Oj, min første L144-yngel ute av hula!

Utrolig morsomt. Nå har pappa malle (L144) vært helt ute av syne i 14 dager - og jeg har greid å styre min nysgjerrighet mht å kikke i kokosnøtta, men idag var den første yngelen ute på tur alene i "verden". Den var rund og fin og hadde en spiral med "algemat" i magen. Yeah! Hvordan var jeg sikker på at denne gangen hadde noe skjedd - jo - miljøskifte + at mamma-mallen var helt tom for rogn. Dét stemte jo...
Ingen naturlige fiender i karet - så de skal få gå der med foreldrene. Heia søte "blonde" småtasser. Kryss fingrene for dem, folkens
mye som har skjedd i dag merker jeg. jeg har fått guppy yngel som jeg har kasta oppi føde karret.

du har fått L144-yngel

hvem flere har fått noe i dag da
I dag

Gratulere med L144 yngel :0)
LA meg se, hva har jeg fått i dag...jo, jeg har fått enda flere guppy-yngel, og noen corydoras Sterbai har kommet ut av eggene sine. Samtidig ligger ancistrus far (igjen) med egg, Corydoras Paleatus, Sterbai og Aeneus leker og legger egg, så i dag er det virkelig fart i reolen min.
Inaktiv bruker
Gratulerer,moro
Kommer nok til å gå jevnt fremover da,når de først setter i gang er de ustoppelig.
Mitt 4 kull er på vei ut nå.

/jan
Gratulerer, Catfish og takk for sist!

Det er så moro med yngel. Og nå som dine voksne har begynt, så produserer de nok yngel på løpende bånd et par ganger i mnd
Den modigste L144-tassen
Her en den første lille L-144 som spratt ut av hulen. Hentet ut resten og plasserte dem i 2Xflytebokser for yngel, for tetraene (dither-fisk) begynte å plage dem (for store til å svelge yngelen, men store/tøffe/smarte nok til å unngå glefseangrep fra en tetra-flokk.
jeg måtte se godt etter den yngelen for den var jo så liiten!!
kjempesøt altså!!
Hvordan går det egentlig med dem??
-maria-
fikk palettyngel på Fredag 2.2.7..teller det??x)*blunke*
Tretti små i full vigør...
Heisann, og beklager at fokus var litt dårlig og L144-yngelen litt knøtt. Var såpass ivrig da jeg så den at jeg bare grabbet tak i kameraet og fyrte løs. Kunne jo ha "crop'et" litt bedre før jeg la ut bilde. Sorry!
Yngelen har nå blitt ca. 2+2 uker (altså i full vigør 2 uker ETTER AT de kom ut av hulen på egenhånd). De spiser alger, agurk og litt tablett og vokser flott. Lykken er rett å slett å se på småfeit og fin yngel som henger på glasset! Flere bilder kommer, må bare få stilt inn fokusen og pusset glasset.
Ja bilder sier mer enn tusen ord eller hva?
**glede seg**
Tilfeldig bekjentskap
© Anette Tøgard
Reklame for plussmedlemskap