- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Hvordan redigere akvarie som er lagt inn
Hvordan redigere akvarie som er lagt inn
Postet 10.10.06 kl 10:22
Inaktiv bruker

MichaelHei! Er ny her og har begynt å registrere avarie. Hvordan legger jeg til fisk som er registrert i akvariet mitt? Ellers kjempe fornøyd med dette forum, hvor jeg kan lære masse om akvari og stell Hilsen Michael
Dine snarveier (oppe til venstre) ,din side,klikk på det akvariet det er snakk om,mitt på siden til venstre står det "endre dette akvariet"
Må være logget inn selfølgelig
Postet 10.10.06 kl 10:38
Postet 11.10.06 kl 09:13
Inaktiv bruker

Bare hyggelig
Postet 11.10.06 kl 10:14
Postet 20.09.11 kl 01:34
Jeg tror arten må være registrert i basen før du kan registrere den til akvariet ditt, men send en mail til webmaster, så ordner det seg nok. Om du har et bilde av fisken, kan du kanskje få godkjent det også til basen.
(Det hadde forresten vært bedre om du hadde laget en helt ny tråd til dette spørsmålet, siden overskriften nå ble litt misvisende.)
(Det hadde forresten vært bedre om du hadde laget en helt ny tråd til dette spørsmålet, siden overskriften nå ble litt misvisende.)
Postet 20.09.11 kl 17:13
Tove HJeg tror arten må være registrert i basen før du kan registrere den til akvariet ditt, men send en mail til webmaster, så ordner det seg nok. Om du har et bilde av fisken, kan du kanskje få godkjent det også til basen. (Det hadde forresten vært bedre om du hadde laget en helt ny tråd til dette spørsmålet, siden overskriften nå ble litt misvisende.)
Hei! Takk for svar
Ny tråd hadde kanskje vert det beste i dette tilfelle ja, har kanskje fått litt tunellsyn i forhold til og søke og spørre i tråder som er noe relevant i forhold til mine spørsmål.
(Denne tråden ble kanskje noe vag)
Men uannsett takk for svar
Postet 21.09.11 kl 14:19