akvarie bøker

hallo dere
æ lurer på kor æ kan kjøp bøker om fisker, planter,snegler, reker, sykdomer,osv på internett???????
har lyst til å lær meir om dem. har noen bøker men d står ikke nok i bøkene mine.

er d noen som kan hjelp mæ???
Lenke til div her på akvaforum

Her er bokomtaler på akvaforum

www.bokkilden.no kan du søke og finne masse bøker om fisker - ev bare om ciklider eller bare l-nummer, feks

Det beste utvalget finner du om du leser engelskspråklige bøker. Det aller meste er på engelsk, særlig spesialisert akvarielitteratur.

Anbefaler deg en titt innom www.amazon.com
Som for eksempel "spesialboken" om Corydoras (pansermaller),
"Aqualog ALL CORYDORAS"

Eller denne (tilfeldigvis også en Aqualog, men tusenvis av akvariebøker finnes) som heter Decorative Aquaria: The beginners tank.

OBS! Det er helt gratis å importere bøker til Norge. Det koster deg ingenting i hverken moms eller toll. Bøker er fritatt for dette!

(du betaler kun porto til avsender da selvfølgelig)

1194 treff i kategorien "fish & aquarium" på Amazon

En utfyllende bok om fiskesykdommer og fiskehelse
(den boken har jeg selv, og har lært masse av den! Meget bra. Lite eller ingen bilder, men masser av tekst og lærdom!)
Inaktiv bruker
mona o
OBS! Det er [B]helt gratis å importere bøker til Norge[/B]. Det koster deg ingenting i hverken moms eller toll. [B]Bøker er fritatt [/B]for dette! (du betaler kun porto til avsender da selvfølgelig) [URLBLOCK1]

Da var jeg ikke klar over.Takk for opplysningen
Da skal man svinge innom amazon og se hva man finner.

/jan
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap