Noen som har bilde av Endlers levendefødere?

Jeg er så nyskjerrig på Endlers levendefødere...
Har prøvd å få tak i dem, men her har man knapt hørt om dem i dyreforretningene...
Har kun sett noen få bilder her på nettet av dem, og synes de er nydelige.
Noen som har bilder de kan poste i dene tråden? Hadde vært artig å se variasjonene i farger mm....

Da blir jeg veldig glad
Skal forsøke å få tatt noen av mine om noen få strakser. Variasjoner i farger vil nok skuffe deg da Endlers hunnene er helt lyse og alle hannene har samme farge kombinasjon. Dette gjelder ikke bare mine, slik at det er sagt, men er generellt for alle Endlers.
Her kommer et bilde. De står ikke akkurat stille å venter på at jeg skal knipse.
Aquadama
Her kommer et bilde. De står ikke akkurat stille å venter på at jeg skal knipse.

Nei, kan ikke tenke meg at de står så lenge i ro, nei...
Men de er jo nydelige, uansett om fargene er noenlunde de samme
Bare synd at de er så vanskelige å få tak i her i Bergen...

Tusen takk for visningen
Legg inn annonse du, dersom andres yngler like ofte som mine bør du kunne få dem billig. Synd det er så langt mellom oss, ellers kunne du bare stukket innom her.
obs, ser at du allerede har gjort det, annonsert altså..
Takk for det
Men annonsen er allerede inne... Har vært der noen dager.. Men ingen respons... Det er jo ikke så lett å sende på denne tiden, heller...
Men jeg fikk dyreforretningen til å notere at jeg var på jakt etter Endlers, så får vi se hva de kan få tak i...
De fikk visstnok sine fisker fra Sverige...
Aquadama
obs, ser at du allerede har gjort det, annonsert altså..

Ja... Kanskje annonsene ikke blir sjekket like ofte som resten av forum..
Det kan hende at flere kjenner den bedre som endlers guppy, det var ikke så lenge siden den ble katogorisert med eget navn, og da skiftet navn til Endlers levendeføder...
Det står om dette i denne tråden
Tilfeldig bekjentskap
© Victoria Johanne Berg
Reklame for plussmedlemskap