Oj, min første L144-yngel ute av hula!
Utrolig morsomt. Nå har pappa malle (L144) vært helt ute av syne i 14 dager - og jeg har greid å styre min nysgjerrighet mht å kikke i kokosnøtta, men idag var den første yngelen ute på tur alene i "verden". Den var rund og fin og hadde en spiral med "algemat" i magen. Yeah! Hvordan var jeg sikker på at denne gangen hadde noe skjedd - jo - miljøskifte + at mamma-mallen var helt tom for rogn. Dét stemte jo...
Ingen naturlige fiender i karet - så de skal få gå der med foreldrene. Heia søte "blonde" småtasser. Kryss fingrene for dem, folkens
Ingen naturlige fiender i karet - så de skal få gå der med foreldrene. Heia søte "blonde" småtasser. Kryss fingrene for dem, folkens
Postet 07.02.07 kl 08:17
Postet 07.02.07 kl 08:50
I dag
Gratulere med L144 yngel :0)
LA meg se, hva har jeg fått i dag...jo, jeg har fått enda flere guppy-yngel, og noen corydoras Sterbai har kommet ut av eggene sine. Samtidig ligger ancistrus far (igjen) med egg, Corydoras Paleatus, Sterbai og Aeneus leker og legger egg, så i dag er det virkelig fart i reolen min.
Postet 07.02.07 kl 10:33
Endret: 07.02.07 kl 10:36
Inaktiv bruker
Gratulerer,moro
Kommer nok til å gå jevnt fremover da,når de først setter i gang er de ustoppelig.
Mitt 4 kull er på vei ut nå.
/jan
Kommer nok til å gå jevnt fremover da,når de først setter i gang er de ustoppelig.
Mitt 4 kull er på vei ut nå.
/jan
Postet 07.02.07 kl 13:22
Postet 07.02.07 kl 14:32
Palett ciklide yngel
Jeg har fått palettciklide yngel
Postet 07.02.07 kl 18:31
Postet 09.02.07 kl 00:20
Postet 10.02.07 kl 13:28
Tretti små i full vigør...
Heisann, og beklager at fokus var litt dårlig og L144-yngelen litt knøtt. Var såpass ivrig da jeg så den at jeg bare grabbet tak i kameraet og fyrte løs. Kunne jo ha "crop'et" litt bedre før jeg la ut bilde. Sorry!
Yngelen har nå blitt ca. 2+2 uker (altså i full vigør 2 uker ETTER AT de kom ut av hulen på egenhånd). De spiser alger, agurk og litt tablett og vokser flott. Lykken er rett å slett å se på småfeit og fin yngel som henger på glasset! Flere bilder kommer, må bare få stilt inn fokusen og pusset glasset.
Yngelen har nå blitt ca. 2+2 uker (altså i full vigør 2 uker ETTER AT de kom ut av hulen på egenhånd). De spiser alger, agurk og litt tablett og vokser flott. Lykken er rett å slett å se på småfeit og fin yngel som henger på glasset! Flere bilder kommer, må bare få stilt inn fokusen og pusset glasset.
Postet 23.02.07 kl 12:25
Endret: 23.02.07 kl 12:25
Postet 24.02.07 kl 15:56