Mange bøtter vann.. (side 99)

hm, syns coryene puster og peser litt vel mye.. men alt av vannverdier er fine av de jeg har mulighet til å teste. ikke no nitritt. noen fisk er pååe og snapper luft også... meh, noe skal det være..... men hva er det denne gangen da. men sånn utover det er jeg fornøyd med hvordan karet ble...

[External Image]

[External Image]
Jeg tror det er litt forskjellig hvor mye oksygen coryene vil ha. Jeg har noen C. Duplicareus som gjerne vil ha litt mer ennn C. Sterbai og da har jeg bare puttet oppi en luftsten og brukt luftpumpa når de har snappet litt mye luft. Det har funka det
har en cory med en rød flekk på seg og. spurte på cw for sikkerhets skyld og fikk til svar om å vente, så bytte vann imorgen. mulig det bare er stressrelatert. i forrige oppsett var det ikke mye bevegelse i overflata, men sjelden de snappet luft. men har satt tilbake de to luftesteinene sånn for sikkerhets skyld. fisken er normalt aktiv. ikke så mye og så uredde som habrosusene dog... :p

noen fler cw23
[External Image]

[External Image]

[External Image]
Det er noen nydelige Coryer du har! Tydelig at de har det bra hos deg!
Har du lært en av dem å "spille død"? (#1959)
hehe, er det ottoen du mener? den satt og sutta på glasset akkurat der i en heller merkelig stilling :p
de har nok fått for mye mat en periode, trillene mine nærmest triller av gårde :p
liten otto i stort format

[External Image]
Fiskebasen
OI!
Dette bilde må du sende inn til fiskebasen! Er det Otto affinis?
hm, virker som det heller er en vestitus. men jeg er ikke sikker, er så like disse ottoene...
Jeg synes ikke den så helt ut som en affinis, men jeg har ikke mye peiling. Kan bare se ut fra de andre bildene
skal gå til planetcatfish eller no å kikke der, har definitivt 2 typer otto hvertfall. og her kommer en skjønn cw23

[External Image]
da har jeg kjøpt meg ei ny linse. veldig billig, så den er vel ikke av de beste, men goood distanse på den hvertfall.. og lett! pluss masse greier som fulgte med. nå må jeg bare finne ut av dette med filtre.

trillene og cw23 har stimlet idag, men blir nok ikke noe ut av det. men de ligger hvertfall ikke bare trykt under rota i skrekk :p

en dame som var stille nok til at jeg fikk tatt noen bilder av henne. dog er hun noe tynn..
[External Image]
da har jeg kjøpt fisk. ikke fler habrosus, det fikk de ikke. men jeg kjøpte en annen nyydelig fisk. før likte jeg dem ikke en gang, og denne er til alt overmål ROSA, en farge jeg aldri har likt, ikke engang som jentunge :p
her er han nå begynner jobben å finne på et navn. kampfisk er noen av de få fiskene jeg kan tenke meg å gi navn til :p

[External Image]

butikken bestilte den som crowntail, men syns ikke den er så veldig typisk crowntail
å tenke seg til at jeg alltid har vært anti-kampfisk.. men har jo bare sett de i små kopper, møllspiste stakkarslige vesener. heldigvis har dyrebutikken i byen dem i hvert sitt akvare eller i plantekaret. noe bare sa klikk da jeg så han :p desverre gjør catappafargen i vannet det vanskelig å få skikkelige farger på han, men han ser altså ut slik som på bildet over. i karet virker han mere rød på en måte...

og som han farter rundt og viser seg frem :p men han syns hverken flakfor eller knust tetrabits var noe godt. så må vel se om han vil ha myggiser imorra.

her kjekker han seg for en amanoreke
[External Image]

*zooom* like etterpå så napper'n te ei damsnegle :p
[External Image]

alt må undersøkes. legg merke til de svarte "kryss" markeringene han har på bakkroppen
[External Image]

kjøpte og en mini sverdplante som fikk stå i 20 litern
[External Image]
heller fortung enn baktung :p
[External Image]

borte! du sekke meg!
[External Image]

en cw23 tar seg en pust i løvhaugen
[External Image]
Sanne
her er han :) nå begynner jobben å finne på et navn. kampfisk er noen av de få fiskene jeg kan tenke meg å gi navn til :p

Prøver å være kreativ....ROSA! ja det var fint navn
hehe, nei, jeg vil ikke ha noe klisjè navn ;p og rosa passer da best på en jente xD
Jeg synes han ser litt femi ut jeg Kunne jo ha prøvd med 1 blå hann i tillegg og sett om de blir ett fint par! *IRONISK!* Mr. Pink Crowntail

Neida, du finner sikkert ett mer verdig navn selv
ifølge butikken er den bestilt som en crowntail, men jeg syns den ser mer ut som en kryssing av veiltail og crowntail... er lissom bare ryggfinna som er sånn oppflisa.

og femi, kanskje, han viser seg hvertfall frem for gud og hverman :p eneste er jo at han ser refleksjonen av seg selv i kortsidene av karet.. håper ikke det stresser. men han spiller jo ut finnene selv for plantene og rekene så... :p han var viss ganske så tøff i trynet når det var foring i butikken. men her ville han ikke spise. tetra diskus og vanlig flakfor var ikke no godt nei.. :p
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap