Sissis våte drømmer (side 99)

Linda W
Nei nå bare klarer jeg ikke å holde kjeft lenger. Kjempeflott nytt kar Sissimor! Og så får alle mennesker i verden yngel på alt mulig bortsett fra meg. Og så detter det inn den ene vakre Bettaen etter den andre her, og jeg har ikke tatt med meg en eneste hjem fra butikken fordi karene står i papp på klinikken og jeg er alene hjemme så jeg får ikke tatt klesvasken engang. Hulk...


Jeg får heller ikke yngel på alt mulig... Snufs... Men jeg prøver, så noe lykkes jo ;D

Snart, Linda, snart... Så har du en reol fylt med nydelige akvarier, som alle misunner deg. Med fantastiske fisker, som alle vi andre kan glede oss over vidunderlige fra ;D
Har du sjekket på valentinlystsenteret eller på akvasia da? Vet de skal ha lilla kampfisker blant annet
Ikke så lenge siden jeg var på Akvasia, men Valentinlyst har jeg en tendens til å glemme! Takk for tipset ;D
Det ble til at jeg forlenget plussmedlemskapet mitt. Moderatorene har vært veldig fraværende de siste månedene, men får satse på at AF blir seg selv igjen snart. Og så vil jeg ikke miste muligheten til å redigere innleggene i tråden min
Vi er ganske avhengige av at folk rapporterer om problemer på forumet. Og vi får utrolig få rapporter nå i forhold til hva vi gjorde for noen år tilbake.
Det er klart Inger Anne, men tenkte her på at jeg knapt nok har sett et innlegg fra moderatorer på forumet i det siste. Ikke slemt ment altså, men har savnet generell tilstedeværelse. Det har selvfølgelig sine årsaker (sykdom, reise osv), og jeg regner med det tar seg opp
Valentinlyst...
Etter tips fra Vilje, så tok jeg meg en tur til Valentinlyst for å titte. De hadde en nyyydelig cheris-rosa kampfisk gående sammen med guppyene, og jeg måtte være litt streng med meg selv. Jeg har rosa kampfisk.

De andre bettaene var ikke så heldige, for de stod i små fødekasser. Oppi plantekaret heldigvis, så da er nok vannkvaliteten grei for dem. Var mange flotte eksemplarer der, men ingen som var helt som jeg har tenkt meg.

Men så var det en som tiltrakk oppmerksomheten min. Den lå klemt inni hjørnet i boksen sin, men jeg skimtet tydelig noe orange? Hm... Den ble med hjem, og jeg er veldig spent på hvordan denne egentlig ser ut...

Åååå... Cherise rosa... Den skulle jeg ha fått klørne i!! *Drømmer om en knall rosa kampfisk*

Gleder meg til å se den øh...orange? som du hadde med hjem :0) Grattis da!!
Den rosa var skikkelig fin Kamilla

Og min nye er faktisk orange; ihvertfall delvis. Kroppen er mørk blå, og jeg tror den vil bli skikkelig fin

Bildene ble ikke så bra da men...
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Så fin! Han ligna til forveksling på Poseidon:O

Snufs...
Fant den høydrektige milleridamen død nå...

Hun har vært stor lenge, og jeg regnet med hun skulle føde når som helst. Det rakk hun tydeligvis ikke, for hun var fylt til randen av yngel. Døde de også selvfølgelig. Ikke gøy...

Mye hyggeligere er det at de 3 "nye" dragefinnene nå har flyttet inn i Trollskogen, og det er tydelig at de trives fra førte sekund! De er ikke redde i det hele tatt, men nå er ikke stjernedanioer spesielt skremmende heller da

Den ensomme aeneusen er flyttet over i Asylet, og skal jo etterhvert få selskap av en gjeng pygméer (om alt går som det skal). Han som etterhvert skal ha den er vel på sjøen nå, så jeg vet ikke hvor lenge det blir til den endelig får treffe artsfrender. Den har ett sår på nesa, som den hadde da den kom, men dette har ikke blitt værre, så satser på at det gror...
Gratulerer med den nye kampfisken, han var skikkelig tøff i fargen synes jeg
Ser frem mot flere bilder når han har slått seg til ro....
Veldig flott og fargerik kampfisk ja! Gratulerer
haha du verden, det første jeg tenkte når jeg så kampfisken din var at han har samme fargekombinasjon som de gamle my little pony ponniene hadde, (altså noe av de) litt komplimentærfarger på den karn der
Blir mange nye poster i tråden min i dag, men pytt sann

Har målt i Fødestua, ca 24 etter at en "slump" salmi ble tilsatt.
Ammoniakk hadde sunket fra 4+ til 3.
Nitritt var på hele 0,8! Skikkelig herlig bringebærfarge.
Sissimor
Fant den høydrektige milleridamen død nå...


Usj Sissimor, det der er aldri moro! Hvis hun var førstegangsfødende er jo det sånt som skjer, og milleri er ikke verdens aller største fisk så hvis de holder igjen for lenge....

Ikke gøy, håper det går bedre neste gang!

Flott kampfisk forresten!
Nydelig kampfisk.
Tror det er den mest spesielle fargen jeg har sett.
Oi!! Den kampfisken var virkelig nydelig!! Og FOR en spesiell farge!!
Så synd med Milleridamen. Sender en *Trøste-klem* over til deg.
Takker så mye for kampfisk-skryt og milleri-trøst alle sammen

Han er virkelig en fin gutt. Men i butikken var han bare en liten bylt nede i hjørnet av boksen, og så egentlig grå ut. Men så tittet jeg på ham en ekstra gang, og fikk se et snev av orange. Ble virkelig overrasket da jeg kom hjem og fikk se hvor flott han faktisk er!
Dagens målinger i Fødestua:
ammoniakk ca 2,5 og nitritt fortsatt 0,8.
Tilsatte litt filtergrums fra Ungdomsklubben, og er veldig spent på fortsettelsen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap