal å moppe på at jeg bytta rot og ja, fiskene var litt skræmt ja :p

[External Image]
idag er det mine cw23 som stimer, tror jeg fikk noen greie bilder imens får det holde med en sandsnegle og to habrosus som stimer

[External Image]

[External Image]
da begynner vi spamminga.. :p disse bildene er fra igår kveld

en trillemann i farta
[External Image]

en trille og en melon. triller melonen?
[External Image]

samtale mellom to triller
[External Image]
en av melonhannene mine :p

opp!
[External Image]

oppover
[External Image]

så deiser vi ned og lager en grøft
[External Image]
mysis var ingen hit. blir nok "slankeforet" heretter... :p prøvde ocean nutrition sine røde myggiser og, vedlig praktiske pakker. men vet ikke om fisken er vettaskremt ennå, men det var stort sett bare trillene og til dels cw23 som spiste. og virket ikke som det var helt samme iveren som fina fisken sin.


tok noen bilder ista som jeg skal leke litt med. sollys ovenfra blir jo kjempefint. bare synd det skjer bare ca 15 minutter om dagen hvis det er sol :p

noen cw23
[External Image]

[External Image]
nja, ble ikke altfor bra. bildene er tatt med stativ og uten blitz :p

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap