Identifikasjon malle

Hei er det noen som vet hvilken malle dette er? Kom over noen som jeg bare måtte ha Men husker ikke hva de var når jeg kom hjem etterpå...
Veldig dårlig bilde, men dersom den er dyp grønn med dule kanter, kan det være en L047.

Er det det, er nok prisen rundt 800 spenn på DyreGo iallefall...
beklager den dårlige kvaliteten på bildene, ligner litt på l047, men den har oransje kanter på alle finnene, også på sidefinnene... skal se om jeg får tatt bedre bilder senere...
Hei!

Du er nok den glade eier av enten en L076, en L161 eller en L163, tror jeg Dessverre er vi nødt til å få se bedre bilder av fisken for å kunne gi deg en mer sikker ID. L163 er vanligst i handelen.

Den kan også minne noe om L099, men dette er en Malle som nesten aldri er i handelen.

Mvh

Haakon, AquaZoo
L-076 har en mørkegrå eller mørkebrun grunnfarge med svarte striper. De oransje eller gule stripene skal finnes på rygg og halefinner, men kan også dukke opp på andre finner. L-156 er en ganske lik art som ofte blandes. Begge tillhører u.familien Peckoltia.

Et bedre bilde hadde hjulpet.

E
Ring butikken og spør hva slags malle du kjøpte. Det er for dumt å ikke vite hva slags fisk man har når butikken faktisk vet det.

Den er forresten svært lik mine L-106 fra Dyrego-Kilden.
Et skudd i blinde, men min første tanke når jeg så det andre bildet var Golden Nugget...
Hei jeg kjøpte fiskene i Tyskland, og glemte hva som jeg endte opp med. Legger ved noen bedre bilder...
og noen til, håper noen kan si meg hvilken malle jeg har på det siste bilde kom selvfølgelig en humlefisk i veien, ellers hadde det jo vært perfekt.... sånn er det, ser det ble en dobbelposting av det ene bildet men...
Ringte butikken i dag, de sa det var L076
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap