- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Bruker dere flere forum?
Bruker dere flere forum?
Postet 01.02.07 kl 16:05
hei, er admin i dette forumet: http://fisk.diskusjonsforum.no jeg er da ganske fornøyd med det!!
Postet 01.02.07 kl 16:16
Dette er det eneste akvarie-forumet jeg er medlem i. Men ellers bruker jeg Borettslaget sitt forum. Helt supre, begge forumene
Så lenge det er liv i leiligheten , så er jeg pålogga begge steder... Kan ikke gå glipp av noe.... ;D
Men må innrømme at jeg ikke sitter med pc'n hele tida likevel.... Går litt til og fra...
Pc'n er midt i ruta mellom akvariet og kjøkkenet... Kunne hatt løpestreng
Så lenge det er liv i leiligheten , så er jeg pålogga begge steder... Kan ikke gå glipp av noe.... ;D
Men må innrømme at jeg ikke sitter med pc'n hele tida likevel.... Går litt til og fra...
Pc'n er midt i ruta mellom akvariet og kjøkkenet... Kunne hatt løpestreng
Postet 01.02.07 kl 16:23
Emil
Regner med at du vet du har skrevet linken galt helt nederst under innlegget ditt... Du har skrevet duskosjon i stede for diskusjon.
Ellers bruker jeg dette i 99% av tilfellene, men er inne hos konkurrenten i blandt. Liker ikke designet der inne, så valget er lett på hva som er favorittforumet mitt.
Ellers bruker jeg dette i 99% av tilfellene, men er inne hos konkurrenten i blandt. Liker ikke designet der inne, så valget er lett på hva som er favorittforumet mitt.
Postet 01.02.07 kl 16:23
Endret: 01.02.07 kl 16:25
Dette mest. Konkurrenten av og til. Og så hender det jeg kikker i noen ciklideforum som er engelskspråklige.
Ellers:
Norsk forum for bilen min (Mazda MX-5/Miata klubb).
3D Realms (spillutvikler) sitt forum.
Forskjellige webutviklingsfora
Men det jeg besøker oftest er nok AF for tiden. Noen andre forum blir det også av og til, drifter et selv, men gidder ikke være så aktiv lengre.
Ellers:
Norsk forum for bilen min (Mazda MX-5/Miata klubb).
3D Realms (spillutvikler) sitt forum.
Forskjellige webutviklingsfora
Men det jeg besøker oftest er nok AF for tiden. Noen andre forum blir det også av og til, drifter et selv, men gidder ikke være så aktiv lengre.
Postet 01.02.07 kl 16:43
AggiMen må innrømme at jeg ikke sitter med pc'n hele tida likevel.... Går litt til og fra... Pc'n er midt i ruta mellom akvariet og kjøkkenet... Kunne hatt løpestreng ;)
Sånn er det her og. Ruta mi er som følger; rommet med reolen, stua med lap-toppen, kjøkkenet, lap-top, badet, reolen, lap-top osv.osv. Har reolen i boden ved badet, og etter at jeg fikk den inn der må jeg innom hver gang jeg er på badet, på vaskerommet, på mitt rom, på ungenes rom, så alt tar så mye lenger tid enn vanlig. Vil også presisere at jeg ikke er på maskinen selv om jeg er pålogget *gliz*
Postet 01.02.07 kl 17:04
Postet 01.02.07 kl 17:10
Postet 01.02.07 kl 17:11
"Tro til Dovre faller"
Jeg fulgte med på flyttelasset da dette forumet ble startet (nesten)...og har vært her siden. Meldte meg ut av det forrige i ren protest da omleggingen tok så laaaaaaag tid, å det ble "umulig" å bruke...
Føler ikke det store behovet for å være med andre steder siden jeg er så fornøyd med tingenes tilstand her.
Jeg fulgte med på flyttelasset da dette forumet ble startet (nesten)...og har vært her siden. Meldte meg ut av det forrige i ren protest da omleggingen tok så laaaaaaag tid, å det ble "umulig" å bruke...
Føler ikke det store behovet for å være med andre steder siden jeg er så fornøyd med tingenes tilstand her.
Postet 01.02.07 kl 17:30
Skriver stort sett kun her(99,99%), selv om jeg er registrert på en hel haug med forumer rundt om i verden. Men det går jo ann å lese, uten at man må dælje løs på tastaturet her gang
Forumer ut over akva-hobbyen er jeg lite aktive med, tia strekker rett å slett ikke til. Og for den del, om jeg hadde mer nett-tid tilgjengelig, ville jeg vel brukt den her det er best å være, uansett
Forumer ut over akva-hobbyen er jeg lite aktive med, tia strekker rett å slett ikke til. Og for den del, om jeg hadde mer nett-tid tilgjengelig, ville jeg vel brukt den her det er best å være, uansett
Postet 01.02.07 kl 17:33
Postet 01.02.07 kl 17:34
Postet 01.02.07 kl 18:16
Postet 02.02.07 kl 20:17
Postet 02.02.07 kl 20:23
Enig, AF er best - ingen protest :)
Liker designet, mulighetene, aktiviteten, basene og "folka" her aller best, og kjøp/salg/bytte går jo så det suser
Jeg hang litt hos "konkurrenten" med lignende navn, før, men syntes omleggingen trakk i langdrag og ny løsning som ikke er søkbar funker dårlig. NA er en fin nummer to, mer komplimentær enn konkurrerende til denne. Vet også litt om dem som står bak - fine folk, ekte dyrevenner!
Jeg hang litt hos "konkurrenten" med lignende navn, før, men syntes omleggingen trakk i langdrag og ny løsning som ikke er søkbar funker dårlig. NA er en fin nummer to, mer komplimentær enn konkurrerende til denne. Vet også litt om dem som står bak - fine folk, ekte dyrevenner!
Postet 02.02.07 kl 20:37
Endret: 02.02.07 kl 20:38
Postet 02.02.07 kl 20:43
Postet 03.02.07 kl 00:14
Postet 03.02.07 kl 00:46
Postet 03.02.07 kl 00:50
Endret: 03.02.07 kl 00:52
Jeg er innom her og Nettakvariet hele tiden
Begge er veldig gode, men Nettakvariet scorer høyest hos meg.
Men begge to har sine gode sider.
En ting som irriterer meg grassat her er at jeg ikke får opp "nye innlegg siden siste innlogging".
At begge er kommersialiserte får vi vel bare godta.
Pengene renner inn til de driftige
Begge er veldig gode, men Nettakvariet scorer høyest hos meg.
Men begge to har sine gode sider.
En ting som irriterer meg grassat her er at jeg ikke får opp "nye innlegg siden siste innlogging".
At begge er kommersialiserte får vi vel bare godta.
Pengene renner inn til de driftige
Postet 03.02.07 kl 01:11